Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

26 Mar 2010, 00:33

vazzist: no kurienes detaļas ir stiepts jēdziens, LV sīkumi un izejmateriāli, pārsvarā RUS, bet ir arī GER un UK. Cik tādu motoru maksā uzbūvēt, a hvz, tad jārēķina, kā arī ir jāzin kas jau ir. Ja nav nekā un pats neko nedara, tad kādi 3000 saskrien diezgan brīvi. Ja barošanā atstāj karburatoru, tad kautkur uz pusi lētāk. Man vienmēr prasa cik un kas, uz ko es parasti atbildu ar jautājumu, cik tam pasākumam ir budžets, attiecīgi no tā arī skatās tālāk ko darīt, kā darīt. Ir lietas uz ko var ieekonomēt, ir lietas, kur iedrāzt kapeiku nesanāk.

krissis: ja nerēķina kas ir sabendēts iepriekš+riepas, tad tīrie administratīvie izdevumi tipa dalībasmaksa, gulēt, ēst, zupa pierakstīt trasi, zupa sportniekam, zupa busam utt., tad bez vieniem 400LVL naudasmakā ir grūti tikt cauri. Var protams gulēt teltī un tā, bet tad tie mači ir samocīti.

Jozefs: jā, tā ir Mētera mašīna. Vispār tā bija mazliet kļūda, bet ko nu tur vairs. Tur no tā motra pāri palika kloķene, klaņi un droseles + sīkumi. Drīzumā jāvelk laukā, jāapčubina - supersprints tuvojas.
 
jozefs
Vazists
Posts: 3
Joined: 25 Mar 2010, 23:32

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

26 Mar 2010, 00:44

Taa jau arii domaju ka redzeta mashina. Visu laiku domaju ka vel nav pardevis un pust zogmalee!
 
User avatar
POLOpower
Vazists
Posts: 223
Joined: 11 Jan 2010, 21:39

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

26 Mar 2010, 12:50

un tu vēl teici ka nav bildes :D

tev tak viss ir sabildēts defekti un efekti ;)

var redzēt ka visam tiek nopietni pieiets ;)
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

29 Mar 2010, 15:37

Klientam patīk čikāties ar karburatoriem, uz ko man nav ko iebilst. Kautkas vilinošs tomēr tajos klasiskajos Weberos ir. No otras puses, ar šprici būtu daudz vienkāršāk, bet arī dārgāk, tiesa sākumā, pēc tam weberu dīžu cenas x4 galīgi neruļī.
Image

Pieķēros rallijsprinta astotā motora reanimēšanai, tā kā vecais bloks ir glābjams, bet uz sitiena vienkāršāk ir paņemt citu bloku, ņemam un jaucam laikā nākamo donoru. Smieklīgi, bet no apakšas ta vajag tikai bloku un skrūves.
Image

Iekšā viss kā jau žiko, braukts ar sūdīgu eļļu, kamēr kust. Opis praktiskais ibi(*!^#$. Un tā arī ir visu vazu problēma, cilvēki neattiecās pret auto kā pret auto, bet gan kā pret lūzni.
Image

Uz vakarpusi, pēc škurīšanas un peldes dažādos atsūdotājos, jau ir šitā. Atlicis izraut nopuvušos korķus un eļļas kanālu attaisīt vaļā, tur jau nav ne kapeiku tīrāks kā ārpusē.
Image
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

10 May 2010, 23:48

Secinājumi pēc supersprinta - motoru uzbūvēt/saregulēt sanāk, bet kulisi normāli sataisīt kā pienākas - nesanāk :lol: Sākumā kloķa atbalstam izbeidzās ābols - bračkam kloķis rokā palika (zināma vārīga vieta, bet nu laika trūkums un nekad iepriekš nav izjucis), vēlāk arī kulises stiprinājums pie kārbas atmeta kedas. Būsim ārstēt, to vairāk var norakstīt uz neizdarību, kā kautko citu. Pašam laikam bišk biežāk ir jāpabrauc nevis ar pusgada intervālu, ja bračka varēja asti mazliet Īlem piespiest otrajā braucienā, tātad viss daudzmaz ir ok. No malas lūrot ar likās ka priekš tā, kas tai matorā ir, kustās pietiekami labi.

