Page 251 of 364
Re: Čoks
Posted: 10 Apr 2014, 19:47
by janis
Sveiki!
Palasīju gudras grāmatas un beidzot noregulēju žigam tukšgaitas apgriezienus un kvalitāti. Savādāk bez neliela čoka nevarēja pabraukt- slāpa nost uz vietas stāvot un motors nevienmērīgi strādāja tukšgaitas apgriezienos. Kad noregulēju, viss itkā OK! Smuki mierīgi rūc, bet nu liekās, ka degmaisījums ir palicis pa liesu. Ieberot ogles tākā aizrijās un tad lēnām kāpj augšā! Piever čoku-viss normāli! Sveces pelnu krāsā, bet pirms tam, par cik braucu ar pavilktu čoku, bija melnas un slapjas.
Sakiet lūdzu, ko vajag pārregulēt?! karburātors DAAZ 2107 *******-20
neber ogles, ielej benzīnu un tad pamēģini!
Re: Čoks
Posted: 10 Apr 2014, 20:11
by swayzak
Sveiki!
Palasīju gudras grāmatas un beidzot noregulēju žigam tukšgaitas apgriezienus un kvalitāti. Savādāk bez neliela čoka nevarēja pabraukt- slāpa nost uz vietas stāvot un motors nevienmērīgi strādāja tukšgaitas apgriezienos. Kad noregulēju, viss itkā OK! Smuki mierīgi rūc, bet nu liekās, ka degmaisījums ir palicis pa liesu. Ieberot ogles tākā aizrijās un tad lēnām kāpj augšā! Piever čoku-viss normāli! Sveces pelnu krāsā, bet pirms tam, par cik braucu ar pavilktu čoku, bija melnas un slapjas.
Sakiet lūdzu, ko vajag pārregulēt?! karburātors DAAZ 2107 *******-20
nu jā principā arī lasot gudras grāmatas reguēju un fināls tik pat sūdīgs, nezināu ko darīt
pirms tam noregulēju benzīna līmeni pludiņkamerā , beet biju pievilcis drošvienpa stipru un sačakarējis plakni, sūca iekšā gaisu, līdz ar ko neko noregulēt , tā lai viss butu kārtībā, vairs nevarēja, finālā aizvedu pie meistara

neko citu ieteikt nevaru

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 13 Apr 2014, 00:58
by Brokers
Sveiki!
Noņemot kārbu atklajās ka izpiedējgultnim uz plaknes, kura saskaras ar kurvi ir izveidojusies grope. Vai tās izveidošanas ir saistīta ar sajūga darba cilindra nepareizu regulāciju, kas ietekmē dakšas stāvokli?
Turklāt izspiedejgultnis tika nesen nomainīts.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 06 May 2014, 11:52
by Wilsons
No kādas mašīnas der kopensatori 2005.gada ŅIVAi? Vai vismaz, kur, lai atrodu viņu parametrus, lai var piemeklēt? Kaut kā neuzticos oriģinālo detaļu kvalitātei

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 09 May 2014, 20:24
by skalins
Sveiki!
Cik maksā 6vaza tuvo gaismu reflektori,jauni?
Varbūt kādam ir ko piedāvāt!
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 10 May 2014, 22:52
by pusautomats
Vai pusmēneši kloķvārpstas brīvkustības ierobežošanai arī nāk remontizmēros? tikko savācu kloķeni no meistara, bet izskatās ka viņš ir slīpējis arī pusloku virsmas.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 11 May 2014, 04:25
by Micuks
Vai pusmēneši kloķvārpstas brīvkustības ierobežošanai arī nāk remontizmēros? tikko savācu kloķeni no meistara, bet izskatās ka viņš ir slīpējis arī pusloku virsmas.
Nenāk, neaizmirsti ka tie ar brondzas pārklājumu ir jāliek spararata pusē!
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 11 May 2014, 04:26
by Micuks
Sveiki!
Cik maksā 6vaza tuvo gaismu reflektori,jauni?
Varbūt kādam ir ko piedāvāt!
"L" ielā H1 bija 3,50
Ls gab kādreiz.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 11 May 2014, 11:32
by pusautomats
Vai pusmēneši kloķvārpstas brīvkustības ierobežošanai arī nāk remontizmēros? tikko savācu kloķeni no meistara, bet izskatās ka viņš ir slīpējis arī pusloku virsmas.
Nenāk, neaizmirsti ka tie ar brondzas pārklājumu ir jāliek spararata pusē!
Paldies, tad laikam vienkārši izskatās ka tur ir slīpēts.
Un vēlviens sīkums, kā nomainīt šālīti eļļas sūkņa/aizdedzes piedziņas vārpstiņai? Izdabūt ārā ta skaidrs, bet kā būtu pareizi viņu iekšā dabūt? Domāju nopirkt jaunu vārpstiņu, un arī to šālīti nomainīt pie reizes.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 11 May 2014, 12:11
by Micuks
To labāk nepērc jaunu, sevišķi ja tas jauns ražojumus

tur vajag izmērīt šāles dilumu un pašas ass diametru saprast vai ir dilums ir normas robežās, bet ja jāmaina tad labāk taisīt jaunu šāli tieši uz ass diametra!
Izpresēt un iepresēt ar speciālu palīginstrumentu, nekādā gadījumā ar klapēšanu vienkārši pa šāli, jauzvirpo toolis kurš ir ar bortiņu.