Page 229 of 364

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 12 Jan 2014, 15:05
by Jany
dzeltenajā vadā, kas nak no ģeneratora jabūt patstāvigai strāvai? izskatās, ka ģenerators nedod strāvu dzeltenajam vadam

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 13 Jan 2014, 22:14
by Artis T
Vai ņivai der pr stikls no žiģuļa sestā?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 13 Jan 2014, 22:15
by zvirbulis
Vai ņivai der pr stikls no žiģuļa sestā?
nivai ir savs no klasikas neder

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 14 Jan 2014, 16:19
by wien200tniek
intrese uzlikt indukcijas spoli ievērojami spēcīgāku. mošk kāds var ko ieteikt no lietotajām no kadiem vecajiem aparātiem audi/opel/ford?aizdedze kontaktene

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 14 Jan 2014, 16:35
by Micuks
Pirmkārt jānoskaidro kāda tev ir aizdedze, kontaktu vai bezkontaktu, otrkārt spolēm ir svarīga primārā tinuma pretestība sevišķi bezkontaktu aizdedzēm, lai nenodedzina komutātoru! Treškart, nopērc jaunu orģinālo spoli un brauc, neas specīgās tur nav jagadzīgs! Es izmantoju jaunas žiguļu bezkontaktu spoles japāņu aizdedzēm, pārbūvēju, viss tur ir kārtībā un dzirkstele pilnīgi pietiekoša! Gribi labāk, taisi divkonturu sistēmu ar sauso spoli, nebūs sadalītāja kā tāda, dzirkstele nezudīs un nenovājināsies kamēr iziet ceļu, spole-> rotoriņš-> sadalītāja vāks (parasti noauguši kontakti)->vads->svece. Divkonturu sistēmā dzirkstele no spoles aiziet caur vadu uz sveci, nekādu zudumu.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 14 Jan 2014, 17:09
by Artis T
Kā ir ja maina tiltam saļņiku kas nāk pie kardana ,lasīju par distances uzmavu ka tā ar esot jāmaina un pēc tam ar noteiktu momentu jāpievelk,un kāda eļļa jālej iekšā?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 14 Jan 2014, 17:27
by janis
Varbūt kāds var iemest kādu bildi kā īsti nāk bremžu trubiņas pie bremzēšanas spēka regulatora klasiskajam žigulim?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 14 Jan 2014, 17:31
by Micuks
http://www.autoprospect.ru/vaz/2106-zhi ... stema.html
http://www.autoprospect.ru/vaz/2106-zhi ... eniya.html
Regulātors pēc tam jānoregulē kad ir uz zemes, linkos viss aprakstīts!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 14 Jan 2014, 23:44
by wien200tniek
Pirmkārt jānoskaidro kāda tev ir aizdedze, kontaktu vai bezkontaktu, otrkārt spolēm ir svarīga primārā tinuma pretestība sevišķi bezkontaktu aizdedzēm, lai nenodedzina komutātoru! Treškart, nopērc jaunu orģinālo spoli un brauc, neas specīgās tur nav jagadzīgs! Es izmantoju jaunas žiguļu bezkontaktu spoles japāņu aizdedzēm, pārbūvēju, viss tur ir kārtībā un dzirkstele pilnīgi pietiekoša! Gribi labāk, taisi divkonturu sistēmu ar sauso spoli, nebūs sadalītāja kā tāda, dzirkstele nezudīs un nenovājināsies kamēr iziet ceļu, spole-> rotoriņš-> sadalītāja vāks (parasti noauguši kontakti)->vads->svece. Divkonturu sistēmā dzirkstele no spoles aiziet caur vadu uz sveci, nekādu zudumu.
sistēma kontaktu to jau piemetu sākumā, betnu vnk vajadzēj ātro variantu un lēto! pārlasiju arī avotu un nav pieminēts vai jaunu orģinālo, vai cita spēcīgāka ir uzlikta!lab tas tā! atrāk jau te biju aplasijies pa vairāku spoļu uzstādīšanas variantiem, bet cik sapratu tad vajag,smadzeni kas vada to procesu.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 14 Jan 2014, 23:56
by Micuks
Nu ja kontaktu tad padomā labāk par bezkontaktu aizdedzi!
Ja vajag lēti un ātri uzliec jaunu kontaktu spoli un būs labi ;)
Viekārši vecā spole var būt degusi no tā ka aizdedze atstāta ieslēgta, kad kontakti kopā....