Page 39 of 61

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 07 Jan 2013, 19:08
by Миша
Gandrīz mēnesis ir nobraukts bez problēmām
Prikš žiguļa tas laikam ir normali ta teikt :mrgreen:

Lab lab jokoju :) apsveicu ar apskati...tik slikti ka bus jamaksa 2x nodokļi pie nakošas apskates :D

P.S> vareji ta kas parbauda vardu nesvitrot,bet VNZ gan vajag paslep jo pec tiem daaaudz ko var uzzinat :mrgreen:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 07 Jan 2013, 19:14
by Micuks
Paldies :)
Man nav ko slēpt, uz ielas tāpat numurs ir redzams :D
Nodokli es samaksāju jau, pie pamatpārbaudes un šodien, tā kā 2014gadā maksāšu par 14 gadu.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 07 Jan 2013, 19:27
by Миша
:mrgreen: Es gan pacentos maksimali daudz autiņiem izlaist skati pagajuš gad...deva visiem lidz 14 gada°janvara vidum...tapec tur noteikti bus 2x nodoklis :D

:shifty: d11 kuzavam nodoklis sastada nieka 114ls :mrgreen: tapec ari ceicu šada mahinacijas :roll:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 08 Jan 2013, 00:29
by wipers
Degu nepacietībā aizbraukt ciemos un iztestēt kā iet jaunais motors, bet protams, kad ziemas būs galā, tā teikt, lai jūt kampienu uz plika asfalta :)


p.s var būt arī kāda peļķe kur iebraukt un riepas apslapināt, lai labāk iet slīpi, kā pagājušajā reizē :twisted:

p.p.s Neliela informācija tiem ,kas skatās un nesaprot na*** tā nemšanās ap motoru ir vajadzīgs, ja netiek likti vertikālie vēberi, kaltie kļaņi vai citas nopietnas štelles. Ļoti Vienkārši - aizbrauciet ciems pie Micuka, sarunājiet testa braucienu, izmetiet līkumu un tad jautājumu vairs nebūs ;) Jaudas pieaugums ir jūtams!!! :brauc:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 08 Jan 2013, 19:37
by Micuks
wiper, tu būsi ļoti pārsteigts ja izbrauksi ar šo motoru, šis iet par ~40% labāk :yahoo:
Šodien nobraucu pie 80km un katru metru baudīju, uz akselatoru atsaucīgs jebkurā pārnesamā, kad iespiež līdz brīdim kad atveras otra kamera tad sajūta, ka nos podziņu nospiestu :o iespiež benķos 8-)
Grūti izstāstīt, bet nu dinamika ir super, strauji uzpiežot nav tā ka jāgaida kamēr uzskurināsies, vienkārši paātrinās un motors uzņem apgriezienus :)

Sākumā eksperimentēju, lēju 98 zupu, tad 95 un šobrīd pēdējās nedēļas baroju ar 98zupu no lukoila, atšķirību uz žopmetru gan nejutu un patēriņš arī aptuveni vienāds ap 9L uz 100km/ braucot dinamiski! īpaši nespolējos un neārdos ar šipiem uz sausa asfalta, tikai dinamiski braucu.

Un jā šis pats karbiķis no 1.3L dzinēja spēj piebarot, protams ar kādu dullo webernieku, kurš lej ar spaiņiem degvielas viņš ietu labāk, bet vai tas būtu to vērts, iegūstot nedaudz zirgus un saņemot ļoti lielu patēriņu :D

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 15 Jan 2013, 22:38
by kurmis
Cik tev tas žiks kopsummā ir izmaksājis? Nebija lētāk iepirk trīslitrīgu bmw, kurš uz akseleratora kustību reaģē krietni enerģiskāk?
Redzēju tevi braucam Sarkandaugavā, žēlīgs skats - vadītājs sameties deviņos līkumos, ar aizsvīdušiem logiem utt, bet zem kapota megadarbs un resursi ieguldīti...

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 15 Jan 2013, 22:53
by Micuks
Ja rēķina klāt arī tās daļas kas nav uzliktas tad tuvojās 1.5Kls bet man vienalga cik maksā, daru to kas patīk un baudu ikdienā 8-)
Enerģisks BMW man ir ;) bet ar žiguli ir interesantāk :) pārbaudīt forsēšanas receptes dzīvē :)
Sarkandaugavā, kad tas bija? nēsmu tur kādu laiku bijis! parasti logus notīru un ja logi kārtīgi aizsaluši uzsmidzinu logu šķidrumu no šāda tipa pudeles:
Image
un notīru!
Pie stūres jūtos labi, nekādi deviņi līkumi nav! bet beņķi ir nedaudz par aukstu, tas tiks labots ar citiem beņķiem kad pienāks laiks.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 16 Jan 2013, 01:48
by Mayestic
Ja rēķina klāt arī tās daļas kas nav uzliktas tad tuvojās 1.5Kls bet man vienalga cik maksā, daru to kas patīk un baudu ikdienā
laikam būs kkad ar tavu vfts ko pārdevi uz talsiem, jālaiž ciemā nobaudīt kas ir kas :) :brauc:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 16 Jan 2013, 04:56
by Dpalace
Sen nebīju lasījis, palasīju pēdējās lapas secināju jā, mani eskperimenti nobāl šo priekšā :D. Nezinu kā klasikai, es iekrāvēja volgas motoram pāreju uz 2108 žika aizdedzes sadalītāju uztaisīju, + šis pats slavenais 1.3 karbiņis +Lpg, un Uaz-451 motors BRAUC uz 200Rpm :D, strādā kā šveices rolex, kopš saliku vēl ārā neesmu jaucis, jau būs mēnesī 2 pagājuši, tikai 1 svečvads "izbeidzās", 2108 dzirkstele ir job*** rot, testējot norāvu vadu pie sadalītāja liku atpakaļ dabūju pa nagiem 5 minūtes zvaigznītes ar acīm gāja :D nevienam auto neesmu izjutis tik spēcīgu dzirksteli.


Bet kā jau te teica, visi tie eksperimenti atmaksājas, jo arī iekrāvējs neko vairs neēd a iet vienkārši zvērā, pēc 2 stundām akal fūra jākrauj :brauc: :brauc: :brauc: :brauc:


Anyway vēlu veiksmi neapstājies pie sasniegtā, varbūt vasarā pievienošos vazistiem (kad ražošanas sezona bik samazināsies), un norm. vazu atradīšu.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 04 Feb 2013, 20:09
by Micuks
Kā palielināt ģeņģa lādēšanas strāvas stiprumu?
Nomainot to uz jaudīgāku 8-)

Pabūts Lienes ielā (samāts kolēģis vazists) un iepirks jauns krievu ražojuma ģenerators ņivas šprices motoram, derošs klasikai :yahoo:
Image
Image