Man tā šķiet,ka Jums ir viena kaite kāpēc vītne paliek sekla!Jo pati no sevis viņa nevar palikt sekla nu nekādi!
Tipiskākais variants ir pārvilkšana,ar lielu spēku,cits vēl rores ņem talkā,cits ar kājām pa atslēgu lēkā pievelkot,visādus brīnumus esmu redzējis servisā rukājot un tad arī tā vītne tiek "novilkta nost",jo ja normāli pievelkot nekas tāds nenotiek.Un vēl kas stipri sačakarēt vītni māk ir vairums "meistari" riepu servisos,kas ar pistoli tik zin kā piepist skrūves un uzgriežņus tā,ka pēc tam uz ceļa atslēgas liecas un lūzt un ar rori knapi vaļā var dabūt,tādā gadījumā arī vītne tiek "novilkta".Un ja vēl kāds pamanās šķībi ielaists skrūvi,tad arī ir vitne paliek "plika".Te nu mēs darījām tā,ka ar roku uzķēra,ar pistoli pievilka nedaudz un ar atslēgu pēc tam normāli pievilka līdz OK stiprumam.
Otrs variants ir,ja pievelk ok,bet nepārbauda(iesaku ik pa laikam pāriet pāri ar atslēgu visām ratu skrūvēm),jo ir tendence nākt vaļā skrūvēm,uzgriežņiem.Vai arī ir pievilkts par maz un tad nu disks apņurrā to vītni un izskatās,ka vītne būtu "plika".
P.S.var jau būt,ka es kļūdos,bet nu nesakiet,ka te vairums būs pie brāķa skrūvēm tikuši

Es pērku turpat kur Puteklis zviedru diskos,komplekts 25Ls gandrīz un nav sūdzības.
Un vēl iz darba pieredzes,mēs smagajam pievelkam tikai ar lielo pistoli skrūves un tur ir jājūt cik var,lai nav par daudz un lai "nenovek nost" vītni.Bet kas pārtur par ilgi,tad vītne ir ja ne šajā reizē tad nākamajā reizē pilnīgi noteikti nost un uzgriežņus nākas mainīt,kas to nepamana,tiem arī skrūvējas rati vaļā....disks izmetams un nedod dies tas milzīgais ripulis kādam trāpa).Vienu dienu braucot no darba redzēju baļķinieka piekabi bez priekšējiem riteņiem abās pusēs,četri riteņi pa grāvi...tikai un vienīgi nepievilkti līdz galam vai nepārbaudīti!
Sorry par offtopic,bet nu īsa pamācība skrūvēs

un to pievilkšanā
