Esmu daudzus autiņus gatavojis krāsošanai, daudzus piekrāsojis un vienu pilnībā pārkrāsojis savā garāžā, neviens pēc tam nepateica, ka tas bijis pārkrāsots

Tā kā šajā ziņā pieredze ir, produktu klāstu gan īpaši nepārzinu līdz šim lietoju Vācijā ražotu špakteli, bet pēdējās reizes ES ražoto.
Cik zinu tad ir špakteles ar pret korozijas piedevu, kuras var klāt uz plika metāla, bet pēc pieredzes, šis konkrētās špakteles nav ar tādu piedevu!
Reiz savam auto salaboju sektoru kur bija iesists un arī rūsa, apstrādāju to kā parasti arī ar rūsas nahrenizātoru utt., bet tā kā bija svētdiena un nebija iespēja iepirkt grunti nošpaktelēju pliku bleķi. Pēc diviem mēnešiem (rudenī) rūsa bija ārā, pēc tam noplēsu visu nost atkārtoti apstrādāju, gruntēju un špaktelēju, nu jau otro gadu nekāda rūsa vairs ārā nelien

vienkārši grunts satur to pret korozijas piedevu!
Kamēr gaidu detaļas turbo projektam ir laiks darboties ar žiguli un man tas pat patīk, dzīvē var notikt visādi un viss var mainīties, bet patreiz esmu nolēmis žiguli paturēt, saviem gadiem tas ir labi saglabājies un galvenais bez caurumiem izbakstīju visas aizdomīgās vietas.
Krājumos ir „hamerit” krāsa ar to izkrāsošu bagāžnieku un aukstākās vietas virs grīdas pašu grīdu gribu izklāt ar piķa plāksnēm, tad ieklāt citu paklāju, salonā vēl tiks veikti uzlabojumi, nepieciešami, bet ne lieki par tiem pagaidām nerakstīšu to redzēs nākotnē.
Pagaidām apstrādās virsbūvē no ārpuses sliktākās vietas un kad paliks siltāks laiks domāšu par pārkrāsošanu
Gribu auto taisīt vfts stilā, darbs ar formām arī nav svešs tā kā uzlikas domāju taisīšu pats
Dzinēju gan prasās stipri jaudīgāku, ir man viens japāņa motors 113Zs ar visu ecu, vadiem un citu vajadzīgo, bet pieļaujot, ka to varētu ar kādas starplikas palīdzību savienot ar kārbu tas tik un tā nederēs jo motora telpā ir par maz vietas

ar fleksi tur negribu darboties : D , bet kad esošais motors būs savu mūžu nodzīvojis būs jādomā ko šajā ziņā var darīt
Kā jau rakstīju pirmajā ziņojumā auto ieguvu maiņas ceļā, sanāk, ka par 200Ls uzskatu, ka auto arī šo summu nav vērts, bet mums ar bijušo žika īpašnieku maina bija apausēji izdevīga un iespējams esmu izlepis

pats to novērtētu uz ~150Ls. Pamats tam ir kārtībā virsbūve, motors ritošais, ritošajā gan ir viens kasjaks kurš parādījās pēc pirmā „trases” brauciena drīzumā izpētīšu kas tur īsti ir, bet domāju, ka nekas traks. Kopumā auto savā laikā ir kopts un tas tam ir palīdzējis palikt tādam kāds tas ir tagad.
Citādi kasjaku netrūkst, bijusī spārna bukte, vizuālais kopumā, aplauzti daži durvju rokturi no iekšpuses, nestrādā vadītāja logu pacēlājs (atstutēts ar baļķi

), salons +/- miskaste, slapja grīda no iekšpuses jo nebija korķi aizlikti, bagāžniekā zem ripas nebija korķis tur ar slapjš, saplaisājuši abi tuvo lampu stikliņi un vēl daži sīkumi.