Page 5 of 5

Re: Šāles un spararats

Posted: 16 Mar 2010, 20:34
by AndrisV
Kas ir "spiestās" šāles ? :yahoo:

Re: Šāles un spararats

Posted: 17 Mar 2010, 16:39
by BakuOil
Nu ar mīnusa zīmi to4na nav. Ņemot par piemēru to pašu parasto vw 1.8 dzinēja kloķeni salīdzinājumā pret DOHC 1.8, svars DOHC klokenei ir manāmi mazāks.
Nu ja un ,kā to saprast dzīves sarežģīšanu? Daži cilvēki taisa visu uz puņķiem ,bet daži pa4akarējas un sataisa visu perfekti.
Spiestās šhāles- princips tāds pats kā spiestajiem virzuļiem, tur lielāku slodzi :)

Re: Šāles un spararats

Posted: 17 Mar 2010, 21:51
by klievis
vot pastāsti tagad kā tu atšķirsi veikalā -vai tev iedot spiestās vai presētās šāles-ar žobiem kodīsies iekšā vai???")
ko tu domā ar to žargonu ''spiestie'' es saprotu bet process tam pasākumam ir cits..
daudziem nau saprotams laikam kam vajadzīgs spararats un kloķvārpstas svars un kā šīs lietas savienojamas dzinēja uzbūvē:)

Re: Šāles un spararats

Posted: 17 Mar 2010, 22:03
by -krievins-
vienkārši visi grib pie luksafora pirmie būt :D

Re: Šāles un spararats

Posted: 18 Mar 2010, 10:44
by BakuOil
nesaprotu tavus uzbraucienu, laikam esi velviens pasaules gudrais ...

Re: Šāles un spararats

Posted: 18 Mar 2010, 11:51
by klievis
ja tu domāji manu jautājumu kā uzbraucienu -tad sory- vienkārši nepierakstiju klāt laikam -tas nopietni , pastāsti lūdzu kādas spiestās un izturīgākas šāles -es 20 gadus neesu tādas redzējis un uz neviena iepakojuma neesu redzējis tādus uzrakstus kad nu šīs ir tās īpašās žiguļa šāles -lielām slodzēm!
bet divu veidu šāles žigulim ir gan -domāts tas ir materiāls virsmai!

Re: Šāles un spararats

Posted: 20 Mar 2010, 23:10
by AndrisV
Bakuoil, nu ja reiz sāki, tad davai pabeigsim, ibo, tu pamanījies atbildēt kā anekdotē, kur latgalietis bijis zoodārzā, visādus zvērus redzējis un stāsta kaimiņam, tipa zin kā kamielis izskatās ? Nē, nezin. Nu... kā zirgs izskatās - zini ? Nu jā, zinu. Nu vot galīgi nav līdzīgs....

Ok, kas ir "spiestie" virzuļi ? :yahoo:

Ja domāji kaltu materiālu, tad silti iesaku paskatīties kā šāles tiek izgatavotas :) Da i vispār kāpēc tur tā ir. Vazam šāles nav problēma un nekas nav jāmeklē, oriģinālās ir ļoti laba sastāva. Ar uzsvaru uz vārda "oriģinālās". Tur gan ir mehāniskas dabas lietas, bet tas viss ir atrisināms, ja galva nav paredzēta tikai paikas uzņemšanai un cepures nēsāšanai. Ar VW gan sanāk pacīnīties, jo ar standarta materiālu tur nav forši, ar mehāniku viss tas pats. Starpcitu, tas viss ir atrodams jebkura normāla ražotāja katalogā.

Tikai nevajag virzuļus no titāna pieminēt, tad būs jau pavisam neinteresanti :)

Re: Šāles un spararats

Posted: 24 Mar 2010, 14:45
by BakuOil
Da ne ,nebija kartīgi laika atbildet, servisa sakrajušies nedaudz darbi bija, 5 cilvēkiem mana pusē jau paspēju pārmontēt vasaras riepas :Nezinu: , nu visadi sikumi. bet tas tur taa.
Skatos kad jūs nēsiet mani īsti sapratuši runajot par spiestajām shālēm, pats ari nedaudz nepareizi izteicies esu, bet tas ari tagad jau vienalga, noslipēsim kloķeni, liksim orginālas shāles, tad redzēs ka būs..., galvenais lai nepaliek sarkanas :)
Paldies

Re: Šāles un spararats

Posted: 25 Mar 2010, 02:19
by AndrisV
Man joprojām nav skaidrs, kas ir spiestās šāles, spiestie virzuļi un vēl visādas gudrības par sarkanām detaļām motorā :yahoo: Mēs vienā valodā runājam, jeb es te viens tāds no marsa?

Noslīpēja kloķeni, izmērīja spraugu, salika, kurā brīdī šālei ir jāsāk kautrēties ?