Page 45 of 61

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 07 Nov 2013, 13:21
by Micuks
Bāku nav tik vienkārši izņemt, jādabu vaļā bagažnieks (signalka), jānodabū nost plastmasa kas iet pa visu sānu, un jāizskrūvē savilcēja skrūve, bez tam pilnu vai pusbāku ar beni ir visai grūti izmakarēt ārā :lol:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 11 Nov 2013, 19:57
by Micuks
Jutu, ka galvenajam bremžu cilindram drīz būs žopa, tāpēc nopirku jaunu un arī jaunu trubiņu uz riteni jo mainot gumijas šļauciņas pie suporta uzgrieznis bija nomuļājies:
Image
Image

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 18 Nov 2013, 18:19
by Micuks
Vakar uz vantinieka sanāca škrobe, bet viss beidzās ļoti veiksmīgi :)
Braucot pārdaugavas virzienā, pirms tilta uz sliedēm riteņi dabūja sitienu, braucām pāri daugavai un jūtu ka kas piekarē nav īsti riekstā, lejā pretī ķīpsalai uzreiz sāka klabēt un grabēt, uzbraucu vēl uz viedukta tālāk. Izkāpjam ārā un skatamies, ka kreisajam ritenim nav nevienas skrūves, kādus 200m bijām nobraukuši bez skrūvēm, trumulis griezies par diska iekšpusi......
Visi instrumenti bija līdz izņemot donkratu, čoms nostopēja golfiņu, sencis (vīrs gados) ar dēlu laikam, Krievu taitības cilvēki šādos gadījumos ir izpalīdzīgāki, tas ir novērots. Kamēr vācu skrūves no priekšējiem šie jau bija uzcēluši, uzlikām zapasku uz pāris vintiem un braucām turpat uz melnsila ielu, kas bija mērķis un vēlāk atpakaļ uz savu rajonu.
Skrūves bija jaunas, padomju laika koperatīvu ražojums, izskrūvēju otrā pusē, izrādās viņas vienreizējās, vītne nepilna un vēl no biezpiena :( tās kuras var nopirkt L ielā arī nav nekāds labums, vītne tādi pati un ja rēķina, ka pusasī arī vairs nav svaiga tad vot tā sanāk, kaut gan pusasī vītne bija salīdzinoši laba. Skrūves jātaisa pašam no galvas skrūvēm kā to jau esmu darījis.
Paveicās smagi, vienīgie bojājumi, pazaudētais centriņš un noskrāpēta krāsa diskam.....
Paldies abiem džekiem!

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 18 Nov 2013, 23:29
by rallyfan
nesaprotu kur ir problēma mūsdienās nopirkt normālas skrūves .....jo nu te sekas varēja būt daudz sliktākas... :crazy:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 18 Nov 2013, 23:51
by Micuks
Tu pirms lietošanas pārbaudi vītni uz izturību? ja reiz ir veikalā pārdod tātad jābūt derīgām lietošanai, iepriekšējais komplekts turēja......
Sekas var būt visam visādas, kaut vai aizmirstot gāzi aigriezt, ķieģelis uz galvas, kāds drifteris virsū.......
Pirms nepilnas nedēļas sanāca gandrīz kā Krievījā vidikos, braucu pa otro joslu garim lēni braucošajiem (zem atļautā 70km/h) un pēkšņi fūrā rezka nāk no pirmās joslas uz manu, knapi paspēju sapīpināt raujot pa kreisi kur sadalošā sala, šoferim reakcija laba parāva atpakaļ, bet būtu kāds lempis būtu iemalts zem fūras......

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 19 Nov 2013, 22:41
by rallyfan
Es vītnes izturību toč nepārbaudu,bet pērku normālā kantorī un ne jau rus ražotās ;)

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 19 Nov 2013, 23:45
by Micuks
Tad jau russ kantoros neko nevar pirkt, arī pašu žiuli nevar pirkt :D
Biju iegājis vairākos auto veikalos, tie komplekti kas bija, bija tādi paši, ar tikpat seklu vītni...... tad kas ir normāls kantoris?

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 20 Nov 2013, 00:24
by Puteklis
Savam pagarinaataas skruuves pirku krustpils ielas galaa! Tur bij kkaads riepu centrs pie pashaam sliedeem. Esmu lloti apmierinaats!

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 20 Nov 2013, 00:49
by pusautomats
Žiguļiem laikam tas kaut kāds paradoks, man tieši tas pats vakar bija, braucu un nesaprotu no kurienes troksnis nāk, itkā bremzes ķertos, izrādās kreisais pakaļējais atkruķījies vaļā, stāstu tēvam viņš saka ka viņam tā esot pāris reizes bijis ka tieši kreisais pakaļējais ritenis nāk vaļā. :shock:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 20 Nov 2013, 01:50
by rallyfan
Man tā šķiet,ka Jums ir viena kaite kāpēc vītne paliek sekla!Jo pati no sevis viņa nevar palikt sekla nu nekādi!
Tipiskākais variants ir pārvilkšana,ar lielu spēku,cits vēl rores ņem talkā,cits ar kājām pa atslēgu lēkā pievelkot,visādus brīnumus esmu redzējis servisā rukājot un tad arī tā vītne tiek "novilkta nost",jo ja normāli pievelkot nekas tāds nenotiek.Un vēl kas stipri sačakarēt vītni māk ir vairums "meistari" riepu servisos,kas ar pistoli tik zin kā piepist skrūves un uzgriežņus tā,ka pēc tam uz ceļa atslēgas liecas un lūzt un ar rori knapi vaļā var dabūt,tādā gadījumā arī vītne tiek "novilkta".Un ja vēl kāds pamanās šķībi ielaists skrūvi,tad arī ir vitne paliek "plika".Te nu mēs darījām tā,ka ar roku uzķēra,ar pistoli pievilka nedaudz un ar atslēgu pēc tam normāli pievilka līdz OK stiprumam.
Otrs variants ir,ja pievelk ok,bet nepārbauda(iesaku ik pa laikam pāriet pāri ar atslēgu visām ratu skrūvēm),jo ir tendence nākt vaļā skrūvēm,uzgriežņiem.Vai arī ir pievilkts par maz un tad nu disks apņurrā to vītni un izskatās,ka vītne būtu "plika".
P.S.var jau būt,ka es kļūdos,bet nu nesakiet,ka te vairums būs pie brāķa skrūvēm tikuši ;)
Es pērku turpat kur Puteklis zviedru diskos,komplekts 25Ls gandrīz un nav sūdzības.
Un vēl iz darba pieredzes,mēs smagajam pievelkam tikai ar lielo pistoli skrūves un tur ir jājūt cik var,lai nav par daudz un lai "nenovek nost" vītni.Bet kas pārtur par ilgi,tad vītne ir ja ne šajā reizē tad nākamajā reizē pilnīgi noteikti nost un uzgriežņus nākas mainīt,kas to nepamana,tiem arī skrūvējas rati vaļā....disks izmetams un nedod dies tas milzīgais ripulis kādam trāpa).Vienu dienu braucot no darba redzēju baļķinieka piekabi bez priekšējiem riteņiem abās pusēs,četri riteņi pa grāvi...tikai un vienīgi nepievilkti līdz galam vai nepārbaudīti!
Sorry par offtopic,bet nu īsa pamācība skrūvēs ;) un to pievilkšanā :draugi: