Page 275 of 364

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 09 Apr 2015, 14:00
by pusautomats
Ja kas ar savu eskortu izgāju tehnisko bez neviena aizrādījuma, par papuvušo vin nummuru inspektors tik noskatījas, un teica ka esot padzisis tas nummurs, es teicu ka tas taču ir fords. par pārbuvēto aizmuguri arī neko vispār netieca, katrā ziņā viņš bija vieglā šokā kad ieraudzīja ka mašīnai visa grīda ir pilnīgi jauna.

Image

Image

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 10 Apr 2015, 17:07
by green
pirms kāda laika nopirku 5nieci kārbu, nepievērsu lielu uzmanību kas tā par kārbu, virsū bija rakstits 2107, bet kronšteins no ņivas. tagad liekot virsū sapratu, ka nav spidometra trosītes piedziņas mehānisms, baigi nesatraucos izņēmu propku un ieliku to mehānismu no vecās 4nieces kārbas, bet nekas negriežas. un tagad rodas jautājums ko darīt? vai ir iespējam atjaukt viņu vaļā un ielikt piedziņas zobratu vai sai kārbai ir paredzēts savādāks spidometra troses piedziņas mehānisms?
Nekas nenotiek, jo uz ass nav zobrata, kas griež spidometra reduktoru!
Jāņem nost kārbai aizmugure un no vecās kārbas jāliek tas zobrats.
Kad ņemsi nost no vecās kārbas to zobratu uzmanies tur ir lodīte, kas notur zobratu pret griešanos ap savu asi - nepazaudē!
paldies, tā arī izdarīju.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 11 Apr 2015, 02:28
by Ratrods
Pirms ko jaukt vajag saprast kas ir noticis, izgriest ar kurbuli vai atslēgu, paskatīties vai kloķvārpstas un sadalesvārpsatas atzīmes saksrīt, ieregulēt pareizi aizdedzes sadalītāju, secināt vai vārsti strādā pareizajā ciklā, pārbaudīt vārstu hermētiskumu tb izmērīt kompresiju un ja kas tiešām liecina par liegtiem vārstiem tad jaukt!
Piestarteejaam, izmetaam liikumu sajuuta taada it kaa brauktu uz 3 cilindriem. Izjaucaam aaraa un piefikseejaam, ka 4 cilindrs( no radiatora) ir melns, taapat arii sveece. Ir arii sitiena peedas no peedeejaa vaarsta, kaa arii paaugstinaats ''elljas'' liimenis gandriiz 3 reizes. Ir jaamaina vaarsts ar saljnjiku, pareizi saprotu? Cik gruuti vai viegli tas izdaraams? Varbuut ir kaada metode? :geek:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 11 Apr 2015, 10:44
by pusautomats
eļļa pēc benzīna nesmird?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 12 Apr 2015, 09:33
by Ruu@uto
Ratrods
Piestarteejaam, izmetaam liikumu sajuuta taada it kaa brauktu uz 3 cilindriem. Izjaucaam aaraa un piefikseejaam, ka 4 cilindrs( no radiatora) ir melns, taapat arii sveece. Ir arii sitiena peedas no peedeejaa vaarsta, kaa arii paaugstinaats ''elljas'' liimenis gandriiz 3 reizes. Ir jaamaina vaarsts ar saljnjiku, pareizi saprotu? Cik gruuti vai viegli tas izdaraams? Varbuut ir kaada metode?
====================
Kāda nu tur metode - galvu nost un mainīt. Es personīgi šādu situāciju izmantotu, lai pieslīpētu
visus vārstus / piestrādātu vārstu ligzdas. Un mainītu visus vārstu blīvslēgus... Vispār jau derētu
noskaidrot, kāpēc tas vārsts ar virzuli saticies! Ja pats neesi darījis, tepat starp VAZistiem jābūt
kādam, kuram ir štrumenti, un kurš, kopīgi kādu alu iedzerot, izdarīs un ierādīs, kā tas process
kopumā notiek. :D
Eļļas līmenis? Pārbaudi benzīnsūkņa membrānu, VAZiem reti, bet gadās, ka benža karterī nokļūst
caur caurumu tajā, var būt arī slikti savilkts benzīnsūkņa korpuss, bet tad parasti tek "uz āru". 8-)
Veiksmi darbā!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 12 Apr 2015, 09:43
by Ruu@uto
Ak jā, atvainojos, kā specinstruments tev būs vajadzīgs jebkāda tipa vārstu atsperu
saspiedējs (salikšanai), derētu arī vāstu blīvslēgu "uzsitamais" un laikam jau tomēr
vajadzēs arī frēzītes vārstu ligzdām, ja tas dzinējs ir pabraukts ar saliektu vārstu ...

