Nobraukti vairāk kā 3k/km kopš motora salikšanas un bez problēmām

Vienīgi eļļas spiediens bija stipri mazāks kā vajadzētu būt, sūknis jauns un uzlabots tāpēc vēnas negriezu, bija aptuvena nojauta kas var būt pie vainas tāpēc un arī lai palutinātu motoru nomainīju eļļu un eļļas filtru (filtrs no ford sieras) der viens pret viens!
Un jā pēc filtra maiņas spiediens pieauga
Pie reizes noņēmu vārstu vāku, lai apskatītos vai viss ir savās vietās, ir
Šogad kādu draņķi vēl bez sāls kaisa. ok virsbūve bija šur tur aprūsējusi, bet par to īpaši nebrīnos zinot kā uz iepriekšējo sezonu sagatavoju, gadu gan novilka, pirms TA vēl bija svaiga bilde kur sliekšņi un durvis ir normālas, bet pēc pirmajām divām nedēļām vienkārši pzs

skriemelis bija notīrīts, attaukots un nokrāsots, bet šobrīd:
Pat jaunās sveces:

Tās alumīnija detaļas, kuras nopūtu ar laku ir svaigas, bet tās kuras tika atstātas bez pārklājuma vienkārši oksidējušās

protams tagad sakopu, bet skaidrs ir tas ka uz ceļiem kaisa dranķus
Bet nu pie patīkamāka, uzliku iepriekš iegādāto 80 amperīgo ģeneratoru, procesu ar shēmu publicēšu, varbūt kādam noder!
Skrūve komplektā nebija un tā tāpat neder, uztaisīju derošu:
Arī papildus buksi bija jātaisa:
Liekam klāt:
Shēma sanāk šāda:
Iemontēju rezistoru ar diodi kāda audi pagriezienu releja kastē:

Papildus vadi jo, būs slēdzis vidus konsolē, lai kad vajag vairāk jaudas lādēšanu var atslēgt
Peremička (īsslēdzis), vadu no ģeneratora un vadu uz lampiņu atvieno no lampiņas releja un savieno kopā:
Un ir vajadzīgs vada pagarinājums pie ģeneratora uz ierosmi:
Pats ģenerators ir klāt:
Un viss gatavs
Tā kā vecais aķis (bik vairāk par diviem gadiem) pāris reizes uzmeta tad trešo iespēju nedevu un nopirku jaunu:
Kopskats:
Plastmasas priekšējo resti pārdevu un uzliku atpakaļ veco, pircējam sportam tā noderēs, bet vizuāli un tehniski baigais mēsls

Uzliku atpakaļ veco.
Stiprinājumi bija likti jauni un salūza tāpēc uztaisīju šādi:
Auto kopskats:
Eksperimenta pēc uzliku karburatoru, kurš šim motoram bija pirms tam un jā pat ar žopometru var just, ka iet labāk, šobrīd gan forsāžas kamera veras ar vakuumu, bet vēlāk varbūt pārtaisīšu, lai veras mehāniski.
Kopumā esmu apmierināts, auto iet uz pusi labāk (ja ne vairāk) par iepriekšējo 1.5L, labi var tikt līdz "lidotājiem" kuri arī pabrīnās ka žigulis tur līdz, braukt ir prieks
Turpināšu projektēt un vākt dažas trūkstošas daļas iešpricei un kad tiks sašpricēts vajadzēs uzlikt uz jaudas stenda
