Page 4 of 10

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 31 Aug 2011, 02:41
by bembists
uzstādiju jaunas sledzenes durvīm un bagāzniekam, jo šofera puse nesledzās ciet, un mainīt vienu slēdzeni negribējās, jo tad būtu atslēgusaišķis liels un paņemtu laiku kamer īsto atslēgu atrastu :D
mazliet nočakarējos ar izpūtēju, kad ņēmu nost kārbu lai sajūga disku mainītu, nācās ņemt nost izpūtēja biksi, kā rezultāta viena skrūve(špiļka) ielūza un uz trim nevarēja atstāt, laida garām gāzes, tādēļ no sākuma meiģināju izskrūvēt no kolektora nolūzušo daļu nekādi nesanāca, pa cik bija vel viens kolektors beigās izdomāju mainīt kolektoru visu, ņemu nost un atkal problēma nolauzu skrūvi galvā, saku jau plānot galvas ņemšanu nost un atliku uz nākamo dienu darbus jo viss bija līdz kakla, nākamajā dienā ķeros klāt, ņemu nost ieplūdes kolektoru un par lielu prieku skats nebija tik traks, varēja atlikušajai skrūves daļai uzskrūvēt divus uzgriežņus un lēni ar pacietību izskrūvēju laukā, un uzliku jaunas blīves ieplūdei un izplūdei un otru kolektoru beigās.

Patreiz norit darbi pie elektrības jo ventilators negrib slēgties iekšā kā tam vajadzētu slēgties... :(

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 02 Sep 2011, 12:01
by Fiat 124
Domāju paturēt vaz tomēr, kautkas tai mašīnā ir, pāris dienas paķimerēju, un nu vairs prom laist negribu :angel:
Ar to arī apsveicu! :thumbup:

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 02 Sep 2011, 18:29
by bembists
kas varētu būt par iemeslu, ka braucot lielakā ātruma 80-100km/h sākas liels troksnis saonā, braucot pa pilsētu lenām tā nav, vai iespējams ka reduktors beigts, vai eļļa tajā jāmaina?

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 02 Sep 2011, 19:14
by melnis
kas varētu būt par iemeslu, ka braucot lielakā ātruma 80-100km/h sākas liels troksnis saonā, braucot pa pilsētu lenām tā nav, vai iespējams ka reduktors beigts, vai eļļa tajā jāmaina?
Kas par troksni? Gaudo vai kas?

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 02 Sep 2011, 21:44
by rallyfan
Viens te minēja,ka šnekam gala uzgrieznis jāpievelk!

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 03 Sep 2011, 11:52
by bembists
Viens te minēja,ka šnekam gala uzgrieznis jāpievelk!
kas ir šneks?
skaņa tāda itkā brauktu ar šipiniecēm, bet man ir parastās vissezonas riepas, dobja rūkoņa, tik skaļa, ka nevar dzirdēt ko blakussēdētājs normālā balsī saka :(

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 03 Sep 2011, 12:12
by melnis
tas uzgrieznis ir reduktoram galā. Jānoņem pie reduktora kardāns un viss.
Image
Nummur 1.

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 03 Sep 2011, 12:15
by bembists
tad pie reizes eļļa arī jānomaina būs, kādu tur labāk liet iekša? ;)

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 03 Sep 2011, 12:17
by melnis
Žigulim jau iesakot TAD17

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 04 Sep 2011, 12:41
by bembists
vienas vienīgas problēmas,
vakar kad atbraucu mājās, izslēdzu masas slēdzi, un šodien kad atkal vajadzēja braukt, ieslēdzu masas slēdzi un aķis tukš, uzliku otru aķi un nevaru palaist, nosēdināja arī to :think:
man tas masas sledzi nāk zem blakussēdētāja krēsla, vienam čomam vazam arī tāds pats slēdzis turpat bija, tas tipa origināli nāk viena poga izslēdz otru iespiežot ieslēdz...? :eh:
pirms šīs problēmas bija atkal cita problēma kuru novērsu, karburātoram kur nāk benzīna pievads, tas nipelītis misiņa bija izšļucis no vietas laukā, un sāka benzīns līt un špricēties, uz kolektoriem,
braucu rīgā pari kalnciema tiltam jūtu salonā benzina smaku un caur ventilātora lūciņam nāca benzīna garaiņi, parbraucu pāri tiltam sāka kūpēt jau no motora telpas pa motora pārsega šķirbām benzīna garaiņi kūpēdami nāk laukā, labi ka nenosvila motors viena dzirkstelīte un čau... :problem:
nomainiju karburātoram, aukšejo daļu tagad viss ok ar to, bet elektrība niķojās kā jau augstāk minēju... :x