Gandrīz mēnesis ir nobraukts bez problēmām

Pamatpārbaudes dienā nomainīju gumijas šļauku par ko ielika divnieku, pirms dažām nedēļām izdomāju, ka jāatgaiso visas bremzes, lai novērstu nevienmērību kas bija pamatpārbaudē.
Ķēros klāt, bet šķidrums uz aizmuguri nebija, nonācu līdz regulatoram, kurš regulē spiedienu uz aizmugurējiem riteņiem, regulatoru nopirku jaunu un pie reizes arī bezkontaktu aizdedzes sadalītāju.
Ar regulatora maiņu bija piedzīvojumi, zināju ka tas ir jāregulē pēc maiņas, bet uzliku uz veco vietu ar domu pi* viņ zirgs, nu vot i *episa

ka kreisajam ritenim šķidrums pienāca, bet ritenis nebremzējās. Konsultējos ar Andreju, bet tas pie vainas nebija, beigās izdomāju tomēr paregulēt regulatoru un kreisais ritenis sāka bremzēt
Šodien paņēmu brīvdienu, lai brauktu uz skati, no rīta rindas nav
Pārbaudīja, pateica ka žiks esot labā stāvoklī, labi saglabājies
Protokolā nav neviena vieninieka vairs, un kur viņiem rasties, ja rūsas no apakšas nav, nekādu noplūžu nav jo viss jauns
Pēc skates braucu uz garāžu uzlikt bezkontaktu aizdedzi, štekeris no golfa sadalītāj neder, bet toties derēja no bembja, to arī pārlodēju:
Šeit rotoriņu atšķirība, bezkontaktu labajā pusē un kontaktu kreisajā pusē:

Savstarpēji mainīt nevar!
Vecajam ir misiņa kontakti, jaunajam apalvots bleķis
Protams arī jauna bezkontaktu spole:
Aizdedze uzstādīta:
Un uzliku atpakaļ ikdienas stūri

Stūre svaigi apvilkta ar īsto ādu, patīkami stūrēt
Pēc bezkontaktu aizdedzes uzstādīšanas auo iet vēl uz pusi labāk kā bija, tad gāja labi, bet tuvu virs 5k rpm jau jutu, ka tas ir virs optimālā un negriež vairs tik labi, bet tagad griezās virs 7k/rpm stabili un iespējams pat vairāk, bet vairs negriezu. Ceļ labi no maziem apgriezieniem, ir dinamisks un jūtīgs uz akselātoru
Tiešām patīkami braukt
