Page 46 of 61

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 20 Nov 2013, 03:39
by Micuks
Slikta sekla vītne bija/ir jaunām skrūvēm, paskatījos rezerves skrūves jaunās no tā paša pirkuma!
Man ar riteņu pieskrūvēšanu nekad nav bijušas problēmas, nēsmu ne pārvilcis, ne par švaku pievilcis, vienīgi ir gadījies aizmirst pievilkt. Strādājot servisā tādu aizmiršanu nebija jo tika pārbaudīts vairākkārt, ja šāva ar pneimo tad uzlika +/- attiecīgos Nm, dārgākiem auto pat ar dinamometrisko bija jāvelk ja nu kas.
Atsaucot atmiņā notikumus atceros, ka riteņus pievilku visus četrus, parasti pēc pievilkšanas tie tā paliek un nav bijusi vajadzība ko pārviklt papildus vai ar laiku pievilkt.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 20 Nov 2013, 22:21
by melnis
kādreiz kāds panāk vaļā, bet tas pa trasi braucot. 2x disks pārmaucies pāri skrūvēm un izlauzis centru, bet skrūves vienmēr tur paliek. Jūs visi kaut kādas garās skrūves pērkat vai standarta garuma? Standarta garuma tak visās garāžās pa zemi mētājas. Garās skrūves nopirku Lietuvā uz tirgu - 1 ls gab. jau 2 gadus pa trasi tur.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 21 Nov 2013, 10:00
by Ruu@uto
melnis
kādreiz kāds panāk vaļā, bet tas pa trasi braucot. 2x disks pārmaucies pāri skrūvēm un izlauzis centru, bet skrūves vienmēr tur paliek. Jūs visi kaut kādas garās skrūves pērkat vai standarta garuma? Standarta garuma tak visās garāžās pa zemi mētājas. Garās skrūves nopirku Lietuvā uz tirgu - 1 ls gab. jau 2 gadus pa trasi tur.
-----------------------------------------
Hmm... vispār te viens VAZists stāstīja par riteņu skrūvēm / špiļkām no VAZ galvas skrūvēm. Nu, varu
atminēt, ka savulaik paši "vazieši" brīdināja to nedarīt - šīs skrūves ir termiski apstrādātas, attiecīgi
"triecienslodzes" tām nepatīk. Ne vienam vien rallijos riteņi "gāja pa gaisu". Mēs savā praksē
lietojām "špiļkas" no tērauda "Ст 40Х" (atsperu tērauds), BEZ termoapstrādes! Ne reizi nebija neviena
"špiļku" lūšanas gadījuma, arī braucot ar stipri cietām piekarēm... Riteņu diski, tēraudnieki, gan vienam
otram pārmaucās pār skrūvēm, bet tie jau bija 1980. gadi ar visām kvalitātes problēmām :( Kad sākām
braukt ar lidmašīnu diskiem, problēmu vispār nebija, vien ik pa pāris "dopiem" vajadzēja ar dinamometrisko
atslēgu pārbaudīt "pievilcienu" :D Vajadzēja kaut kur ap 7.5 kg/m, vairāk arī nevajadzēja, lai velti
"nestaipītu" špiļkas :D

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 27 Nov 2013, 15:15
by Micuks
Starp citu, nekur sludinaajumos nelikshu, bet ir iespeeja iegaadaaties manu zziguli, ja ir nopietna gribeeshana tel.nr-26737955.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 04 Dec 2013, 14:53
by Micuks
Tika saregulēti vārsti un samērita kompresija, visos cilindros 16Kg/cm :)

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 16 Dec 2013, 15:29
by Micuks
:)
Image
Image

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 16 Dec 2013, 15:35
by skalins
Būs šprice!!! :brauc:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 16 Dec 2013, 16:50
by Alutinsh
:thumbup: Vajag kaut ko kas iepūš to motoru citā dziesmā :D

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 16 Dec 2013, 20:12
by melnis
Tad jau jāveic dekompresija. Interesanti, kā tas motors uzvestos ar sporta degvielu.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 16 Dec 2013, 20:44
by Micuks
Tad būtu viss jāparregulē :lol: reizēm ieleju 98to, bet uz dibenometra atšķirību nejūt.....
Viss iet uz fēna pusi, bet vajag vēl 1.7L galvu. Pagaidām uzlikšu šprici uz esošās.