Page 38 of 61

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 11 Dec 2012, 21:39
by Micuks
Spararatu var uzlikt dažādās pozīcijās.
Uzgriežņus pirku Lienes ielā ja pareizi atceros 0,70Ls gab.
Golfa aizdedzei maza amplitūda lai pagriestu, grūti vāciņu uzlikt, ķeras vāciņa stiprināmās atsperes aiz galvas. Nē nu uzlikt un braukt var, bet man tā церез жопу nepatīk.

Tas pirmais kas bija komplektā ar motoru ir beigts, pats būšu nosvilinājis jo laikam polaritātes sajaucu, gribēju čomam parādīt kā šprakstele lec :D

Bet attaisot:
Image
Zaļais ir iekšā kaut gan hermetisks :(
Sataisīt var, bet tas nav to vērts :D

Tas komutators ko no tevis pirku strādā :thumbup:

Zem spiediena tad arī baudīju, bet pirms stelēt virsū nebija pamata baudīt......

kitus taisīt var, uztaisīšu šito redzēs kā un kas tad var kādu sadarbību sabīdīt ne?

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 11 Dec 2012, 22:06
by Миша
:mrgreen: Ok par to spararatu nezinaju...bet normaliem auto to var uzlikt tikaj viena pozicija :shifty:

Tad sanak ka mehaniski nevar pagriezt sadaitaju tik cik vajag? Nevar parmes svečvadus un sagriest pašu sadalitaju kautka citadak lai neķas? (oriģinali VW motoriem tas ausis ar dažreiz maisas :))

Tas pirmais bija no golpa,tam ka tu redzeji(kad mes testejam) nav īpaši labs novietojums....un cik redzams zaļais pat caur hermetiķi pa 20 gadiem ticis iekša :wtf:

otrs ir no avdi...tas mitinas salona un ar to tadu problemu nevajadzetu but :)

P.S. cik saprotu vajag tikaj hola devejus no tie, sadalitajiem?komutatorus?spoles?

Ok ja kas ko bus interese citiem vares jau kautko sadomat :draugi:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 11 Dec 2012, 22:20
by Micuks
:mrgreen: Ok par to spararatu nezinaju...bet normaliem auto to var uzlikt tikaj viena pozicija :shifty:

Tad sanak ka mehaniski nevar pagriezt sadaitaju tik cik vajag? Nevar parmes svečvadus un sagriest pašu sadalitaju kautka citadak lai neķas? (oriģinali VW motoriem tas ausis ar dažreiz maisas :))

Tas pirmais bija no golpa,tam ka tu redzeji(kad mes testejam) nav īpaši labs novietojums....un cik redzams zaļais pat caur hermetiķi pa 20 gadiem ticis iekša :wtf:

otrs ir no avdi...tas mitinas salona un ar to tadu problemu nevajadzetu but :)

P.S. cik saprotu vajag tikaj hola devejus no tie, sadalitajiem?komutatorus?spoles?

Ok ja kas ko bus interese citiem vares jau kautko sadomat :draugi:
Vai tad žiks ir normāls auto?! :rofl:
Es pat nemēģināju ar viņu kurbulēt, nav tur daudz kur grozīt ap 5mm diapazons! Vadi arī jāpārtaisa, gofa neder jo garākais knapi līdz trešajam podam iet, biju pārtaisījis tos vadus, bet nu nepatīk man tā.

tur tik viens holla devējs ir, vajag to ar plāksni, provodku vajag, spoles var likt jaunas no žiguļa, es bezkontaktu žiguļa spoles lieku pie japāņu aizdedzēm kā redzēji...... bet nu cilvēks var pirkt tikai komutatoru ar sadalītāju un vadus :Nezinu:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 10:00
by Ruu@uto
:) :) :) Vispār jau "pa smuko" taisās :-) Mja, žēl, ka ar galvu tā sanāca, galvas nopresēšana
vispār ir dikti noderīga lieta - rūpnīcā pietiek liešanas formā serdeni drusku ar nobīdi ielikt un
rezultāts "ķūnerim" ir tāds, kādu redzam :problem: Skumji, vārdu sakot, bet vēlu nākamo
versiju OK! :)
1. Spararatu VAZ klasikai var uzlikt 2 stāvokļos, bet pareizais ir viens - kad "metka" un 1/4
cilindru virzuļi visi ir augšā. Tas tā ir, neraugoties uz to, ka VAZ dzinējiem, atšķirībā no daudziem,
daudziem citiem, kloķvārpsta un spararats tiek balansēti atsevišķi. "Metka" uz spararata kalpo
citiem mērķiem, kuri ļaudīm ārpus rūpnīcas nav interesanti :ugeek:
2. Man patika konfūzs ar dzinēja kartera vāku :) Savulaik daudzi tā uzrāvās, pērkot citu vāku
sadauzītā vietā. "Īsais" vāks ir no 2105 dzinēja, "siksninieka" :-) Tur motora bloks taču priekšgalā
ir mazliet saīsināts, lai visiem tiem siksnas loriņiem dzinēja ārpusē būtu vieta 8-)
Citiem vārdiem, lai veicas ar jaunu galvu, eventuālo turbo utt.! :)

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 18:01
by Micuks
Saimniecībā ir daudzas galvas, bet visām ir kādi defekti, salīdzinot šo ar citām viņai vārsti ir tuvu viens pie otra un vārstu sēžas ir par 1.5mm lielākas par citām! Vēl salīdzinot atšķirības ir daudz jo daudzās vietās citām ir biezāks un tā vieta pēc šķērsgriezuma, kur bija caurums ir viena no biezākajām visā galvā kas ir pa ceļam frēzēšanai, būtu jābūt vismaz 15mm biezai, bet bija kādi 5mm tikai! Žēl tik ka tik daudz līdzekļu aizgāja viņā ar visu metināšanu nedaudz virs 100Ls bet nu vismaz būs zināšana, kur pārbaudīt.

