Page 213 of 364

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 11 Nov 2013, 23:00
by Micuks
Ārprāc :crazy:
Ar pulksteņveida mikrometriem!
Bet ja ar papīru tad ar cigarešu, nevis avīzes!
Tajā lapā kur par sūkni ir apraksts reduktora remonts! mācies internetu!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 11 Nov 2013, 23:05
by wien200tniek
:D aha atradu! bet drošvien izmantošu cigareš papīrel, jo nav instrumenti tadi.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 12 Nov 2013, 09:25
by Arnisv
hei guru !
kā pareizi jāpiebrauc žiguļa motors?
esmu biski apjucis. citi saka ka jāmin citi- prātīgi ??
kāda ta i īstā recepte??????????????

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 12 Nov 2013, 13:42
by Alutinsh
Ja nemaldos, tad laikam te pat forumā bija aprakstīts kas un kā! Aukstā piebraukšana ar ir, velkot vai griežot ar elektromotoru. Bet nu lai speci runā.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 12 Nov 2013, 14:47
by Micuks
hei guru !
kā pareizi jāpiebrauc žiguļa motors?
esmu biski apjucis. citi saka ka jāmin citi- prātīgi ??
kāda ta i īstā recepte??????????????
Noteikti ir jāpiebrauc!
Gredzeniem ir jāpiedilst cilindram, kapēc? pirmkārt tāpēc, ka siltuma novade no virzuļa uz cilindru iet caur gredzenu, jo lielāka virsma pieguļ cilindram jo labāka novade! otrkārt gredzena virsmai ar cilindra sieniņu ir jāsastrādājas, lai nebūtu pastiprinātas berzes un termo izmaiņu! Nepareiza piebraukšana pārkarsē gredzenus jo tie nepieguļ ar visu virsmu tātad pilnvērtīgi nenovada kartumu un nav sastrādājušies ar cilindru.
Ir speciāla iekārta ar kuru apstrādā cilindrus, paši gredzeni arī ir ar speciālu virsmu, kura nodilst pirmajās darbības minūtēs, vot šādā gadījumā klasiskā piebraukšana nav vajadzīga.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 12 Nov 2013, 18:10
by Jany
kur meklēt problēmu, nedeg labais tuvais lukturis, iesledzot tālos deg

Paldies, bus jaskatās, bet itkā visu izkustināju, interesanti, ka ieslēdzot tālos, iedegās


vēl kas pa vainu varētu būt ka nesūc augšā no bākas benzīnu, smainiju membrānu, no kaniņas pataisno viss smuki sūc, ka parliek atpakaļ no bākas, parūc kamēr beidzās benzīns notraujot trubiņu kas iet suknī no bākas vnk gaiss šņāc, bākā pietiekami benzīns
te izkatās ka bāka ciet, bet ar vēl nezinu 100%,noņēmu trubiņu no bākas un laidu pa taisno no kaniņas, tad itkā viss gāja,
vēl parādījās problēmas, brīvgaitā rūcot deg akumulatora lampiņa, uzgāzējot nodziest un ir tāds kā klīkšķis, taka relejs slēgtos

rīt pa gaismu jaturpina tālāk ņemties

Paldies par palīdzību, gaidu vēl ieteikumus.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 12 Nov 2013, 21:24
by Arnisv
murgs kaut kāds...... visi kā viens man te ka vajag ņivas motora poduškas. skuju tagad bikse sitas gar stūres ķegu.
ko man tagad darīt? bukses baigi dārgāš bija! pārmetināt bikses?
vai i kads cits risinājums.
un ko var spriegotājam izmantot kā pagarinātāju. es uz raso no veca bendzinsukņa izrāvu tos kapara galus .derēja kā uzlieti, bet liekas ka dils ātri...

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 12 Nov 2013, 21:44
by Micuks
Ikdienas vai nesporta auto ņivas spilvenus likt nevajag! pirmkārt tie ir pārāk cieti!
Kad man vajadzēja spriegotāju pagarināju ar titāna trubiņas gabalu, kurā iepresēju galu no cita spriegotāja un trubiņu uzpresēju spriegotājam, ja vajag vari to dabūt, vairs nevajag jo piemeklēju attiecīga garuma ķēdi.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 13 Nov 2013, 10:35
by Ruu@uto
Micuks
Arnisv rakstīja:
hei guru !
kā pareizi jāpiebrauc žiguļa motors?
esmu biski apjucis. citi saka ka jāmin citi- prātīgi ??
kāda ta i īstā recepte??????????????
---------------------------------------
Noteikti ir jāpiebrauc!
Gredzeniem ir jāpiedilst cilindram, kapēc? pirmkārt tāpēc, ka siltuma novade no virzuļa uz cilindru iet caur gredzenu, jo lielāka virsma pieguļ cilindram jo labāka novade!
----------------------------
Vispār jau vairāk siltums tiek novadīts no pašiem gredzeniem, īpaši no augšējā, kurš atrodas t.s. "ugunszonā".
No virzuļa lielākā daļa siltuma tiek novadīta uz "apakšu", uz kartera pusi. Ja nu dikti vajadzēja, tad vēl "krievu
laikos" taisījām dzesēšanu ar eļļu, līdzīgi, kā turbomotoriem.

otrkārt gredzena virsmai ar cilindra sieniņu ir jāsastrādājas, lai nebūtu pastiprinātas berzes un termo izmaiņu! Nepareiza piebraukšana pārkarsē gredzenus jo tie nepieguļ ar visu virsmu tātad pilnvērtīgi nenovada kartumu un nav sastrādājušies ar cilindru.
------------------------------
Jā, pareizi, tiesa, gan jau pats būsi redzējis cilindru virsmas, uz kurām pat pēc pārsimts tūkstošu nobraukuma
vēl aizvien bija redzamas hona pēdas :D

Ir speciāla iekārta ar kuru apstrādā cilindrus, paši gredzeni arī ir ar speciālu virsmu, kura nodilst pirmajās darbības minūtēs, vot šādā gadījumā klasiskā piebraukšana nav vajadzīga.
--------------------------
VAZ standarta gredzeni bija: augšējais ar poraino hromu, vidējais ar hroma pārklājumu, eļļas gredzens
nehromēts. VAZ oriģinālvirzuļi bija alvoti. Mikroreljefa "uzdzīšana" virsmām savulaik bija populāra, bet, kad
taisījām sacīkšu auto, vienkārši viss tika likts nedaudz "brīvāks", tad pietika ar kādiem 1000 km, un tad jau
bija jūtams, kad motorītis sāka "elpot" brīvi :D Tā ka uz priekšu ...

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 13 Nov 2013, 11:42
by Arnisv
ok.
man ieteica 500 braukt prātīgi, tad nomainīt eļļas filtru un pie 1000 filtru un eļļu un tad var pamazām dot lielākus apgriezienus.
a man volvo 200.000 vel bija hons redzams................