Page 42 of 61

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 09 Mar 2013, 22:25
by Micuks
Kā minēju vasarā dažas reizes dēļ neesoša kontakta pie releja un relejā, bet ar ventilatoru viss ir kārtībā, tas ir no mitsubishi!
Atcerējos, ka 2x esmu mainījis termoslēdzi, tie gan ir visai sūdīgi, esošais gan jau gandrīz gadu vēl dzīvo!
Bet labāk zināt kas notiek nekā nezināt :D
Bembim kas līdzīgs ir uzlikts.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 09 Mar 2013, 22:28
by Micuks
kaimiņš piedāvā karsētu 1.6 ir jēga ņemt? kas tieši bojājas- bloks, grupa, galva?
Šādus jautājumus lūdzu privāti!

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 10 Mar 2013, 00:14
by Brokers
"Šogad kādu draņķi vēl bez sāls kaisa. ok virsbūve bija šur tur aprūsējusi, bet par to īpaši nebrīnos zinot kā uz iepriekšējo sezonu sagatavoju, gadu gan novilka, pirms TA vēl bija svaiga bilde kur sliekšņi un durvis ir normālas, bet pēc pirmajām divām nedēļām vienkārši pzs"

Nav tiesa, ceļinieki joprojām kaisa mums visiem zināmo NaCl, jo tas ir visslētākais un efektīvākais līdzeklis.
Tāpēc par visām tā izrietojošām sekām nav jābrinās, bet jabrīnās ir par to ka 20% no ceļa nodokļa ko mēs maksājam nonāk Valsts Ceļu kasē, pārējais citās sfēras. Skumji ,bet fakts.
;)

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 03 May 2013, 17:02
by Micuks
Ir dzirdēts no drošiem avotiem, ka maisa klāt piedevas :cry:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 03 May 2013, 17:40
by Micuks
Nekādu būtisko jaunumu nav, visa ziema ir nobraukta un izskatās ka vēl kādu laiku braukšu kamēr bembis tiek sakopts un tad uz maiņu :brauc:
Nekādu būtisku defektu arī nav bijis, pirmos divus mēnešus nobraucu tikai dažas reizes iesaktoties motrtelpā. protams ir dažas problēmas, majattņiks uz gultņiem ir citā pozīcījā tāpēc stūri pa labi pilnībā izgriest nevar, ķērās aiz biksēm, bet tas daļēji ir atrisināts.
nepatīkamākais ir, ka virsbūvei rūsa ir pieķērusies, bet to risināšu tuvākajā laikā, krāsa piekrāsošnai ir nopirkta, diemžēl līdz pilnai pārkrāsošanai un krāsas maiņai uz sarkano vēl jāpaciešās, gribu visu izdarīt perfekti tāpēc vajag laiku, lai savāktu daļas, matereālus, instrumentus :crazy:

Bija vēl trešā problēma pavisam nesen, piebraucu pie veikala izslēdzu, pēc piecām minūtēm esmu atpakaļ kurbulēju, bet nepielec :shock: pirmā reize visas ziemas laikā kad nepieleca :problem: pārbaudu dzirksteli->ir pārbaudu degvielu -> ir švaki noņēmu filtra vāku un atradu problēmu, protams pielaidu un aizbraucu, bet nonākot darbnīcā meklēju vainu dziļāk, karburātoru nost un uz izjaukšanu.............
Pirmais atklājās, ka plakne nav īsti taisna, pēc blīves labi redzams:
Image
Image
Bija svilpšana pie konkrētiem apgriezieniem un bija tā tikai dēļ tā ka sūca gaisu starp.........

Noņemot karburātoram augšējo daļu atklājās brīnumi :shock:
Image
Image
lodītei jābūt ir sūkņa kanālā un virsū iepreseta cepure, bet te viss otrādi :D

Tāpēc notika kā redzams video pirmajā daļā:
http://youtu.be/oxHwQJpu9Zs (Nu nesanāk ielikt ar tagiem, lai video strādātu :problem: ) Ilgvar kas par problēmu?
Jābūt ir kā video otrajā daļā, zilonītim ir jāsmidzina degviela tieši kolektorā, lai pa ceļam nev nekādu lieku šķēršļu!

Šobrīt ir uzlikts atpakaļ vecais labais karbiķis no 1.3L saregulētais un pārtaisītais pēc wēbera principa un ar to veras tomēr ievērojami labāk :shh:

Jā piemirsu bija un ir vēl problēma, kad liku kopā motoru biija grūti piemklēt ķēdi, bija 6 jaunas ķēdes un katra sava garuma, neviena nederēja apzāgētajam motoram :lol: uzliku toreiz lietotu, bet nu tā ir izstiepusies un nospriegot vairs nevar pat ar speciāli pārtaisītu spriegotāju:
Image
Image
Tagad esmu atradis citu ķēdi, kurai ir jāder, tā kā arī to tuvākā laikā mainīšu.
Tāpēc un ne tikai pie reizes uztaisīju atslēgu kloķenes uzgrieznim, lai ērtāk un vieglāk, izturīgu atslēgu 8-)
Ņemam no kantainā sagriežam šadas desiņas apstrādājam un sametinam:
Image
Image
Image
Vecā atslēga arī vēl noder:
Image
Un kur nu bez autogena :clap:
Image
Image
Image
Komplektā ir arī pagarinātājs, patreiz ir nokrāsota, sarkana :lol: vēlāk taps cits variants priekš trišotkas.

Paralēli visam visu ziemu pa sīkumam vācu nepieciešamu iešpricei, sprauslas no bmw 2.8l, degvielas reiku no m20 kura tiks pārmetināta un vēl kaudze sīkumu, palicis ir tikai nopirkt platjoslas lambda zondi :)
Ir arī sarunāta turbīna, bet tas būs pēc sašpricēšanas :rofl:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 03 May 2013, 17:52
by Micuks
Rīta snaps:
Image

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 21 May 2013, 16:56
by Micuks
Laikam jaudas par daudz :lol:
Kad mainīju motoru un kārbu uzliku pilnīgi jaunu oriģinālo:
Image
Image
Braucu dinamiski, bet nu nav tā ka iespiež grīdā un atmet sajūgu, parasti atlaišu un tad beru virsū, tā kā nekādi sitieni vai rāvienu tur būt nevarēja........

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 20 Jul 2013, 19:19
by Micuks
Nekas diži nav mainījies, vairāk kā mēnesi braukāju ar bembi, bet tieši pirms braukšanas uz kempingu ārpus Rīgas pēc pilnas bākas pieliešanas uzradās sūce (jāmaina bāka) tad nu skrēju samainīt auto un žiks savu misiju izpildija godam 8-)
Image
Tā kā auto bijām četri tai skaitā bērni tad braucu visai mierīgi un aptuvenais patēriņš pilsēta/šoseja ar piekrāmētu bagažnieku un aizmuguri "sēdinājumā" sanāca 7l/100km, bet citādi ikdienas dinamiskajā režimā 8,5-9L gonku režimā 10l/100km.
Bet ar degvielas veidu nākotnē paspēlēšos, būs zinātniski praktiskais eksperiments, bet pirms tam vēl ir ko darīt.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Aug 2013, 22:20
by Micuks
Beidzot tiku pie tā ko sen gribēju 8-)
Image
Image

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 13 Aug 2013, 07:20
by skalins
Uz arkām ne viss kapota,lai redz kā izskatās!!! ;)