Laikam atradu atbildi uz savu jautājumu: papētiju LAf kodeksu un 23.feb 2011 grozījumus, saskaņā ar kuriem arī treniņi tiek uzskatīti par autosporta pasākumiem, intriģējoši....
-----------------------------------
ORGANIZĒTI treniņi! Un atslēgas vārds tevis sadomātajai problēmai ir APDROŠINĀŠANA!
Tad nu man pagaidām izskatās tā, ka LAF'am ir absolūts monopols valstī par autosporta pasākumiem
--------------------------------------
Jā, un tāds ir jebkurā valstī, kura ir FIA dalībvalsts.
Dalībnieki parakstās, ka viņi nav atzīstami par sportistiem sporta likuma izpratnē, līdz ar to tiem nav sastoši LAF noteikumi u.c viņu pieņemtie brīnumi
Visi parakstās, ka atbild par savu drošību, dzīvību, veselību utt., pasākuma organizators neuzņemas nekādu atbildību utt. Tad nu mēs nobraucam gonku un visiem ir labi. Un par ko mani kāds var iesūdzēt?
Saprotu, ka tas ir utopiski taču velētos dzirdēt ar normatīvajiem aktiem argumentētu manis teiktā atspēkojumu

----------------------------------------
Te man tevi jāapbēdina - šāda "parakstīšanās" bija reāla padomjlaikos, kad reāli tika arī pielietota. Šodien neviens, nekur un nekad neakceptēs šādus parakstus - no juridiskā viedokļa tie ir makulatūra! Un, ja gadīsies kaut mazākais starpgadījums
ar, teiksim, maitājumu veselībai, tad:
1) Organizatoram ir ļoti lielas izredzes trāpīt "būrī", iespējamā cietušā piederīgajiem būs 100% tiesības iesūdzēt Organizatoru tiesā par kaitējuma nodarīšanu viņu radiniekam, nelegālu sacensību rīkošanu;
2) jebkurš, teiksim, dzīvības vai KASKO vai OCTA apdrošinātājs pasūtīs vienkārši pupās, jo, pilnīgi dabiski, saskatīs
notikušajā NEREĢISTRĒTU sacensību pazīmes.
aaa un visvairāk man patīk LAF statūti par automobilistu kustības vienotību, par mērķi organizēt autosporta pasākumus utt., lasot šo visu jezgu škieti ka šie postulāti pastāv deklaratīvā līmenī
--------------------------------------------
Kas tev tā liek domāt? Vai tas, ka vienmēr atrodas gudrīši, kuriem galvenais ir apiet jebkuru likumu ar kaut mazu, bet
līkumu?
