Beidzot ir ko parādīt
Var teikt, ka beidzot esmu žiku uzbūvējis vizuāli tādā stilā kādā gribēju!
Pēdējos gadus šādi darbi notiek tuvu ziemai un lielā steigā jo ir vēl 1001 darbs un daudz citu projektu

tas ir viens no iemesliem kāpēc krāsošanas kvalitēte klibo! pārējo gan darīju ar pilnu atdevi un kvalittīvi!
Droši vien noirsīsiet krāsojumu un tas arī būs pamatoti, plāns bija auto nostrūklot, nomainīt durvis jo tās nav tik labas, lai būtu vērts tērēt laiku sagatavošanai un krāsošanai. Bija plāns krāsot valitatīvi, bet tā kā smilšu strūklu nepaspēju uzbūvēt un vasara paskrēja kā mēnesis tad nolēmu krāsot gaterstyl

visa rūsa tika nodzīta (aizbaidēju prom nikni paskatoties) atlikumu izkodināju ar rūsas pārveidotāju, uz virsmu taisnumu galīgi neiespringu, daudzviet palika švīkas un bedres, tikai lielākās buktes tika aizšpaktelētas. Tā kā sanāca riktīgs gaterstyl, bet auto izskatās labāk nekā pirms tam, ziemas autiņam tas arī piestāv

Nākamgad gan gribu nokrāsot perfekti un to nedarīšu mājās, bet attiecīgā iestādē

vienīgi ar krāsu ir apjukums, gribētu mainīt krāsu uz tumši brūnu nevis sarkanu kā plānoju pirms tam jo tumši brūnais ar šādiem diskiem un melnajiem papildelementiem kā astīte, lūpa un bamperi izskatās daudz labāk
Krāsošana
Matereāli: grunts un krāsa divkomponentu.
Krāsošanas process nebija bez problēmām, nopūtu un atstāju uz dienakti garažā, tad izdzinu ārā, nakti nostāvēja un pēc ķīmiskajiem mēsliem, kuri mums Kundziņsalā regulāri tiek izplatīti gaisā virsbūve palika šāda:

Visur kur kodīgā lietus piles bija izēsta krāsa! cilvēki gan pagaidām nemirst jo ir izturīgāki par pāris dienu vecu krāsu
Pirku vēl papildus krāsu un pārpūtu vēl visu auto, kamēr auto stāvēja garažā viss bija labi, pēc vairākām dienām biju pārbraucis un priekša palika ārā, kura atkal pēc kārtējā lietus tika noēsta tieši tāpat kā iepriekšējās bildēs, to pārkrāsoju un auto vairs ārā nedzinu, tikai pēc nedēļas, šobrīd krāsa vai nu ir nokaltusi vai nu netiek indēts rajons, vecu krāsu no citām mašinām gan nost neēd tikai svaigu.
Arku pārbūve:
Arku pārbūve bija visai traka, žēl bija izgriezt labas veselas praktiski bez rūsas esošas arkas

bet stils prasa upuri

bildes no tā procesa gan nelikšu....
Pēc izgriezšanas viss tik vēl sākās, nācās pielietot skārdnieka iemaņas lai noformēru aizmugurējās arkas, izstaipīt un ielocīt, izlocīt iekšarku matreālu lai var savienot ar ārmalu un sametināt, sanāca labi

Pēc gruntēšanas arkas no iekšpuses aizsmērētas ar logu līmi:
Oriģinālie paspārņi iekš arkām izskatās šādi:

Tie tika safēnoti un ieformēti

Priekšējām arkām paspārņus nācās taisīt no četriem divus:
Dažādi, bet secīgi:
Tika iepirktas jaunas dažas daļas jo vecās bija grēks likt atpakaļ

:

Maisā jauna bagažnieka gumija
Jaunā tipa lukturu cokoli:

bet nu neiesaku, vecie labāk turējās iekšā, šie ar pierunāsānu, lai nekrīt ārā un ja izkrīt žopa jo jānem paspārnis nost.....
Bāka:
Bākas izvirtības sāku ar pret benzīna zagļu sistēmu vai "PBZS"

sistēma saucās "xxxxxx rūķītis" un izskatās šādi:

Domāju dažādus variantus un šis pašam patika visvairāk, stiprs izturīgs, lai ar kādu lomiku neizdauza

