Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 08 Jun 2015, 19:37
Labdien!
Ir sekojoša lieta. kad dzinējs silts, nesen darbināts, 0.4-4 stundu robežās dienā, tad ir auto ir grūtāk iedarbināt. No rītiem vai ilgāk pastāvējis lec no pus apgrieziena. Man rekomendēja nomainīt to aizdedzes spoli! Tā varētu būt?
No rīta iedarbinot auto ar un noregulējot čoku ap no 1000 - 1400 apgriezieniem spiežot gāzi dzinējs slāpst nost. Virs 1400 vis ok.
Es kraislerim pulēju priekšējos lukturu "stiklus" (plastmasas). Vispirms nopulē ar 1000 smilšpapīru, tad ar 2000. (smilšpapīram jābūt mitram) līdz lukturis bija matēts. Man nebija pulējamā pasta pa rokai (to var iegādāties auto krāsu veikalos) es pulēju ar zobu pastu un tādu pulējamo ripuli urbim no būvmateriālu veikala. Priekš pielietotajiem materiāliem rezultāts bija lielisks manā skatījumā, protams ar speciālo pastu un ripu būtu labāk! Uzmanību, ja pulē ar elektroinstrumentu, svarīgi ir nesasvilināt plastmasu pulējot!
Ir sekojoša lieta. kad dzinējs silts, nesen darbināts, 0.4-4 stundu robežās dienā, tad ir auto ir grūtāk iedarbināt. No rītiem vai ilgāk pastāvējis lec no pus apgrieziena. Man rekomendēja nomainīt to aizdedzes spoli! Tā varētu būt?
No rīta iedarbinot auto ar un noregulējot čoku ap no 1000 - 1400 apgriezieniem spiežot gāzi dzinējs slāpst nost. Virs 1400 vis ok.
Es kraislerim pulēju priekšējos lukturu "stiklus" (plastmasas). Vispirms nopulē ar 1000 smilšpapīru, tad ar 2000. (smilšpapīram jābūt mitram) līdz lukturis bija matēts. Man nebija pulējamā pasta pa rokai (to var iegādāties auto krāsu veikalos) es pulēju ar zobu pastu un tādu pulējamo ripuli urbim no būvmateriālu veikala. Priekš pielietotajiem materiāliem rezultāts bija lielisks manā skatījumā, protams ar speciālo pastu un ripu būtu labāk! Uzmanību, ja pulē ar elektroinstrumentu, svarīgi ir nesasvilināt plastmasu pulējot!