Page 4 of 5

Re: Brāļa Žiks

Posted: 25 Oct 2013, 15:53
by swayzak
nu, bet skaidrs, Kurmis neko nesaprot, pirmkārt klasika nav 2108 un ja kas pa laikam ss.lv parādās labi eseplāri pa normāliem cipariem tā ka nevajag attaisnoties ka neko nevari atrast. JOprojām gaidu kad parādīsi ar kādu ideālo auto brauc. Drošvien nevari to izdarīt Kurmi ,jo tev vienkārši nekā nav ko parādīt. :lol: :lol:
šeit visticamāk lietotāji, kas apgrozās jau gadiem vienkāršī ir auto entuzjasti, kurus nebaida membrānas nomaiņa un rūsa uz žīguļa, nevis ideālā auto meklētāji, :mrgreen:

Re: Brāļa Žiks

Posted: 25 Oct 2013, 17:04
by kurmis
Ikdienā braucu ar 2011.gada vw. Vieglāk palika?
Vai tad autors kaut kur minēja, ka viņam vajag klasiku?
Aizbrauc paskaties dzīvē tos labos eksemplārus no ss.lv, tad sapratīsi, par ko es runāju, pie kam mani interesē tikai 2101 un 2103.

Re: Brāļa Žiks

Posted: 25 Oct 2013, 17:27
by tutax
Ikdienā braucu ar 2011.gada vw. Vieglāk palika?
Vai tad autors kaut kur minēja, ka viņam vajag klasiku?
Aizbrauc paskaties dzīvē tos labos eksemplārus no ss.lv, tad sapratīsi, par ko es runāju, pie kam mani interesē tikai 2101 un 2103.

VW Lupo??? :rofl: īsts vecis..

Re: Brāļa Žiks

Posted: 25 Oct 2013, 17:42
by Micuks
Tauta, varbuut nevajag irsties!
Daljeeja taisniiba kurmim ir, vieniigi nepiekriitu, ka auto pa 500,600,700ls buus super duper, liela iespeeja nopirkt "lelli" ja nesaprot kur skatiities un arii ja zin var gadiities nopirkt stiklaskiedras laivu.
Noveelu lai ar sho nav kaa ar tiem citiem iiskaiciigs pasaakums!

Re: Brāļa Žiks

Posted: 25 Oct 2013, 17:42
by Micuks
....

Re: Brāļa Žiks

Posted: 25 Oct 2013, 20:30
by Buks
Ar to žiku ir tā, ka viņš tagad ir labākās rokās nekā bija. Metināšanas darbi noteikti, ka būs vajadzīgi, tik nav zināms, cik lielā apmērā. Tagad, diemžēl tam nav naudas. Ceru, ka ziemu pārcietīs. Pēc apakšas apskates, nobrīnījos, ka priekšējai piekarei vajag nomainīt tikai sailentblokus, pārējais viss bija ok. Izņemot kardāna krustiņus pie reduktora un vēl tāds riebīgs sīkums, kā caura reduktora blīve. Tagad tiek meklēts manuālis, lai redzētu, kas jādara, lai nomainītu blīvi.

Lai vai kā, uzskatu, ka par šo tēmu, bija vai nebija jēga pirkt, nav ko lekties. Ne velti ir teiciens, ka ar 1. mašīnu ir jāiegrābjas, lai zināt, kā remontēt nākamo.

Topiks vispār tika veidots ar domu, lai vajadzības gadījumā, zinātāji varētu palīdzēt ar kādu padomu.

Re: Brāļa Žiks

Posted: 26 Oct 2013, 08:14
by tutax
es personīgi nomainītu kreiso spoguli..un būtu ahūnais žvaguļsj..

Re: Brāļa Žiks

Posted: 26 Oct 2013, 11:14
by pusautomats
noskrūvē aizmugurējo riteņus, lēnām nesteidzoties noklopē nost bremžu barabanus, nolej redukrora eļļu, ar 17 mucu, izskrūvē abu pusasu skrūves, izņem pusasis, nokruķī kardānu no reduktora, izskrūvē reduktoru. :brauc:

Re: Brāļa Žiks

Posted: 26 Oct 2013, 11:39
by rallyfan
var neklapēt barabānus,ir labākas metodes ;)

Re: Brāļa Žiks

Posted: 26 Oct 2013, 12:28
by Ruu@uto
kurmis
Vēl smieklīgāk ir tas, ka neviens jau nejēdz atbildēt uz elementāru jautājumu!
Būtu kāds pieminējis vismaz benzīna sūkņa membrānas nomaiņu vai to, ka būs
jāmaina maslootražateļnije kalpočki (nezinu latvisko nosaukumu)
==================
Vispār jau benzīna sūkņa membrāna NAV jāaiztiek, kamēr sūknis strādā OK, īpaši,
ja tā ir "oriģinālā", no ķieģelsarkanā gumijotā materiāla. Drīzāk laicīgi jāapgādājas
ar kvalitatīvu remkomplektu - membrāna + vārsti kā minimums. Vārstu blīvslēgi?
Nu, dzimtie rūpnīcas diez vai kādam VAZam šodien būs, jau kopš 1980. gadiem
ražotie (identiski, piemēram, tolaiku Audi) strādā ļoti ilgi. Ja nav iemeties dilonis
pāros "vārsta kāts / vadīkla", tad tur īpaši nav , ko uztraukties, īpaši, ja gāzu
analizators uzrāda pieņemamas CH (HC) vērtības :D 8-)

Bija te viens brīnums, kurš apgalvoja, ka PSRS bija tā iztērējusies 1980. gada olimpiādes
laikā, ka 2103 pārstāja likt moldingus uz arkām
==================
:D :D :D Vispār jau oficiālā informācija, tostarp žurnālā "Za Ruļom", tolaik vēstīja, ka
moldingi uz spārnu malām "anihilēti" pastiprinātās spārnu korozijas dēļ, bet savā lokā
vazieši stāstīja gan, ka pēc Olimpiskajām spēlēm bija saņēmuši konkrētu "Cekas" pavēli:
samazināt katra saražotā auto pašizmaksu par konkrētu summu. Nu tad pirmie par upuri
krita spārnu moldingi (hvz cik tonnas nerūsējošā tērauda gadā + vienkāršota ražošana),
vēlāk arī sliekšņu moldingi ...Plus vēl vesels lērums "vienkāršojumu un uzlabojumu", kā
rezultātā "pēcolimpisko" VAZu kvalitāte strauji nokritās ... :( Bet "pēcolimpiskā" piespiedu
taupība tika pielietota praktiski visās tautsaimniecības nozarēs!