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 13 Apr 2015, 18:06
by urmass
Sveiki!

problēma tāda, ka nelec vaz :D (21063)
pārlasīju forumu, kas varētu būt pie vainas, nomainīju kontaktgrupu, notīrīju masas vadus. pārgāju vel citiem kontaktiem pāri, apskatīju drošinātājus, bet tāpat nelec, dzird kā nostrādā ievilcējs, bet negriež, akumulators praktiski jauns un tikko uzlādēts.
lampiņas pat neraustās pie startēšanas.

meģināju uz žiguļa pa taisno palaist starteri, sanāca vienīgi aizdedzināt (pirms tam sapūtu ar contact cleaner)
manas aizdomas paliek uz starteri.

šodien vairs nebija vēlmes ņemt viņu nost, bet vairāk jautājums ir šāds, vai viņam ir kāds remkomplekts? un ko vel tur pats var samainīt? (starterim)

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 13 Apr 2015, 18:30
by wipers
Varbūt kāds var pateikt izplūdes kolektora skrūvu tehniskos parametrus - garums, diametrs vītnes solis.

Vēlos nopirkt jaunas skrūves (špiļkas), krievu ražojumi neinteresē. Pirms 8 gadiem uzliktu lietotas no Opel Corsa motora, ļoti labi nokalpoja, divas nule kā izskrūvējār ar visu uzgriezni ārā, bet uzgriezni nost nedabūju - novērpās, labrpāt ieliktu ko "improta" :angel:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 14 Apr 2015, 08:28
by Ruu@uto
urmass
pārlasīju forumu, kas varētu būt pie vainas, nomainīju kontaktgrupu, notīrīju masas vadus. pārgāju vel citiem kontaktiem pāri, apskatīju drošinātājus, bet tāpat nelec, dzird kā nostrādā ievilcējs, bet negriež, akumulators praktiski jauns un tikko uzlādēts.
lampiņas pat neraustās pie startēšanas.
====================
Jocīgi, ka pat lampiņas neraustās - tam būtu jānotiek kaut vai no ievilcēja nostrādāšanas. Ko tu sauc
par kontaktgrupu? "Spēka" kontaktus, kurus savieno ievilcējs, jeb kucītes (sukas, oglītes)? Varbūt
der pārbaudīt arī tās un kolektora stāvokli?

šodien vairs nebija vēlmes ņemt viņu nost, bet vairāk jautājums ir šāds, vai viņam ir kāds remkomplekts?
un ko vel tur pats var samainīt? (starterim)
===================
Krievu laikos nekādu remkomplektu nebija, pārdeva atsevišķi kucītes un reizēm varēja dabūt bukses. Tās
gan mēdza būt deficīts, bet publika veiksmīgi izmantoja no kaut kādas veļas mazgājamās mašīnas, vai. :D
Ja ir ļoti izdiluši pāri bukse/ass, tad enkuru startējot rauj klāt pie statora un var negriezties. Lampiņas gan
tādā gadījumā praktiski nodziest...

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 14 Apr 2015, 08:47
by Ruu@uto
wipers
Varbūt kāds var pateikt izplūdes kolektora skrūvu tehniskos parametrus - garums, diametrs vītnes solis.
Vēlos nopirkt jaunas skrūves (špiļkas), krievu ražojumi neinteresē. Pirms 8 gadiem uzliktu lietotas no Opel Corsa motora, ļoti labi nokalpoja, divas nule kā izskrūvējār ar visu uzgriezni ārā, bet uzgriezni nost nedabūju - novērpās, labrpāt ieliktu ko "improta"
-------------------------------
Var pateikt, oriģinālie kataloga izmēri ir М8х1.25x38. Bet, par cik kolektorā skrūvējamo vītnes
daļu un uzgrieznim paredzēto šķir "bezvītnes" josla, tad šitās tapskrūves (špiļkas) nāk kā detaļa,
nevis normāle. Velti "pilini" uz krievu ražojumiem - krievu špiļkas kalpoja nevainojami, ja vien, piemēram,
pirmajos pārdesmit tūkstošos palaida vaļā uzgriežņus (obligāti bronzas / misiņa!) un sasmērēja
vītnes ar grafīta smēri vai pulveri - tad vēlāk problēmu ar atskrūvēšanu nebija. Tagad vislabāk izmantot
"bandītu smēri", vara ziedi (copper grease), jebkuras markas.Labu veiksmi! 8-) :D