

Sprauga starp diskiem, 3mm

pagaidām būs tā, ja lauzīs nost, iemetināšu uzgriezni kurā to skrūvi iebāzt/ieskrūvēt


Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Bij bij, tagad ''lāpīsies'', nez ko saimnieks ar viņu tālāk darīts, man uzdevums ir izdarīt tā lai tepiķis caur grīdu nekrīt.Tas baltais vai tik ssā nebija
fiksāciai būs caurumi tajā vertikālajā daļā, kad pacels pietiekamā augstumā iebāzīs tapu un palaidīs uz leju, lai uz tās apsēžas, un vītnes būs brīvasKādu skrūvstieni izmantoji šašlika konstrukcijā?
Sanāk ka visu auto svaru notur 2 uzgriežņi. Vai vītne izturēs? Es drošībai izdomātu kādu fiksāciju, kad auto ir pacelts vajadzīgajā augstumā, piemēram, vēl viens uzgrieznis zem jau esošā.
es arī sākumā tā domāju, un tad kad tu saproti ka žigulim pašmasa ir 1t, tad vēl mīnus visas durvis, salons, un veel viskautkas, sanāk varbūt ap 700kg, tad to vel uz 2 sadali 350kg, nu teiksim 400kg uz stieni, un tagad es tevi iedošu 22m dzelzs stieni un pateikšu lai pakarot viņā 400kg pārrauj viņu uz pusēm, domā ka sanāks? rūdīts un resnāks protams ka būtu labāk, bet šitas arī strādās, biju šito agregātu pametis zem sava pikapa (kapeikas), tikai tā purnu pacēlu, ar visu motoru.Vītņstieni vajadzēja rūdīto!
Tas baltais ir labais!
nu ja manam kapeikas pikapam ar visu motoru purnu pacēla gaisā tad gan jau nebūs tik traki, lētajiem atsperu savilcējiem ir vēl tievākas vītnes un ar atslēgu tos bija daudz grūtāk pagriezt nekā šito paceļamo. katrā ziņā ja nozvelsies lejā būs visiem jautriTieši par vītni arī domāju,jo tie stieņi ko pēdējā laikā pārdod ir baigie draņķi!
Bet varbūt arī viss notiek un ir ok!!!