Page 294 of 364
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 31 Dec 2015, 00:21
by VAZ2101
Tieši tā, tie auto brauc un bieži vien ne tik viegli pateikt ka tas ir konstruktors. Aizmirsi piebilst, ka vēl papildus ir arī jānopelna, kas arī sastāda tādas cenas. Personīgi es ieteiktu meklēt kādu garāžas mehāniķi un nezināt bēdas

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 31 Dec 2015, 00:38
by Micuks
Tieši tā, tie auto brauc
Bet kad notiek satiksmes negadījums tad sākas cita bilde, ja ieskrienot stabā ar 50km pārsvarā tiks cauri ar veselībai nebūtiskām traumām tad ieskrienot stabā ar to pašu ātrumu un auto, kurš salikts no trijām daļām visdrīzāk būs līķi! Zinu vairākus gadījumus!
Un starp citu, sliekšņi ir daļa nesošās auto konstrukcijas, ja ir sitiens tie satur auto, ja tie ir "pielīmēti" tā lai turas klāt, auto vairāk sagofrējas, pasažieriem lielākas iespējas uz letālu iznākumu atkarībā no ātruma un citiem faktoriem!
Peļņa ir tā procesa galvenais motīvs, tā kā 200eiro par kvalitatīvi nomainītu slieksni nekāds kosmoss nav, tas ir darbs nevis купи/прадай салон красный
ja garāžas mehāniķis var nodrošināt kvalitāti strādājot ar tam paredzētiem instrumentiem tad mierīgi, bet ja rūsas likvidēšana būs ar drāšu birstēm vai smilšpapīriem tad izmesta nauda.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 31 Dec 2015, 21:48
by pusautomats
Sveiki, cik izmaksātu nomainīt visus četrus spārnus un abus sliekšņus, kā arī visu mašīnu pārkrāsot? Aptuvenā summa ar kādu būtu jārēķinās. Paldies jau iepriekš.
PM
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 01 Jan 2016, 18:49
by rallyfan
Protams,ka visu nosaka cenu,bet cik daudz ir tādi,kas ieguldīs vairākus tūkstošus žiguļa salīmēšanā un sakrāsošanā ??? retais,tad jau drīzāk par to naudu nopērk kādu tiešām sterili uzglabātu un nelīmētu un nepārkrāsotu vazu.
Cilvēki ar mērķi un finansēm

Neviens žiks nebūs perfekts, konstruktīvas nianses liek rūsēt vietas, kuras neredzam, spārnu kabatas, sliekšņu gali!
P.S.
Vai Tu flokotu 2106 paneli par 20eiro?!
Rūsē visas mašīnas,kā jaunas,tā vecas un vēl ātrāk metinātās,viss ir tikai laika jautājums cik ātri!
Atbildot uz P.S.vairs ar to nenodarbojos,bet zinu,ka manas cenas tā bija zemas un,ja par vaza paneli ņēmu 30Ls,kas ir 45 eiro,salīdzinot ar vienu rīgas firmu,kas ņēma 120Ls,jeb 170 eiro par to pašu,es domāju,ka pats diez vai ņemtu dārgāko variantu,zinot,ka ir alternatīva?!
Par 20Ls neflokotu,vajag jau kaulēties ar mēru

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 01 Jan 2016, 19:20
by Micuks
Par 20Ls neflokotu,vajag jau kaulēties ar mēru

Tā nav kaulēšanās, bet piemērs

un tieši tāpat labs meistars, kurš darbu dara kvalitatīvi tā lai var dot garantiju, nestrādās zem 200eiro par slieksni, nedāvinās savu darbu un neapmaksās klientam strūklu un metināšanu no savas kabatas
Tāds, kuram tikai iefist naudu, mierīgi, kur tiks klāt nobirstēs rūsu, "pielīmēs" slieksni, nošaus ar grubuli vai piķi zem kura vēl spainis ar špakteļmasu formas dabūšanai un paņems savus 50-100eiro

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 01 Jan 2016, 22:50
by pusautomats
Es ņemu pa slieksni kādu 100 + -, bet slieksni nelīmēju, un no špakteles nebūvēju, rūsu cik var izgriež, pārējo kā seperātorus, iekšas uzbūvēju. slieksnis tiek zolīdi piemetināts, noslīpēts, šuves apslīpētas, bik nošpaktelē, lai glītāk, gruntē krāso, iekšu izpūš ar vasku. Es jau cilvēkam nestāsu ka nu tik varēs močīt 100 gadus, klients vienmēr pie manis ir lietas kursā par visu, cik rūsa, utt. tapēc viemēr visu fočēju.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 02 Jan 2016, 17:53
by Micuks
Ja Tu strādā ar birstītēm tad tas viss ir kaķim zem astes!
Te Tev ir iespēja parādīt savu darbu ar bilžu palīdzību

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 02 Jan 2016, 19:47
by pusautomats
Es uz to acīmredzot savādāk skatos, ar birstēm vai ar smilšu strūklu, epoksīda skābajām vai kādām vēl gruntīm, tā pat tas autiņš sapūs. Ja, ir jāmaina slieksnis, tad automātiski arī gabals pakaļējās arkas, tad arī arkā jau kkur iekšā ir rūsa. Ja tas ir 10 gadus vecs focus viņam visur jau lien rūsa, kāda jēga iziet galējībās glābjot slieksni, ja pēc gada jau arkai būs žopā, utt. Es taisu tā kā klientam un man ir labi, nebija kosmoss, viņam sliekšņos kādus 4 gadus točna nebūs coķi, un man tas slieksnis nebija jātaisa nedēļu. vēlāk salikšu bildes.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 02 Jan 2016, 19:55
by Micuks
Abrazīvā apstrāde, smilšu, sodas vai citu abrazīvu strūkla ir pamat instruments jebkuram meistaram šajā jomā, kurš strādā kvalitatīvi, pārējie aizbildinās
Tikpat labi ārsts tīrot brūci pensionāram var aizbildināties, ka derēs tas pats tualetes ūdens jo penši tāpat ilgi nedzīvos

te vienkārši jāizvērtē vai to fokusu vērts lāpīt un kādā kvalitātē, bet tas nenozīmē, ka meistars var strādāt kā sanāk.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 02 Jan 2016, 20:41
by pusautomats
Protams ka ir jāizvērtē katra situācija atsevišķi, vienkārši man lielākoties nāk remontēt mašīnas kuru saimniekiem ir ierobežots budžets, un atiecīgi arī mašīna nav bugatti, līdz ar to tiek veikta vienošanās par to ko un KĀ darīs, ja man maksā piem 70 pa slieksi, es netīrīšu viņu ar strūklu un cilvēks to zin. Es netaisos cilvēkam teikt ka nē, man meistara ētika to neļauj un es remontēšu tev pēc visām tenholoģijām un tas būs 200 pa slieksni, bet zini tev tur blakus grīdā tulīt arī būs caurums, bet tu nemīz slieksnis turēs miljons gadus.
