Page 28 of 61

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 18 Jan 2012, 22:37
by Micuks
Ko vajag, aķi bagažniekā?
1.Tā kā būs bmw ģenerātors ir vajadzīga vairāk vieta un brīvāka piekļuve, var viegli tikt klāt ģenerātoram un spriegotājam.
2.Daudz maz izlīdzinās auto izsvarojums, ir lielāks svars uz aizmugures asi tas pat braucot jūtams ka no pagalma izbraucu daudz vieglāk!
3.Aķis ir praktiski jauns! tā kā lādet to nevajadzēs un ja vajadzētu man lādējamā vadi 4-5m gari.
4. Nekas būtiski nezūd! nav pat jūtams, griež kā traks :D
Sākumā bija man vads no resnā uz starteri (kam vēl dažas dzīslas bija nolūzušas kā pēc tam ievēroju) tad gan grieza knapi, bet uzliku divus resnos (viena tik resna nebija) un griež kā traks.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 19 Jan 2012, 18:50
by girts.bricis
jā domāju par aķi,bet nu man liekas tas viss lieks čakars,bet nu katrs dara kā grib.mos man vnk tizli uztaisīts, jo pats netaisīju.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 19 Jan 2012, 20:03
by Micuks
Nekādu čakaru neizjutu :Nezinu:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 19 Jan 2012, 23:06
by Kazha
"Daudz maz izlīdzinās auto izsvarojums, ir lielāks svars uz aizmugures asi tas pat braucot jūtams ka no pagalma izbraucu daudz vieglāk!"

Nu beidz, neba jau nu dēļ aķa svara labāka caurejamība parādās. Tad jau pielejot pilnu bāku, žikum vajadzētu sasvērties pa labi. :crazy:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 20 Jan 2012, 07:03
by Micuks
Sasverās arī tik reti kurš lej pilnu un ja lej neviens īpaši nepēta un tik ļoti redzams arī nav!
Pagāšgad pie mājas par mazo apledojušo slīpumu uzbraukt pat ar radžotām riepām bija ļoti grūti, aizbraucu uz celtniecības preču veikalu iepirku cementa maisu 40kg braucu atpakaļ un bez problēmām uzbraucu!
Arī šoreiz pēc aķa ielikšanas no pagalma izbraucu daudz viegklāk kā tajā pašā dienā pirmstam, tā kā labi jūtams! tie protams nav 40kg bet gan 18kg + rāmis ar stiprinājumu kpā ~20kg tas nozīmē, ka instrumenti ko vedu līdz un vēl dažas parpalas arī sastāda tos 40Kg, vairāk vietas bagažniekā un aiz aķa var vēl ko nobāst, lai nekontrolēti nepārvietojās par bagūzi :brauc:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 20 Jan 2012, 12:26
by kronalds
un no priekšas jau ar nonāk tie 20 kg nost! arī vieglāk ripo :brauc:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 27 Jan 2012, 00:13
by Micuks
Starp darbiem atkal pieķēros žika uzlabojumiem :)
Papildus poga bagāžnieka atvēršanai, daļas:
Image
Vēl nekā:
Image
Un gatavs:
Image

Pie reizes ieliku voltmetru:
Image
un pulksteni no mitsubishi kolt:
Image
Voltmetrs tieši oriģinālā žika pulksteņa izmēros, pulkstenis gļukoja, protams varēju ielikt citu oriģinālo, bet šādi ir labāk! Visumā panelī nākotnē būs lielākas pārvērtības šis tik pagaidu izskats, vēl jāsaprot kas vajadzīgs.
video:
Bagažnieks:
http://www.youtube.com/watch?v=KZf1d_aim3U
Salons:
http://www.youtube.com/watch?v=Dg1XCgmR ... ature=plcp
Motors auksts, darbojas ar čoku!

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 27 Jan 2012, 09:15
by Миша
:) Cik saprotu tev to bagažnieka poga janospiež un tad jaatlaiž....

Cik atceros APE motors pa 0.50ls vareja tadu ka starta pogu nopirkt...ar atsperi pati atlec :D :thumbup:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 27 Jan 2012, 09:42
by B56
Starp citu ir tādi slēdži ar atsperi arī oriģinālo slēdžu izskatā. Vismaz Belarus traktoram ar tādu ieslēdz kvēlsveču apsildi. Bagažņika ikona gan tur virsū pašam jāuzliek. :lol:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 27 Jan 2012, 12:04
by Micuks
Jā nu par slēdzi, vienīgais kas bija pie rokas, bet kad būšu argusā nopirkšu īsto bez fiksācijas, nomainīt 2min darbs! Lielais man ir, bet negribu tādu :x
Šis slēdzis paralēli kā papildus ekstra, citādi var atvērt no signalizācijas pults.