Bet nu ir arī otra medaļas puse, tā kā krossa dranduļeta kārba regulējot sāka rādīt zobus, uz fiksu roku uzlika rallijsprinta astotā kārbu, tur iekšā mežonīgs šeibu bloķis, kas šausmīgi sit pa rokām asajos līkumos, uz ralli nav tik ļoti aktuāli, bet Smiltenē gan bija. Tagad pats sapratu ko bračka mazliet īd. Būsim domāt pieskrūvēt elektrisko pastiprinātāju, savādāk ar to mežoni nevar tikt galā.
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

21 Jul 2011, 23:02

Taks, izskatās ka bik vairāk par gadu nekas nav rakstīts :wtf: Šogad supersprints netiek kustināts, kaut kā nav iedvesmas ņemties. Par priekšpiedziņām nav jēgas rakstīt, tur rutīnas darbi, nekā jauna.

Toties beidzot ir uzkāpts uz praktiski visiem zemūdens akmeņiem būvējot un apgūstot klasiskas motoru :) Kaut kā glupi un mistiski, bet tik daudz visādu kasjaku labot nav sanācis laikam nekad, tb. tik ilgi kaut ko tik elementāru būvējot. Solis uz priekšu, divi atpakaļ, salabot un pārtaisīt pa jaunam... Un tā uz katra soļa. Vobšem, uztapa rallijsprintam 1600 motorītis, 79.8x80, CR 11.2:1, 296 grādi/11.8mm + weber DGMS38 kurbuļators, redzēs, kas no tā visa iznāks ārā, kad piebrauks. Vispār daudz jaunas lietas nācās darīt, ar ko iepriekš nav bijis čakars, īpaši ar rokeru pievada īpanībām, lai tas nabaga mators ietu vienmērīgi.

Protams, ka bildes ir tikai no 1/10, da i beigās tā gribējās visu salikt pa plauktiem ātrāk, ka pat domas nebija baisi visu fočēt. Atbrauks uz apkopi pēc piebraukšanas, tad arī sabildēs to dzelzi vienā gabalā.

Image
Bloks no iekšas superīgi mazgājās ar līdzekli priekš cepeškrāšņu tīrīšanas (vienīgi alumīnija daļas jāuzpasē, piem., ja netaisās mainīt parazītvārpstas šāli). Bloks gan ir kārtīgi jāuzsilda un tad tas līdzeklis jāpūš virsū, lai pastrādā. Norauj nost pilnīgi visu drazu līdz spīdumam.

Image
Tipiskā cūku kūts, kautgan, šitā bija daudzmaz tīrāka par to, kas ir manīts. Opji praktiskie *beep*.

Image
Visas atvestās kloķenes bija nokautas vai aizkautas, slīpēt ir nāves smaka, attiecīgi, ņemam jaunu un nečakarējam prātu. Nu jā, jaunām tāpat visi korķi vaļā un uzreiz uz skrūvējamajiem korķiem, lai var konservantu ārā dabūt.

Image
Man vienmēr kliedz virsū, ka es cenšos F1 uzbūvēt, bet man ir pašam pret sevi prasība, vārsts nedrīkst tecēt zem sava svara, bez atsperēm. Vēlāk vismaz galva nesāp un šķilās uz pirmo.

Image
Mēram sastrādātos grēkus ar ligzdām. Tas vispār ir atsevišķs stāsts, nākamreiz bezmaz jāstāv būs klāt, kad mainīs, skaidri un gaiši norāda, iegriez pamatfāzi rupji un liecies mierā, tad lūk nē, iegriež visu līdz galam uz savu prātu, ej un labo visu līdz baltajām pelītēm... Vispār 1.6 motoram dabūt kompresiju augšā ir elles darbs, ja neizmanto virzuļus ar deflektoru, un baigā čikāšanās, nācās upurēt degkameras formu.

Image
Pēc mērīšanas ir izsecināts, cik lielā pakaļā ir un saprotams, cik no galvas ir jāņem nost. Visi labi zin, ka no galvas nedrīkst ņemt nost vairāk par 1mm, tad sākas ziepes. Kāda runa Mārtiņ, man lūdzu -2.3mm :) Vispār, pēc šitās visas motora "atvieglināšanas" slīpējot visās neiedomājamākajās plaknēs gandrīz īso ķēdi izdevās uzmocīt virsū :) Bloks nost, galva nost, sadalenes māja nost, tur bezmaz pusmetrs sanāk ;)

Image
Ikdienas bardaks... klusā daba...

