
Raksti ir laba lieta ja tie ir patiesi nevis "dīvānspeciālistu" sarakstīti, bet vēl labāk ir prakse.
Atradu par šo tēmu https://www.youtube.com/watch?v=GKzqa55tyeM
Kā var saprast jau senos laikos būvēja lielos antispārnus un ne joka pēc

Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Skaidrs, es laikam palikšu pie kompota un ir atrasts viens ideāls 323i 170zs eksemplārs ar 2,5. Tīri vizuāli nespēju pieņemt universāli trasē. Vēl nesaprotu vai motoriem līdz 2.0 kompotiem ir kāda atšķirība bremzēs, stabilizātoros, pusrāmim un diferenciālim ja salīdzina ar 323i modeļiem.Saguglēju svaru visām virsbūvēm, visi ar 6cyl motoriem.
Kupeja 1330 kg.
Unītis 1365 kg.
Sedans 1330 kg.
Kompakts 1255 kg.
Atvieglināt var visus, bet visvairāk unīti, tālāk sedans, bet no kupejas daudz nav ko noņemt tāpat kā no kompota. kupejai ir grūtāk ar detaļām, savi priekšējie spārni, kapots, durvis utt... Tāpat arī kupejas lielākā izturība vairāk ir mīts.