Domāju, ka vāks ir brāķis, nu vismaz varēs tirgot nost :D

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 13 Dec 2012, 00:01
by Fiat 124
Daudz interesantu ideju un nestandarta risinājumu, ne tikai saistībā ar motoru! :thumbup:
Ar to galvu gan kkāds PSC, šitāda neveiksme, es jau pie otrās reizes būtu to galvu iestādijis puķu dobē! :D
Katrā ziņā prieks, ka viss ko dari tiek veikts AKURĀTI! :clap:

P.S. Man ne pārāk patīk tā mode tīt vadus ar izoleni, jo, ja pēc tam vajag kko no tā visa izdabūt ārā tad ir diezgan švaki! ;) Ja nu vienīgi tā kā daudziem oriģināli nāk - izolācijas lentes strīpas ir uztītas ar intervālu, tā ka pa vidu ir redzami vadi!
Un kādēļ tik ļoti gribēji GOLFa sadalītāju, VAZa dalītājs jau arī nav slikts, ja nu vienīgi HOLLA devējs, bet to manuprāt varēja iespraust no VW!?

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 13 Dec 2012, 18:27
by Micuks
Ideju ir vēl ne mazums, ceru, ka pietiks laika tās realizēt :eh:
Tā ir veiksme neveiksmē, labāk uzreiz viss izlien nekā braucot un pamazām.....

Nav plānots no vadiem ko vilkt ārā, ja vajadzēs klāt likt būs atsevišķi vadi šadi nopakoti, tie vadi kas būs iešpricei būs atsevišķā žgutā kā papildinājums. Vadi ir iepakoti plastmasas trubās un tad notīti ar izoleni bez kāda intervāla, VISMZ MITRUMS NETIEK KLĀT!

Par vaza sadalītājiem ar hola devēju nav labas atsauksmes, bet nu mēģinās.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 07 Jan 2013, 17:37
by Micuks
Gandrīz mēnesis ir nobraukts bez problēmām :)
Pamatpārbaudes dienā nomainīju gumijas šļauku par ko ielika divnieku, pirms dažām nedēļām izdomāju, ka jāatgaiso visas bremzes, lai novērstu nevienmērību kas bija pamatpārbaudē.
Ķēros klāt, bet šķidrums uz aizmuguri nebija, nonācu līdz regulatoram, kurš regulē spiedienu uz aizmugurējiem riteņiem, regulatoru nopirku jaunu un pie reizes arī bezkontaktu aizdedzes sadalītāju.

Image

Ar regulatora maiņu bija piedzīvojumi, zināju ka tas ir jāregulē pēc maiņas, bet uzliku uz veco vietu ar domu pi* viņ zirgs, nu vot i *episa :crazy: ka kreisajam ritenim šķidrums pienāca, bet ritenis nebremzējās. Konsultējos ar Andreju, bet tas pie vainas nebija, beigās izdomāju tomēr paregulēt regulatoru un kreisais ritenis sāka bremzēt :D

Šodien paņēmu brīvdienu, lai brauktu uz skati, no rīta rindas nav :D
Pārbaudīja, pateica ka žiks esot labā stāvoklī, labi saglabājies :brauc:

Protokolā nav neviena vieninieka vairs, un kur viņiem rasties, ja rūsas no apakšas nav, nekādu noplūžu nav jo viss jauns :yahoo:
Image
Image

Pēc skates braucu uz garāžu uzlikt bezkontaktu aizdedzi, štekeris no golfa sadalītāj neder, bet toties derēja no bembja, to arī pārlodēju:

Image
Image

Šeit rotoriņu atšķirība, bezkontaktu labajā pusē un kontaktu kreisajā pusē:

Image
Image
Savstarpēji mainīt nevar!
Vecajam ir misiņa kontakti, jaunajam apalvots bleķis :problem:

Protams arī jauna bezkontaktu spole:
Image

Aizdedze uzstādīta:
Image
Image
Image

Un uzliku atpakaļ ikdienas stūri :yahoo:
Image
Stūre svaigi apvilkta ar īsto ādu, patīkami stūrēt :yahoo:

Pēc bezkontaktu aizdedzes uzstādīšanas auo iet vēl uz pusi labāk kā bija, tad gāja labi, bet tuvu virs 5k rpm jau jutu, ka tas ir virs optimālā un negriež vairs tik labi, bet tagad griezās virs 7k/rpm stabili un iespējams pat vairāk, bet vairs negriezu. Ceļ labi no maziem apgriezieniem, ir dinamisks un jūtīgs uz akselātoru :yahoo:
Tiešām patīkami braukt :yahoo: :brauc:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 07 Jan 2013, 17:43
by Micuks
Nākamais uzlabojums būs jauns ģenerators no 21214 80A jo esošais kā mopēdam "delta" 45A :lol: un tad jau vēl pēc mēneša nāks bloķis gliemeža tipa ja viss sanāks kā plānots :roll:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 07 Jan 2013, 17:52
by bd8599
Labākais brīdis... Kad auto vēl ir klasiskā paskatā, bet iet uz urrā, kad būs bloķis, vispār, super.

Veiksmi tālākajos plānos un darbos, te iet uz urrā! :thumbup: