Nekādu būtisko jaunumu nav, visa ziema ir nobraukta un izskatās ka vēl kādu laiku braukšu kamēr bembis tiek sakopts un tad uz maiņu
Nekādu būtisku defektu arī nav bijis, pirmos divus mēnešus nobraucu tikai dažas reizes iesaktoties motrtelpā. protams ir dažas problēmas, majattņiks uz gultņiem ir citā pozīcījā tāpēc stūri pa labi pilnībā izgriest nevar, ķērās aiz biksēm, bet tas daļēji ir atrisināts.
nepatīkamākais ir, ka virsbūvei rūsa ir pieķērusies, bet to risināšu tuvākajā laikā, krāsa piekrāsošnai ir nopirkta, diemžēl līdz pilnai pārkrāsošanai un krāsas maiņai uz sarkano vēl jāpaciešās, gribu visu izdarīt perfekti tāpēc vajag laiku, lai savāktu daļas, matereālus, instrumentus
Bija vēl trešā problēma pavisam nesen, piebraucu pie veikala izslēdzu, pēc piecām minūtēm esmu atpakaļ kurbulēju, bet nepielec

pirmā reize visas ziemas laikā kad nepieleca

pārbaudu dzirksteli->ir pārbaudu degvielu -> ir švaki noņēmu filtra vāku un atradu problēmu, protams pielaidu un aizbraucu, bet nonākot darbnīcā meklēju vainu dziļāk, karburātoru nost un uz izjaukšanu.............
Pirmais atklājās, ka plakne nav īsti taisna, pēc blīves labi redzams:

Bija svilpšana pie konkrētiem apgriezieniem un bija tā tikai dēļ tā ka sūca gaisu starp.........
Noņemot karburātoram augšējo daļu atklājās brīnumi

lodītei jābūt ir sūkņa kanālā un virsū iepreseta cepure, bet te viss otrādi
Tāpēc notika kā redzams video pirmajā daļā:
http://youtu.be/oxHwQJpu9Zs (Nu nesanāk ielikt ar tagiem, lai video strādātu
) Ilgvar kas par problēmu?
Jābūt ir kā video otrajā daļā, zilonītim ir jāsmidzina degviela tieši kolektorā, lai pa ceļam nev nekādu lieku šķēršļu!
Šobrīt ir uzlikts atpakaļ vecais labais karbiķis no 1.3L saregulētais un pārtaisītais pēc wēbera principa un ar to veras tomēr ievērojami labāk
Jā piemirsu bija un ir vēl problēma, kad liku kopā motoru biija grūti piemklēt ķēdi, bija 6 jaunas ķēdes un katra sava garuma, neviena nederēja apzāgētajam motoram

uzliku toreiz lietotu, bet nu tā ir izstiepusies un nospriegot vairs nevar pat ar speciāli pārtaisītu spriegotāju:

Tagad esmu atradis citu ķēdi, kurai ir jāder, tā kā arī to tuvākā laikā mainīšu.
Tāpēc un ne tikai pie reizes uztaisīju atslēgu kloķenes uzgrieznim, lai ērtāk un vieglāk, izturīgu atslēgu
Ņemam no kantainā sagriežam šadas desiņas apstrādājam un sametinam:

Vecā atslēga arī vēl noder:

Un kur nu bez autogena

Komplektā ir arī pagarinātājs, patreiz ir nokrāsota, sarkana

vēlāk taps cits variants priekš trišotkas.
Paralēli visam visu ziemu pa sīkumam vācu nepieciešamu iešpricei, sprauslas no bmw 2.8l, degvielas reiku no m20 kura tiks pārmetināta un vēl kaudze sīkumu, palicis ir tikai nopirkt platjoslas lambda zondi
Ir arī sarunāta turbīna, bet tas būs pēc sašpricēšanas
