Rēķini, ka auksts dzinējs ar čoku kamēr uzsilst ēdīs vairāk kā kad ir darba temperatūrā, un mērīt ar pudeli cik noēd minūšu laikā nav īsti pareizi, jāmēra ir cik noēd uz 100km, uz pilnu bāku vai pusi bākas tos 400ml neredzēs, bet lejot pudelē izkatās, ka rij 50 uz 100

par piecām minūtēm mierīgi var noēst 400ml ar čoku vai pat auksts dzinējs bez čoka.
Met tās muļķības no galvas ārā, līmenim ir jābūt tādam kādam jābūt, nekādu zemāko nevajag, sūknim ir jāpumpē tik cik jāpumē, visas regulēšanas notiek ar karburātoru, nevis pazeminot vai samazinot, tā tikai tiksi pie izdegušiem vārstiem un sēžām kā arī paŗejam tas nav diži veselīgi!
No ilgstošas stāvēšanas var izrūsēt cilindros bedrītes, pierūsēt gredzeni tā bojājot cilindrus un gredzenus!