Vēl viena nedēļa pagājusi, esmu strādājis vairākas pilnas dienas pie mašīnas, bet uz priekšu iet ļoti lēni, vienmēr uzrodas neparedzētas problēmas.
Sākās jau viss ar to, ka zem mašīnas bija parādījusies peļķe, kas nozīmēja tikai vienu, no ātrumkārbas tek eļļa. Ļoti negribējās ņemt vēlreiz kārbu nost, vairākas dienas atstāju pa nakti visu tīru, lai no rīta varētu pateikti no kurienes ir sūce, bet tas tā arī neizdevās. Iespēja bija, ka tek no aizmugurējā vāka vai no apakšējā vāka. Nolēju pilnībā jauno eļļu nost un norāvu apakšējo vāku nost, uztaisīju gumijas nevis papīra blīvi un saliku un hermētiķa, nākošnedēļ jāskatās kā tas būs kaut ko mainījis.
Itkā jau eļļas sūce nebūtu pietiekami kaitinoša, skatoties uz nokrāsotajām durvīm pamanīju, ka ir izveidojušies vairāki burbuļi, noskaņojums bija -100.
Paldies dievam tie bija krāsotāja likti, ar otiņu, ar domu, ka pēc tam noslīpēs un izpulēs. Ja būtu abas durvis jākrāso vēlreiz, rokas būtu nolaidušās.
Ļoti ilgu laiku paņem lukturu pielikšana, jo visiem, izņemot priekšējiem, apakšā ir gumijas, kas ir kļuvušas kokainas un neder, jaunas gumijas jau no veikala plaukta ir galīgi garām, pilnīgi neprecīzi izgatavotas, beigās jārēķinās ar vismaz pusstundu uz lukturi, lai pieliktu, atklājām, ka divatā ar sildīšanu un lielu stiepšanu to vismaz ir iespējams izdarīt. Medīju arī oriģinālos CCCP ražojuma lukturus, pakaļdarinājumi jau pilnībā jauni ir izbalējuši un ne pēc kā neizskatās.
Uzfrišināts bundulis, nebija kritisks, bet tagad būs labāk
Pabeigta motortelpa, te gandrīz bez starpgadījumiem

Ja neskaita to, ka lienes ielā pirktais tosola bačoks jau jauns ir metams ārā, pirmkārt, nebija izurbts caurums apakšā un, otrkārt, tas snīpis nav uztaisīts apaļš, viņu nav iespējams novilkt tā, lai tosols netecētu ārā, tāpēc jāsamierinās ar iedzelteno veco.
Vēl viena stulbība, jauni dubļusargi, tikko pielikti un stāv pilnībā šķībi, vienkārši katastrofa, kā var kaut ko tik nekvalitatīvu uztaisīt un tad vel tirgot?
Tā bija mana ikdiena visu pagājušo nedēļu, jālabo kļūdas, kurām nevajadzētu būt. Ir arī pozitīvais, purns ir salikts un nākošie apdeiti jau būs ar stikliem un durvīm un kapotu un bagāžnieku, finišs ir tuvu.
Hroms visur dzīvē spīd, bildēs gan viņš ir tāds nekāds, notaukots ar netīriem pirkstu nospiedumiem.
No bildēm viss, vēl bija čakarēšanās ar gaismām, kad visu saslēdzām nekas nestrādāja, izņemot vienu gabarītu un tālos, kad tos "pamidžina". No rīta, kad mēģināju atkal, viss mistiski sāka strādāt, protams, bija problēmas ar masu vairākām spuldzītēm, bet tas viss laimīgā kārtā ir novērsts. Motoru ar starteri arī varēja pagriest, jāsaliek kārba un jādarbina.
Vēl tiek meklēts 21011 pakaļējais bamperis, mans ir tāds saguris, nav slikts, bet nav arī baigi labais, ja kādam ir, tad piedāvājiet

Paldies par uzmanību