

Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
paldies, tā arī izdarīju.Nekas nenotiek, jo uz ass nav zobrata, kas griež spidometra reduktoru!pirms kāda laika nopirku 5nieci kārbu, nepievērsu lielu uzmanību kas tā par kārbu, virsū bija rakstits 2107, bet kronšteins no ņivas. tagad liekot virsū sapratu, ka nav spidometra trosītes piedziņas mehānisms, baigi nesatraucos izņēmu propku un ieliku to mehānismu no vecās 4nieces kārbas, bet nekas negriežas. un tagad rodas jautājums ko darīt? vai ir iespējam atjaukt viņu vaļā un ielikt piedziņas zobratu vai sai kārbai ir paredzēts savādāks spidometra troses piedziņas mehānisms?
Jāņem nost kārbai aizmugure un no vecās kārbas jāliek tas zobrats.
Kad ņemsi nost no vecās kārbas to zobratu uzmanies tur ir lodīte, kas notur zobratu pret griešanos ap savu asi - nepazaudē!
Piestarteejaam, izmetaam liikumu sajuuta taada it kaa brauktu uz 3 cilindriem. Izjaucaam aaraa un piefikseejaam, ka 4 cilindrs( no radiatora) ir melns, taapat arii sveece. Ir arii sitiena peedas no peedeejaa vaarsta, kaa arii paaugstinaats ''elljas'' liimenis gandriiz 3 reizes. Ir jaamaina vaarsts ar saljnjiku, pareizi saprotu? Cik gruuti vai viegli tas izdaraams? Varbuut ir kaada metode?Pirms ko jaukt vajag saprast kas ir noticis, izgriest ar kurbuli vai atslēgu, paskatīties vai kloķvārpstas un sadalesvārpsatas atzīmes saksrīt, ieregulēt pareizi aizdedzes sadalītāju, secināt vai vārsti strādā pareizajā ciklā, pārbaudīt vārstu hermētiskumu tb izmērīt kompresiju un ja kas tiešām liecina par liegtiem vārstiem tad jaukt!