kurmis
Vēl smieklīgāk ir tas, ka neviens jau nejēdz atbildēt uz elementāru jautājumu!
Būtu kāds pieminējis vismaz benzīna sūkņa membrānas nomaiņu vai to, ka būs
jāmaina maslootražateļnije kalpočki (nezinu latvisko nosaukumu)
==================
Vispār jau benzīna sūkņa membrāna NAV jāaiztiek, kamēr sūknis strādā OK, īpaši,
ja tā ir "oriģinālā", no ķieģelsarkanā gumijotā materiāla. Drīzāk laicīgi jāapgādājas
ar kvalitatīvu remkomplektu - membrāna + vārsti kā minimums. Vārstu blīvslēgi?
Nu, dzimtie rūpnīcas diez vai kādam VAZam šodien būs, jau kopš 1980. gadiem
ražotie (identiski, piemēram, tolaiku Audi) strādā ļoti ilgi. Ja nav iemeties dilonis
pāros "vārsta kāts / vadīkla", tad tur īpaši nav , ko uztraukties, īpaši, ja gāzu
analizators uzrāda pieņemamas CH (HC) vērtības
Bija te viens brīnums, kurš apgalvoja, ka PSRS bija tā iztērējusies 1980. gada olimpiādes
laikā, ka 2103 pārstāja likt moldingus uz arkām
==================

Vispār jau oficiālā informācija, tostarp žurnālā "Za Ruļom", tolaik vēstīja, ka
moldingi uz spārnu malām "anihilēti" pastiprinātās spārnu korozijas dēļ, bet savā lokā
vazieši stāstīja gan, ka pēc Olimpiskajām spēlēm bija saņēmuši konkrētu "Cekas" pavēli:
samazināt katra saražotā auto pašizmaksu par konkrētu summu. Nu tad pirmie par upuri
krita spārnu moldingi (hvz cik tonnas nerūsējošā tērauda gadā + vienkāršota ražošana),
vēlāk arī sliekšņu moldingi ...Plus vēl vesels lērums "vienkāršojumu un uzlabojumu", kā
rezultātā "pēcolimpisko" VAZu kvalitāte strauji nokritās ...

Bet "pēcolimpiskā" piespiedu
taupība tika pielietota praktiski visās tautsaimniecības nozarēs!