Page 4 of 6
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 18 May 2009, 22:46
by krabsters
Kad motoram uzliksi turbīnu, palielinasies temperatūras slodze. Sakarā ar to jādoma kā dzeset virzuļus. Pardošanā ir kaltie virzuļi, bet es domaju ar to nepietīks. Jaliek blokā eļļas sprauslas, lai dzēsēt tos. Un arī pašu eļļu vajadzes dzesēt. Kloķvārpstu, pēc manam domam, arī vajadzēs speciālu. Par klaņiem nezīnu. Un otrais, transmissija nav domata stipri forsētam motoram. Pasakums būs baigi dargs, lai visu kvalitātivi izpildīt.
Krievu versija virzuļu dzesēšanai. Nu es domāju kaltie + kaut kas šitam līdzīgs un ar karstumu butu ok. Vienigi atliek jautajums par eļļas dzesēšanu, moš jādomā kkāds eļļas radiators
http://www.vaz2101.ru/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Pie reizes arī eļļas sūkņa ražības palielināšana
http://www.vaz2101.ru/forum/viewtopic.php?t=14450
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 18 May 2009, 23:13
by Linards
Jā tas verētu būt diezgan labs variants, buutu japalielina arī eļļassūkņa ražība pie jaunām ierīcēm, un domājams ka vajadzētu pārveidot ari galveno dzesēšanas sitēmu bet salīdzinājumā ar eļļošanas sistēmu tas butu siikums. un virzuļus diez var no kka piemeklēt vai jāpasiuuta individuāli?
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 04 Jun 2009, 19:48
by TOMSBUTKA
tur vajag rudīt loķvarpstu specialā indukcijas spolē , esmu dzirdejis ka bmw power viens calis ar tadam lietām nodarbojoties anglijā
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 12 Jul 2009, 15:40
by chip
add.JPG
adc.JPG
tas darās tā
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 19 Jan 2010, 23:27
by James.
Kā viņš eļļo turbīnu? Kāds spiediens? Motoram iekšas arī mainītas ? Interesē šis projekts...
Visvairāk interesē turbīnas eļļošana, pārējo es esmu izdomājis....
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 31 Jan 2010, 14:07
by krissis
Pārvācamies uz šejieni .
kas piemēram būtu jārēķina turbīnas uzlikšanai? Kolektori neskaitās un pietam turbomotoriem rēķināts izplūtes kolektors dod ļoti mazu labumu.

naizimirstiet to ka jebkurs bloks ari neder turbinas uzstaadishanai jabuut vairak vai mazaak liidzsvarotiem augshejiem un apaksheejiem spiedieniem...

Gaidu atbildi.
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 31 Jan 2010, 19:06
by Traktorist
Lai atmosferisko motoru uztaisīt par turbo, vispirms jāsamazīna kompressijas pakapi. Parejas izmainas arī atkarīgas no tā, kadam merķim būvets motors: palielināt jaudu vai samazināt degvielas pateriņu.
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 31 Jan 2010, 20:02
by Micuks
Nu sierras pinto dzinējam var pūst līdz 0.7 bar bez kompresijas samazināšanas, bet ja grib vairāk tad būs jāsamazina. Visumā tas katram dzinējam ir individuāli, jo piemēram mitsubishi 4G63 pie 0.7bar virzuļi jau būtu izkusuši tāpēc turbo ir savādāki virzuļi.
Piemēram, pa kreisi neturbo, pa labi turbo:

Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 31 Jan 2010, 20:03
by krissis
Lai atmosferisko motoru uztaisīt par turbo, vispirms jāsamazīna kompressijas pakapi. Parejas izmainas arī atkarīgas no tā, kadam merķim būvets motors: palielināt jaudu vai samazināt degvielas pateriņu.
Es to zinu protams, bet es gribēju lai pats ARWIS pastāsta.
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 31 Jan 2010, 20:19
by Traktorist
Nu sierras pinto dzinējam var pūst līdz 0.7 bar bez kompresijas samazināšanas, bet ja grib vairāk tad būs jāsamazina. Visumā tas katram dzinējam ir individuāli, jo piemēram mitsubishi 4G63 pie 0.7bar virzuļi jau būtu izkusuši tāpēc turbo ir savādāki virzuļi.
Principā pēc teorijas sanāk tā: ja uzpūti izmantosīm lai samazīnatu degvielas paterīņu un samazinatu CO CH un nedaudz palielināt jaudu un lietderīgo koeficientu, tad neko var nemainīt motorā. Ja gribam krietni palielināt jaudu, tad mazinam kompr.pakapi, mainam gazes sadales fāzes, degkameras( var būt pašas virzuļus arī), izplūdes kolektoru, utt. Nu, kopumā, baigi gruts un atbildīgs darbs.