Ū kas par diskusijām

Beigsies tāpat ar sviestu (jau panesās), bet nekas. Par slīpēšanu mājas apstākļos, žigulim jau drīkst, tralalala, tur jau saknē ir redzams, ka cilvēku tuvāk par 5m jebkuram motoram laist nevar un tā ir diagnoze.
bet man besī laukā kad tik slikti izsakies par latvijā pieejamiem meistariem:)
Kur var noslīpēt virsmu (piem. to pašu galvu), ja es norādu koridoru (Ra) cik raupja varētu būt virsma? Jebšu tipiski paskrāpēs ar nagu un pateiks - būs lapppppps? Kašķis parasti ir par to, ka gudrinieks grib fiksāk tikt prom un padevi dod ručkā. Ok, tipiski nolīdzināt galvu prasīs 10-15Ls, es esmu ar mieru samaksāt 3-5x vairāk, ja man uzskatāmi nomērīs rezultātu, kur to izdarīt? Tieši tas pats ar stroķu honēšanu, tur gan slotu specenē vismaz būtu paskatāms, cik tad varētu būt. Vēl būtu ļoti interesanti, kur var izslīpēt stroķi mazliet konisku. Es nesaku, ka savādāk nevar, te visi oluhi un tā (tak tāpat slīpē uz duru, nav jau kur likties), bet brīnumus nav sanācis ieraudzīt.
minimums 2000ls
Ja drusku to visu sāk kustināt normāli, tā summa varētu būt izdalāma ar 2 diezgan mierīgi. Protams, ja ir runa par droselēm, visu no "plaukta" un "cikos pēc rūcošas mašīnas", tad jā, tā apmēram arī sanāk, kautgan es teiktu, ka tomēr mazāk. Ja žgutu pec elementāras shēmas var sabūvēt pats, kolektorus pats, tad neredzu problēmu pat ar moča droselēm to lietu sabūvēt stipri, stipri mazākā budžetā. Dzeltenajam krossa dranduļetam tur arī nekāds kosmoss nav, parastas opeļa 16v sprauslas, audi sūknis, forda pocis un pāris sīkumi. Viss. Nu jā, vienīgais droseles bija gatavas, bet tas arī nav nekas kosmisks. Neredzu problēmu kādam uz mutes nolikušam power-reindžerim no baika noskrūvēt gatavu mezglu un mazliet ar vīli piestrādāt.
Regulēšana, utt.
Katrs mauj kā māk, ja nost nesprāgst un uz priekšu kust - ideāli. Ar žopometru gan patrekns parasti sanāk, bet tas viss viens pīpis, ja iet. Ar mašīnītēm bez reģistrācijas gan ir čābīgāk, bet arī to var atrisināt diezgan mierīgi.