Page 4 of 5

Re: Šāles un spararats

Posted: 11 Nov 2009, 16:18
by krievins 092
uzraviens ir labaks, bet dinamika nezinu, dzenot ganjau ka cels labakj, bet ka nometisi gazi ta ari uzreiz apgriezieni straujak kritis nost ;)

Re: Šāles un spararats

Posted: 29 Nov 2009, 00:43
by osCAR
ar atvieglinatu, apgriezienus atri uznem, bet kad vajag pa kalnu uzbraukt, kur vajadziga inerce, tad taa pasudigak! nu jaskatas kur grib braukt ar to sapratu, krosaa, pa ielam.....

Re: Šāles un spararats

Posted: 08 Dec 2009, 15:17
by bozis
pastasti ka nobalanset spararatu, an ka uztaisit to iekartu

Re: Šāles un spararats

Posted: 08 Dec 2009, 22:36
by janccc
1vajag vaarpstinju taadu kaa bildee kur taa buksiite uz kura uzseedina spararatu buutu nedaudz koniska!!
2panjem metaala vai koka plaaksni un ieskruuvee skruuves kaaju vietaa taa lai buutu reguleejami augstuni katrai kaajinjai! taadas 4
3vajag 2 ideaali gludus un taisnus taadus takaa nazhus kurus ar 2 vienaada garuma cauruliiteem vai kko tamliidziigu piestiprina pie plāksnes!
4 noliimenjo "nazhus" visaados iespeejamos veikos un uz priekshu!
balansee peec riepas balanseeshanas principa!

Re: Šāles un spararats

Posted: 09 Dec 2009, 10:02
by elf
Ja girat balansēt nopietni.

http://www.ltn.lv/~volks01/?lang=lv&sid=2

Re: Šāles un spararats

Posted: 11 Mar 2010, 08:38
by RZX_1300sl
Ja girat balansēt nopietni.

http://www.ltn.lv/~volks01/?lang=lv&sid=2

Viņu tak netaisa vaļā... :think:

Nav citas saites..? :wtf:

Re: Šāles un spararats

Posted: 11 Mar 2010, 10:12
by elf
Ir tada firma "Volks",kas atrodas ganibu dambī,tel.7391599,pakalpojums maksā ~ 35 LVL.

Re: Šāles un spararats

Posted: 15 Mar 2010, 21:01
by plaza
Tātad piedāvājam nobalansēt gan kloķeni , gan spara ratu , gan arī sajūga kurvi. Saprotams , ka labāk balansēt kloķeni, tad uzlikt spara ratu un beidzot vēl klāt sajūga kurvi.Vienīgais ieteikums spararatu nevajadzētu atvieglināt haotiski saorbjot , bet gan simetriski, citādi dinamiski balansējot aiziet milzīgs laiks kas savukārt palielina izmaksas.Visi jautājumi uz pm. Ja kloķenei nav nofrēzēti vaigi un mežonīgi atvieglota tad par komplektu sanāk ~ 20-25 Ls atkarībā no ieguldītā darba laika :crazy:
Par statisko balansēšanu mājas apstākļos-- ekspluatējot tādu motoru parasti beidzas ar pēdējā kakla izsistām šālēm. Vazam tas nozīmē šāļu maiņa , bet motoriem ar alumīnija bloku tas var beigties pat ar bloka nomaiņu. Ja auto tikai ielas vajadzībām tad nav problēmu -- var izmantot kaut vai nebalansētu , bet ja doma kaut nedaudz pasportot tad gan jābalansē nopietni citādi var pat kloķene pārlūzt. Ja nepieciešamība slīpēt kloķeni tad gan vispirms jānoslīpē un tad var balansēt.

Re: Šāles un spararats

Posted: 16 Mar 2010, 15:29
by BakuOil
zinu ka Cēsis kloķenes atvieglināšana 30 ls
jautajums: kad atvieglina kloķeni, orginalas shaales turees?, vai jaliek spiestaas?

Re: Šāles un spararats

Posted: 16 Mar 2010, 17:23
by klievis
nu par kloķenes atvieglināšanu gan nez vai ir pareizs process kam tas vajadzīgs-pagāzēšanai uz vietas???? gaitas īpašības ir pilnīgi ar mīnuss zīmi..nevajag tā čakarētēt kloķenes un sarežģīt sev dzīvi...