Page 4 of 4

Re: 1,7 bloks

Posted: 21 Aug 2013, 22:16
by Micuks
Krievijaa razzotie gumijas izstraafaajumi ir meesli, aatri sadalaas, bet padomju laika gumija jau ir veca.

Re: 1,7 bloks

Posted: 22 Aug 2013, 08:27
by Ruu@uto
kopikas
a kas notiek VAZ , brežņevs saprot ka nespej pieražot militāro ekipējumu pietiekošā skaitā lai uzvarētu "pūstošos "kapitālistus un izdomā ka nah** laižam metala krāsnis civilām vajadzībam uz max jaudām un sliktiem sakausējumeim , gan aju opīši paši pratīs izsmēret ar tonnu nigrola visas malas gan nesapūs , tas nekas kā rūsa saka mesties metālam no vidus pat un tur vairs nepalidzeja nekada kjimiska apstrada no arpuses.
--------------------------------------------
:) Vispār jau tev ir stipri greizs priekšstats par to, kāda Brežņevam bija vai varēja būt loma visā tai
putrā :) Īstenībā jau nekāda, toni visā autobūvē PSRS un vispār tautsaimniecībā noteica militāristi,
sevišķi pēc maskavas Olimpiskajām Spēlēm, kad iestājās līdz kliņķim novestās PSRS "tautsaimniecības
atjaunošanas piecgade" :) Tieši tad arī sākās rūpniecības visu veidu, tostarp VAZ "racionalizācija",
"izmaksu samazināšana" un tamlīdzīgas izdarības, kas noveda pie straujas kvalitātes krišanās :)
kas attiecas uz "metāla krāsnīm" un "nigrolu" - tas nevienu neinteresēja - galvenais, ka 1980. gadā
no virsbūves apstrādes "vannās" izmeta pāris operācijas + beidza rūpnīcā izmantot importa pretkorozijas
materiālus, līdz tam bija tikai un vienīgi VALVOLINE (Fiat tehnoloģija). Un atmini reiz par visām reizēm:
vieglo auto un mikroautobusu virsbūvju (ārējo paneļu) izgatavošanai PSRS izmantoja tikai un vienīgi
importa skārdu - PSRS tādu praktiski neražoja un praktiski Krievijā neražo vēl aizvien! Arī uz RAF nāca
metāls "dziļajai izvilkšanai" no ārzemēm, Luksemburgas, Beļģijas, pat no Japānas! :) VAZ bija "naudas
pumpis", gan PSRS, gan amurikāņu rubļos, tāpēc bija pozīcijas, uz kurām netaupīja, lai vairāk nopelnītu
vēlāk :)

Re: 1,7 bloks

Posted: 22 Aug 2013, 11:56
by kopikas
nu lab lai biezas uzacis ar brežņevu .par to importa skardu nu nez vai tur ta kimiska apstrade bij hujova vai kas bet ruseja uz nebedu ka mes labi zinam.
par tam buksem kas saspregaja stavot garazha nujaa ko lai pasak :D:D
man bij lidzigi ar jaunajam buksem sha laika razhojuma. manliekas ka ja es vecas kurpes parkausetu un izlietu bukses vinas to4 ilgak turetos neka tas ko var iegadaties sobrid.

Re: 1,7 bloks

Posted: 23 Aug 2013, 07:43
by Ruu@uto
kopikas
nu lab lai biezas uzacis ar brežņevu .par to importa skardu nu nez vai tur ta kimiska
apstrade bij hujova vai kas bet ruseja uz nebedu ka mes labi zinam.
------------------------------------
Tieši tā, ķīmiskā apstrāde, 1980. gados daudzkārt esot VAZā nācās redzēt sametināto
virsbūvju ķīmiskās apstrādes līniju (ņēmām "plikās virsbūves" sportam), no 7 vai 8 "vannām"
vismaz 2 stāvēja tukšas... Nu, un pretkorozijas apstrāde, protams, tolaiku PSRS produkti, ko
obligāti bija jāizmanto (Movils un mastikas), "nevilka" līdz Valvoline Tectyl ML un dažādām mastikām...
Vispār jau, ja neveica papildus apstrādi, arī Rietumu tolaiku auto rūsēja tieši tāpat, kā jebkādi
VAZi, Mohābiči vai Volgas :-)

par tam buksem kas saspregaja stavot garazha nujaa ko lai pasak :D:D
man bij lidzigi ar jaunajam buksem sha laika razhojuma. manliekas ka ja es vecas kurpes
parkausetu un izlietu bukses vinas to4 ilgak turetos neka tas ko var iegadaties sobrid.
------------------------------------
Krievu laikos uz VAZ konveijeru un oficiālajām rezerves daļām strādāja vesels gumijas
izstrādājumu kombināts, kur ražoja lielāko daļu gumijas detaļu, kuras ir piekarēs, ar tām
lielākoties problēmu nekādu, arī stāvēja viņas "plauktā" vairākus gadus bez plaisas, bez kā.
20 gadus, protams, neviens tās neglabāja :D Bet, lūk, kad sākās "kooperatīvu laiki", tad
gan tirgū parādījās zili brīnumi jebkādu rezerves daļu frontē. Kas attiecas uz gumijām, tad
vairums kooperatoru iedomājās, ka, piemēram, sailentbloks ir "prosto rezina" + divas tērauda
detaļas, nepūlēdamies pat iedomāties, ka sailenti ir visai "gudras" detaļas gumijas īpašību ziņā...
Un taisīja "gumijas" ,kā ienāca prātā un no tā, ko varēja dabūt / nozagt! :D
Ja es tagad krāmētos ar VAZni, laikam izmantotu tirgus piedāvājumus un saliktu poliuretāna
bukses, IMHO ir iegādājamas arī melnā krāsā, lai netaisītu karnevālu šarnīros :-)
Par kurpju pārkausēšanu bij jautri - būtu interesanti redzēt tādu procesu!!! :D :D :D

Re: 1,7 bloks

Posted: 29 Nov 2013, 14:13
by MOBART
laikam man arī jaiemet daži teikumi par svecēm un ģenģi:

es tieši pretēji jūsu uzskatiem lietoju NGK sveces un braucu jau 150k bez bēdu, es sveces lietoju ar 13 izlādes numuru, fordā arī NGK bet pilnīgi pietiek ar 8. numuru

par releju: kas jums problēmas citu lādēšanas releju uzlikt? man no sākuma bija oriģinālais bet tas diemžēl izbēdzās vēlāk ieliku vispār no zapiņa releju kurš nepievīla bet to mainīju jo patīk piekasīties pie sīkumiem un (nepatika kā izskatās :D ) ieliku kkādu jauno krievu releju uz 14v ar pārslēdzēju ziema-vasaraar un indikātor diodi, nav problēmu, tik nesakrīt tie apzīmējumi, bet ar galvu uz pleciem un pieredzi es vispār neņemu tos vērā un lieku uz "čuju"