
Jā un var redzēt sūkņa spiediena celšanas sekas

Bloks iztīrīts cik tas bija iespējams, visa dzeses sistēma ir jauna tad likt atpakaļ pieiirsto radiatoru, kurš jau uz svaru ir 2x smagāks dēļ pieirstās iekšas par jaunu tādu pašu, bet šis jaunais alumīnija ir viegls, vieglāks par misiņa un galvenais tīrs! Misiņš teorētiski labāk novada siltumu, bet šis ir plānāks (ceru nebūs pārāk švaks) tātad novadīs siltumu vēl labāk un praksē tā laikam ir, cena [L] ielā 28Ls.
Bloks krāsots ar termokrāsu tāpat kā izplūdes kolektors un bikse, cenšos pirkt konkrētas firmas krāsu, kura ir pārbaudīta ne uz viena motora vien, tā ir 720celiju izturīga ja pareizi atceros. Jā un ir airsola iepakojums.
Bloks 1.5L galva 2101, nevar teikt, ka tieši ņivas, [L] ielā pikts skriemelis ar 60-2 kloķenes zobratu, patruboks ar termodevēju un vēl daži sīkumi kas paredzēti klasikas motoram ar iešprici.
Jānopērk vēl degvielas sūknis (varat piedāvāt kādu no bmw) jāievelk atpakaļejošais degvielas vads , jauzmetina degvielas reika un tad var ieurbt sprauslas (kas ir mēģināts uz cita kolektora) un tā pamazām visu likt kopā , vilkt vadus megasquirtam utjp, darba vēl daudz, bet man tas patīk
