Page 245 of 364
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 11 Mar 2014, 21:51
by Micuks
Kustās abi, kad svira pievekas tā spiež kreiso loku pa kreisi un labo pa labi, tur tas sviras novietojums pie loka ir tāds ka abi loki atspiežas.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 11 Mar 2014, 22:03
by pavasaris
Kustās abi, kad svira pievekas tā spiež kreiso loku pa kreisi un labo pa labi, tur tas sviras novietojums pie loka ir tāds ka abi loki atspiežas.
Paldies Micuks! tas arī bija tas ko vēlējos noskaidrot! Man tas labais loks neatspiežās, tur arī būs tā problēma. Jaukšu laukā un provēšu salabot...gan jau kaut kas vienkārši ierūsējis!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 11 Mar 2014, 22:06
by Micuks
Lai veicas!
Ieteiktu gan momainīt jaunus svaigus lokus, nemaksā viņi tik dargi un bremzes būs kartībā, vienīgi līdz TA jāpiebrauc.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 11 Mar 2014, 22:43
by henrys
Kads nau meiginajis sutit zigulu dalas no arzemju saitiem ??? Ja kadam ir sanacis varbut varat ielik kadas majas lapas no kuram var pasutit par samera normalu maksu !
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 11 Mar 2014, 23:20
by rallyfan
no sākuma vajag visu iekustināt,kad viss ir salikts sākuma stāvoklī,tad paskaties to dakšu kas ir starp abiem lokiem abās pusēs vai ir vienādi attālumi(nuuu kā lai pasaka .... ir tā.ka viens var būt stingrs un otrs brīvs nedaudz staigā)
Ir darīts tā,ka ja viena puse ņem labi(parasti tā,kurā tā dakša ir stingra),bet otra ne un tā dakša staigā pa kādi 2-3 mm tad tai dakšai vietā kur atbalstās kustīgā svira, kuru velk trose,ieloca atbilstoša biezuma šplinti,apliec kā cemmi.un visu sastellē un tad bremži ir vienādi roķenei.
bet tas ir tad,ja viss kustās un salikts pareizi un nav vairs citi varianti,bet man tā ir bijis vairākiem vaziem,un tā ir panākts,ka bremži ir vienādi,ne kāds sliktums tur nerodas,ir kas metina tām dakšām virsū,bet man labāk patik cemme,jo to var arī noņemt,a metinājums jāslīpē.....
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 11 Mar 2014, 23:52
by pavasaris
no sākuma vajag visu iekustināt,kad viss ir salikts sākuma stāvoklī,tad paskaties to dakšu kas ir starp abiem lokiem abās pusēs vai ir vienādi attālumi(nuuu kā lai pasaka .... ir tā.ka viens var būt stingrs un otrs brīvs nedaudz staigā)
Ir darīts tā,ka ja viena puse ņem labi(parasti tā,kurā tā dakša ir stingra),bet otra ne un tā dakša staigā pa kādi 2-3 mm tad tai dakšai vietā kur atbalstās kustīgā svira, kuru velk trose,ieloca atbilstoša biezuma šplinti,apliec kā cemmi.un visu sastellē un tad bremži ir vienādi roķenei.
bet tas ir tad,ja viss kustās un salikts pareizi un nav vairs citi varianti,bet man tā ir bijis vairākiem vaziem,un tā ir panākts,ka bremži ir vienādi,ne kāds sliktums tur nerodas,ir kas metina tām dakšām virsū,bet man labāk patik cemme,jo to var arī noņemt,a metinājums jāslīpē.....
Ideāli, paldies par ieteikumu! 6dien provēšu sataisīt!
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 12 Mar 2014, 09:34
by valdic
Neesmu kādu laiku sekojis niansēm tehniskajās apskatēs - varbūt kāds no jums zina atbildi, nerakājoties pa likumiem:
1. Vai iespējams iziet apskati, ja atšķirās riepu (un disku) izmēri uz priekšējā un pakaļējā tilta? (Abas priekšējās vienādas un abas pakaļējās vienādas).
2. Ja Ņivai norauj nost visu lieko un atstāj tikai aizmugures piedziņu - vai tādu laiž cauri apskatē?
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 12 Mar 2014, 11:44
by kunkuls
Nemāci muļķības, neko tur taisīt, lai sprūst nevajag!
Viņš teica, ka viss kustas un ir darba kārtībā, tad kādi vēl ir varianti nemainot trumuļus un lokus?!?! Beigās redz atzinās, ka tomēr ir tehniska problēmas..
Es tā reiz uz pārdošanu 73.gada žigulim taisīju, arī viss kustējās, bet viens ritenis mazāk bremzēja, jo viss bij diezgan sadilis un tas bij reāli vienīgais un ātrākais variants. Tagadējam žigulim 3. gadu eju apskati ar bremzēm nekādu problēmu.. Šogad būs 4. gads likšu jaunus trumuļus un domāju, ka ar viss būs labi.
Valdic, reiz lasīju, ka drīkst noņemt kardānu un iet apskati bez tā, bet vai var izņemt reduktoru īsti nezinu. Bet to visu csdd lapā var atrast.
Par diskiem precīzi nezinu vai jābūt vienādiem uz ass vai visiem, bet riepām jābūt vienāda izmēra uz katras ass atsevišķi, bet protektors var atšķirties, tas laikam kaut kas jauns(~gads), jo agrāk cik zinu tā nevarēja.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 12 Mar 2014, 17:30
by Micuks
Nu bet vai tāpēc jāmāca muļķibas, ko tur ķīlēt! bremēm ir jāstrādā tā kā ir jāstrādā un neko tur muģīt nevajag!
Mainīt neko bezjēdzīgi nevajag, ir jadiognozticē vai trumuļi nav izdiluši vai nav pārāk dziļas rievas iedilušas un ja būs būs jāmina, citādi normālas bremzes nedabūs.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 12 Mar 2014, 17:32
by Micuks
Neesmu kādu laiku sekojis niansēm tehniskajās apskatēs - varbūt kāds no jums zina atbildi, nerakājoties pa likumiem:
1. Vai iespējams iziet apskati, ja atšķirās riepu (un disku) izmēri uz priekšējā un pakaļējā tilta? (Abas priekšējās vienādas un abas pakaļējās vienādas).
2. Ja Ņivai norauj nost visu lieko un atstāj tikai aizmugures piedziņu - vai tādu laiž cauri apskatē?
Atbilde ir likumos

Diski un riepas atšķirties nedrīkt, uz riepām gan piever acis, bet uz diskiem nepievērs.
Atvienot tiltus drīkst, bet par reduktoru un citu agregātu noņemšu nekas nebija rakstīts, pazvani uz csdd.