Darba ir apakšējais!
Jāskatās ir cik dakša staigā no nulles punkta līdz ispiestam sajūgam!
Ja jau trokšņu nekādu nav visdrīzāk kāds no cilindriem sadilis, neiesaku jāties mainot pa vienam,
nomaini abus un atgaiso.
--------------------------------
Vispār šitā aina, kad darba cilindrs + štoks + dakšas gals staigā, bet sajūgs "nenotiek", man
atgādina visai reti, bet sastaptu defektu, kad dakša ir pārlūzusi, parasti tai vietā, kur tā
"zvanā" balstās uz lodveida balsta. IMHO pirms sāk mainīt cilindrus, gaisot utt., vajadzētu
pārliecināties, ka ar dakšu viss kārtībā. Sacīkšu auto mums savulaik ar "nikno" sajūgu pārlūza,
pēc tam visiem auto, ar kuriem nācās krāmēties, dakšas pastiprinājām - tak jau drošāk.