Protams būs vēl papildus aizsardzība, bet nekādi slēdži uz bākas vāka jo tie ziemā iesalst!
Pie reizes uzstādīju "obratkas" figņu, štuceris sametināts no trim uzgriežņiem jo kur tu ellē ratā svēdienas naktī dabūsi veikalu
Priekšējo durvju pārbūve uz lielajiem 2105/07 stikliem:
Svēdienas auto varbūt nebūtu tik traucējoši, bet man fortočkas kārtīgi traucēja skatam spogulī, tāpat viņas neizmantoju un izskatās arī labāk nevis kā daudzstāvenes fasāde, kur visi logi vienādi
Tika iegādātas durvis no vaz-2105/07:
Pārbūvi veicu vadoties no pamācības, kura bija atrodama krievu lapā, tā noderēja ļoti labi, bet nu man sanāca nedaudz citi izmēri priekšējās sliedes novietojumam piemērot pie stikla.
Sīkumos procesu neaprakstīšu, darbs nav vienkāršs, ja standarta durvīm ir viens troses trijstūris tad ar lielo stiklu ir divi no vienas troses!
Gala rezūltāds, pacēlāju mehānismi jauni, troses un mehānismi sasmērēti:
Un jauni spoguļi no padomju laikiem ražoti Rīgā
Priekšējo plato bleķinieku rasšanās process:
Diskus pirku ar tekstu, ka visi ir čotka taisni, bet pieņemami taisns bija tikai viens no sešiem un divi bija riktīgi kliņģeri..... laikam būs kās kopmpakts parvietojamais stends jātauisa, lai uz vietas var pārbaudīt!
Taisīju pēc principa no diviem vienu, izvēlējos taisnākos un izurbu visus 16 metinājumus par abiem diskiem, lai iegūtu maksimālo platumu (7collas) ko no šādiem bezkamerniekiem var iegūt.

Caurumos tika iemetināti seškanši (galvas no uzgriežņiem) defekts par efektu

Bet visinteresantākais bija ar krāsošanu, man no RAFA laikiem bija saglabājusies krāsa "Sodalin" krāsas tonis ļoti iepatikās tāpēc nolēmu krāsot šādu krāsu.
Krāsai ir vairāk kā 20gadi
Ruu@auto atceries tādu?!
Atverot bundžu pavērās skats:

pilnīgi svaiga nekādu plēvīšu 20gadus pēc atvēršanas
Samaisīju:

Arī pēc atkartotas atvēšanas pēc nedēlas nebija nekādu plēvīšu!
Diskus sakrāsoju un aizvedu montēt, parastajā servisā uzmontēt neizdevās saplēsa jauno riepu un uzlocija diska malu, bet nu vainot nevaru čalītim nebija pieredzes un kā pirmo reiz stiepa virsū tā krjakts

tas ritenis laiž gaisu gar to kanti jo noslēdzošā kante ir bojāta
Aizbraucu uz "DRT motorsports" tur džeki savu darbu māk perfekti, paldies par montāžu!
Tā kā priekšējie diski bija līki paši par sevi tad pēc metināšanas palika nedaudz taisnāki jo rūpīgi piedzinu, bet labi taisni gan nav, nobalansējās viegli tur par 5-15 gramiem salikti, aizmugurējiem tāpat ar atvariem nav tik traki 5-10-15grami.
Diski pēc montēšanas bija jāpataisno un jāpiekrāso, bet visumā diskus laikam ir jākrāso pēc montēšanas jo montējot parasti sačakarē krāsu.
Aizmugurējie diski:
Un tad nu beidzot pie kopskata:
Pirms fočēšanas apslaucīju ar slapju lupatu jo Kundziņsalā atkal ogles pārkrautas viss ar ogļu putekļiem, no tiem un no nelīdzenām virmām ir visādu pleķu ilūzīja........
Lūpu uztaisīju pa vakardienu, aizmirsu nofočēt no kā, bet tas bija bleķis no kaut kāda japāņa sēdekļa aizmugures daļas
Šodien izbraucot caur sarkandaugavu līdz vecmilgrāvja tiltam saņēmu divus īkšķus gaisā, cilvēku gan bija maz un pārsvarā zabozušies...
Tehniski līdz 100km/h nekas nevibrē un zobus ārā nesit tā kā ar diskiem viss ir kārtībā!
Savilkšu sarakstiņu ar padarīto:
1.Pārmetinātas aizmugurējās arkas, izgriezstas priekšējās.
2.Pārkrāsots.
3.Uzliktas apaļās arku uzlikas.
4.Ielikts apsildāms aizmugurējais stikls un pievienots.
5.Sakrāsoti un uzlikti platie diski.
6.Pārtaisītas priekšējās durvis uz vaz 2105/07 stikliem.
7.Salikti jauni attiecīgie 2105/2107 spoguļi durvīm.
8.Bākai uztaisīta un iemetināta PBZS.
9.Uztaisīts un iemontēts savienojums "obratkai" ar novadi bākā.
10.Uzlikta VFTS astīte bagažniekam.
11.Ievilkts vads elektriskajam benzīna sūknim.
Tas laikam viss, bet varbūt esmu ko aizmirsis!
12.Tālāk plānos ielikt benķus ar apsildi (vadi pogas ir savilkti).
13.Uzlikt elektriski regulējamos un apsildāmos poguļus no lancer (Vadi ir uztaisīti, jāievelk) un jauztaisa kronšteini.
14.Šogad vēl gribētu paspēt "nošpricēt", bet ir vajadzīgas vēl vairākas detaļas un galvenais trūkums ir laiks!
Turpinājums sekos!