robs
1. Īstiem sporta krēsliem sliedes nenāk, tie reguējās tikai pārskrūvējot uz citiem skrūvju caurumiem nevis pa sliedēm. Tev droši vien ir gadījiem kāds OEM BMW Recaro krēsls, kas 1:1 derēja BMW.
Vienkārša plug and play varianta žigulim nebūs. Tev ir jāizvēlas vai pāratisīt žiguļa sēdekļa kronšteinus atbilstoši jaunajam krēslam (satndarta žiguļa benķi vairs neieliksi), vai griezt nost sliedes no žiguļa krēsala un metināt tās pie jaunā krēsla rāmja.
=====================
Vispār jau ir sacīkšu sēdekļi arī ar sliedēm - visbiežāk izmanto tur, kur mainās vairāki vadītāji, arī atzveltnes
mēdz būt regulējamas. Vien jāseko līdz sēdekļa marķējumam, piemēram FIA standartam (uzlīme vai izšūts).
Man augums ir 1,89 un manā gadījumā sporta krēslu nosēdināju praktiski līdz grīdai, lai galva griestos nesitas + pārvietoju aptuveni par 15cm uz aizmuguri no standarta stiprinājuma vietām lai ceļi nesistos stūrē. Nezinu ar kuru galu VAZ inžinieri domāja, kad plānoja VAZ vadītāja vietas ergonomiku

=====================
Nu, vadītāja vietas ergonomika vairāk būs uz FIAT konstruktoru sirdsapziņas, laikam jau citādi nevarēja
sabāzt 5 cilvēkus mašīnā, kura bija pozicionēta kā "small family car".

))) Un priecājies, ka vismaz priekšējo
sēdekļu atzveltnes ir regulējamas, FIAT 124 tās bija nekustīgas...