Image
Ilgi mocītā galva, beidzot ies virsū.

Image
Redzēsim kā ar tiem 05 virzuļiem lietas notiksies. Izskatās +/- cerīgi, bet ja godīgi, es neesmu pārliecināts vai man gribās vēlreiz tām peripētijām iet cauri, šķiet, ka finālā saskaitot visus čakarus, galvas metināšanas un slīpēšanas, ir aizdoma, ka sporta virzulis ielikt iznāk bezmaz lētāk.

Principā, vairāk bilžu ar to sporta motoru nav, tālāk bija tipiskie darbi, negribējās pat bildēt. Kā jau teicu, atbrauks no piebraukšanas, saregulēs kurbuļatoru un tad redzēs, kas no tā visa tur būs iznācis. Kaut kā tā. Ciparus neprasīt, es vēl pats neesmu salicis tāmi kopā līdz galam.

Smieklīgi, bet ir jau nākamais uz galda, tipa vaztusa standartklasei (mhh), tur, cerams, ka tāds kvantums ar šaizītēm nebūs :)

---------------------

Ok, darbi darbiem, bet mūsu aplokā ir uzradies jauns iedzīvotājs :) Proti, 2103 1977 1500, visu mūžu dzīvojis garāžā, viens saimnieks. Auto gan ir dzīvi redzējis un nav muzeja eksemplārs, bet nu tomēr ir apbružāts, braukts tikai vasarā, puveklis nav nevienā vietā. Cerams, ka tā arī paliks, ziemā braukt nav domāts, vismaz pagaidām ir tāda doma.

Tāds bija, kad no treilera nocēla.

Image
Image
Image
Image
Image
Mācās jaunatne, redzkā opji tūneja motortelpu, tas ir hroms, nevis kautkādas ķīniešu parpalas...

Pārpumpēja bremzes un sajūgu, samainīja fluīdus un sveces, iztīrīja salonu un auto ar pirmo piegājienu izgāja skati....
Image
Image

Jāpiezīmē gan, ka tur pilnīgi visa hadene ir praktiski izmetama, lai nebūtu kasjaku, uzbūvēs pa jaunam pilnīgi visu. Būs tāds normāls kartings :) Vizuāli gan tas auto paliks pilnīgs stoks, respektīvi, tā kā stāv tagad, tik cik jāsakopj salons un varbūt nākamruden pārkrāsot. Zem kapota pagaidām dzīvos tas pats 1500, pa ziemu būvēs kaut ko niknāku, sākumā lai iekustās. Kā var normāli pabraukt ar 4.3 un 4robu kārbu, es nesaprotu... Man pa Rīgu braukājot ir 2 pārnesumi, 3 un 4tais... Noteikti vajag 5robus un 3.9, da i vēl tad šķiet, ka pa īsu būs.
 
User avatar
madars199
Vazists
Posts: 159
Joined: 27 Jul 2010, 22:41
Location: variņi,smiltene

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

22 Jul 2011, 00:33

smuks jau tas 3 apsveicu ar pirkumu :clap: :thumbup:
kad pardo pado ziņu :D :roll:
VAZ 2101 1,3 --- RIDE ---> For Sale
Kawasaki 85cc - RIDE
Image
Image
Image
 
User avatar
Kazha
Vazists
Posts: 450
Joined: 06 Jan 2008, 12:02
Location: Jelgava

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

22 Jul 2011, 09:27

Kam domāti tie caurumi ar vītni, iekš galvas? Vēlāk gan viņi pazūd.. :Nezinu:
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

22 Jul 2011, 09:59

Noteikti būs eļļošanas kanāli uztaisīti ar skrūvējamo korķi, pēc galvas slīpēšanas saplūst :silent:
Kas bija tie elementārie remondarbi kas tik daudz sanāca?
 
Vihur's
Vazists
Posts: 56
Joined: 20 Aug 2010, 21:13

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

22 Jul 2011, 10:55

Tie urbumi ar vītni galvā ir lai atstutētu un nestaigātu tā Piere galvai pie lielas kompresijas pakāpes...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests