Page 243 of 364

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 09 Mar 2014, 19:03
by skalins
Sāk pa reizei slīdēt kapitāli sajūgs,piemēram,krustojumos iemetot otrajā robā un pēc tam ieminot grīdā apgriezieni līdz galam,bet uz priekšu neiet!No vietas uzsākot itkā neslīd!
Tas nozīmē ka sajūga disks iet uz beigām???

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 09 Mar 2014, 20:53
by rallyfan
pamēģināt regulēt,ja nelīdz,tad diskam beigas gan
vispār jau ja slīd,tad slīd

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 09 Mar 2014, 20:56
by rallyfan
Galvenais, lai kronšteins ir piecinieces citādi pa taisno nekas nesanāks :D
Kas pa kronšteinu ?
pārnesumu kārbai kardāna galā ir kronšteins kas pieskrūvēts pie grīdas un tas ir atšķirīgs 4robu un 5 robu kārbām

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 09 Mar 2014, 22:27
by Brokers
Sveiki!
Mokos ar vienu problēmu.
Strauji palielinot ātrumu no 0km/h dzirdama skaļa metāliska skaņa kkur pie kārdana vidusdaļas, uz īsu brīdi itkā kardāns pret kko atsitos.
Talāk turpinot ceļu vairs nekas neskan.
Palienot apakšā viss savās vietās, izputējs turās labi, nekur nekas nav berzies. Vizuāli neko pateikt nevar.
Kādām nav bijiusi līdzīga problēma?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 09 Mar 2014, 22:35
by swayzak
pasties kādas bukses varbūt prasās nomainīt ;)

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 10 Mar 2014, 07:20
by rallyfan
pakargultni skatījies kardānam?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 10 Mar 2014, 07:25
by Brokers
pakargultni skatījies kardānam?
Vēl nē. Kā var noteikt ka viņš beigts?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 10 Mar 2014, 07:46
by mafinis
Ja tas ir paatrinoties (iespeejams arii pagriezienos), tad es sliecos domaat, ka tas ir saistiits ar motora un aatrumkaarbas nelieju sagaazshanos "minot virsuu". Manaa pieredzee bija bijis taa, ka izpuuteeja caurule, pie noteiktiem apstaakljiem, skaaraas pie kardaana gumijas bukses,
jo stipriaajums pie paarnesumkaarbas pakaljgala bija cauri un motor-kaarba un izpuuteeja caurule dziivoja katrs savu dziivi.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 10 Mar 2014, 19:34
by rallyfan
viņam būtu jāstāv tai pakargultni pa vidu,ja guļ ta ka vairāk uz leju,tad paspied ar rokām uz augšu,ja tā brīvi varēsi pacelt un redzēsi (paņem kādu lukturīti) ka tā gumija jau ir kaut kur pušu,tad toč ir beigts

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 10 Mar 2014, 23:25
by pavasaris
Sveicināti Vazisti!

Kāds varētu būt maksimālais bremžu trumuļa nodilums (max iekšējais diametrs), līdz kuram rokasbremzei jāstrādā bez problēmām?

Vienam trumulim iekšējais diametrs ir 25,4cm (bremžu spēka mērījums = 2.00, stāvbremze = 0.00), bet otram 25cm (bremžu spēka mērījums = 2.10, stāvbremze 1.80), cik papētiju, tad cilindrīši izskatās ok visi smuki darbojas un kustas, nekur nekas nesulo, bremžu loki izskatās svaigi, rokasbremzes trosīte nospriegota novelkot rucīti.


Kam pievērst uzmanību un ko ieteiksiet pārbaudīt vēl? vai vienkārši jāmaina trumuļi? jāatgaiso bremžu sistēma?

Vaz 21011 :brauc: