Page 41 of 61

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 21 Feb 2013, 20:25
by rallyfan
Malaģec ;)
Bet nu tas filtrs der daudz mašīnām ;) un arī zobsiksna no ford sieras der vaz 1.3 siksnas motorītim 1:1 ;)
Bet nu Mahle-Knecht vispār ir ļoti laba firma šajos izstrādājumos!
Par to ko kaisa uz ceļiem,zinu no kurienes tas nāk un tāpēc nebrīnos un savu turu sētā,lai arī šobrīd ziemā tā gribās paslīdēt pa ledu.....

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 21 Feb 2013, 21:08
by bd8599
Cepuri nost par padarīto.
Un ne pirmo reizi vēlu veiksmi turpmākajos darbos!

P.S. Gribas redzēt, kā dzīvajā tas, kas sabūvēts ripo.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 22 Feb 2013, 13:05
by Micuks
Par siksnu bija dzirdēts, nu to ka Mahle ir labākais zinu!
Toreiz kad pirkos "L" ielā sapirku visu vajadzīgo tai skaitā eļļas filtru:
Image
vot saproti vai defekts ir šajā konkrētajā vai visā partijā vai vispār visā ražojumā......
Katrā ziņā lēnam izfiltrējās, kuras detaļas kur pirkt, labāk nopirkt vienreiz nedaudz dārgāku toties zināmu kvalitāti, nekā eksperimentēt.....

Jums jau tur vairāk ceļu, kurus nekaisa vai kaisa minimāli, Rīgā kad vajag nekaisa un kad kaisa tad sakaisa tā ka -15 grādos ielas slapjas.....

Neredzu jēgu baigi taupīt, jābauda kamēr var, vismaz zin kur ir vājās vietas, tās novērsīs un būs zbis 8-)

bd8599, atvērtās durvju dienas nerīkoju, bet gan jau kādreiz kādā pasākumā vai kā citādi varēs pārbaudīt :)

Šobrīd lēnā garā turpinās daļu vākšana iešpricei, dabūju pilnīgi jaunu monoiešprices kolektoru, tajā būs vieglāk iemetināt sprauslu vietas, tad vēl vajag platjoslas lambda zondi, bet laba ar kontrolieri arī labi maksā, tāpēc tik ātri nesanāk, bet viss ir sarunāts tikai jāgaida kad atvedīs.
Visu jāsagatavo, lai tik var skrūvēt klāt un kad nāks siltāks tad arī liks virsū, domāju tad arī būs jādzen uz jaudas stendu, lai čotka zinātu cik kumeļi tur ir.

Salonam arī jāpieķerās, melnie griesti, plānoju nedaudz modificēt orģinālo paneli un noflokot, tāpat arī pārējās salona konsoles daļas domāju vai nu flokot vai apvilkt ar ādu. Priekšējās durvis bez fortačkas ar stiklu no 2105/07 + elektriskie pacēlāji. Protams vizuālais no ārpuses, VFTS un vēl šis tas ko neminēšu, piekarē būs izmaiņas uz vasaru, bet tā kā gribu to visu kvalitatīvi tad vajadzīgs laiks.

Pats galvenais, ka ir nolemts būvēt turbo, tātad vajag labu tīru no iekšpuses un citādi labu galvu, vēlams kādu no 1.7L tad tā tiks pēc pilnas programmas būvēta turbo variantam. Varbūt kāds var palīdzēt ar citām daļām, vajag blow off, IC ~50x20x10cm, un galvenais vajag labu turbīnu!
Tas tā īsumā, bembim ar vēl pārvērtības būs tā kā darba daudz :crazy:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 22 Feb 2013, 20:34
by rallyfan
par tiem pašiem filtriem runājot,darbā scania negāja,sāka meklēt vainas kas un kā.beigās izrādījās nomainītais degvielas filtra materials nelaida cauri degvielu vajadzīgā daudzumā.to nomainīja un viss aizgāja.
veikalā vajag uzjautāt ar kādu caurplūdi viņiem ir filtri? šie iepleš acis un klusē :D

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 09 Mar 2013, 17:12
by Micuks
Kā jau pēdējā laikā ļoti maz laika, bet izbrīvēju brīžus, lai veiktu vēl dažus darbus 8-)
Uztaisīta un uzinstilēta indikācījas sistēma dzeses ventilātoram, pagāsgad bija dažas reizes, kad korķī stāvi un temperatūra kāpj, it kā viss ir kārtībā. Izrādījās ka ir slikts kontakts pie releja un bija reizes kad relejam kontakti bojāti. Nu šobrīd ir cita pravodka ar citiem jaunā tipa relejiem, bet drošs paliek drošs!

Vadi bija iepriekš ievilkti, pie ventilatora korpusa ir nostiprināts hola devējs, kuru aktivē spēcīgs pastāvīgais magnēts, kurš ielīmēts ventilatora spārna korpusam. Protams tas pēc tam ir nebalansēts!

Hola devējs:
Image
Image
Image
Image

Salonā vidus konsolē ir spuldzes korpuss ar zaļu stiklu, kurā iemontētas divas diodes, zaļa kas indicē, ka strādā ventilatora relejs un zila (zila tāpēc, ka caur zaļo stiklu tā labāk spīd nekā sarkana vai citas krāsas), kura indicē, ka griežas ventilatora spārns.
Darbā izskatās šādi:
http://www.youtube.com/watch?v=d2Ft1mcr ... Bg&index=1

Un tad vēl paspēlējos, pirmais solis uz turbo :D
Ieslēgts aizdedzes apsteidzes vakuuma ķēdē:
Image
Image

Darbībā:
http://www.youtube.com/watch?v=9FGBEZck ... FcfogkV4Bg

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 09 Mar 2013, 19:20
by maarens
Izskatījos diskusiju un citu diskusijas
ir baigais ok,darbs laiks ieguldīts,bet nu šitās pēdējās lampiņas .............. godīgi teikt,izskatās pēc .... kamaza,gazika vai mtz kabīnes
nu ir tak normāli slēdži un lampiņas
un vai tas ir vajadzīgs?tad jau var arī ielikt kā jaunām mašīnām displeju kas parādā cik riepās spiediens ir vai deg visas lampiņas gabarītos,bremžos,kāds loga šķidruma līmenis u.t.t.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 09 Mar 2013, 19:30
by 4ebura6ka
Izskatījos diskusiju un citu diskusijas
ir baigais ok,darbs laiks ieguldīts,bet nu šitās pēdējās lampiņas .............. godīgi teikt,izskatās pēc .... kamaza,gazika vai mtz kabīnes
nu ir tak normāli slēdži un lampiņas
un vai tas ir vajadzīgs?tad jau var arī ielikt kā jaunām mašīnām displeju kas parādā cik riepās spiediens ir vai deg visas lampiņas gabarītos,bremžos,kāds loga šķidruma līmenis u.t.t.

Sākās :D

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 09 Mar 2013, 19:34
by Micuks
Konsule vēl nav pabeigta, būs prezis virs ātrum pārslēga, būs turpinājums starpsēdekļiem, kur sēdekļu apsildes pogas.
un jā ir doma ar laiku ierīkot ko līdzīgu check panelim 8-)
Un ja man tas nebūtu vajadzīgs tad to nebūvētu!
Un starp citu, bmw astoņdesmitajos gados jau bija check panelis ;) tā kā tā nav jauno auto privilēģija.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 09 Mar 2013, 21:59
by Миша
:D Cik bieži tev tas ventilators nojuk? hz es savejo tikaj vienu reizi nomajniju kad bukses šamam izbeidzas....tik regulari čekoju temperaturu paneli ;)

Varbut tadas sitemas ir vajadzigas deļ ta ka žiguļa motori neparnes karšanu :brauc:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 09 Mar 2013, 22:24
by B56
kaimiņš piedāvā karsētu 1.6 ir jēga ņemt? kas tieši bojājas- bloks, grupa, galva?