Page 47 of 61

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Dec 2013, 00:12
by Micuks
Vienu no konstruktoriem laalaizz prom, taa kaa ja kads grib zziguli var nopirkt!
Ja tieshaam ir gribeeshana zvaniet, sheit ludzu nekomenteejiet un cenas nejautaajiet arii ieksh privaataa pasta, tel.nr.-26737955.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Dec 2013, 19:59
by kurmis
Nu gan ir sūdi! Ja jau pat Micuks ir sapratis, ka no žiguļa nevar uztaisīt neko citu kā tikai sačakarētu žiguli...
Cena, protams, ar atgavorku par ieguldīto darbu nebūs mazāka par 1500Ls vai tagad jau vajag iekš eiro to visu rēķināt :)

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Dec 2013, 20:25
by Micuks
Smagi maldies, uzbuuveet var to ko grib un daljeeji taa izdariiju un visdriizaak arii turpinaashu ;)
Katrs mees buuveejam to ko gribam un kaads to tik un taa uzskata par sacakareetu vai bezgaumiigu......
Viens ir nomainiit bukses, sailenblokus, sakopt dzineeju ieguuldot 50-80ls un tad likt 1k cenu ar tekstu, ka tur viss ir paarlasiits, bet kvalitatiivi un pareizi uzbuuveet ir pavisam kas cits ar citaam izmaksaam, runa vairaak par dzineeju ;) arii piekaree nav maaksla iekraameet apzaageetas atsperes un bljaut, ka ir seedinaats.
Jebkuraa gadiijumaa nedomaaju, ka kaads pirks, bet kkeksiisha peec ierakstiiju par paardoshanu. Taa kaa iepirks cits auto piemerotaaks, gimenei un ir veel citi tad viens no vinjiem jaapaardod, bet visus zzel.
Katraa zinjaa e30 ir reaalaak notirgot tad buus nedaudz vairaak laika un bik liekas finanses, tad arii zzikam buus cits buuveeshanas liimenis. Ja diivainaa kaartaa zziks notirgosies buus e30 ar V8 un iespeejams oficaali. Bet ar zziku ir interesantaak :D

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Dec 2013, 21:36
by kurmis
Es jau neko nesaku, katrs nodarbojas ar to, kas viņu aizrauj. Ir tikai viens "bet", kas mani nebeidz pārsteigt šī foruma dalībniekos. Daudzi kategoriski nesaprot, ka VAZ vienīgā vērtība ir tā vēsturiskumā (arī diezgan šaubīgi, jo tika ražots miljonos), kas tiek nodrošināts saglabājot to max tuvu oriģinālam. Tā teikt solis pa labi vai pa kreisi no oriģinālās versijas, un vērtība sāk mazināties. Interesantākais ir tas, ka šīs vērtības mazināšanai tiek ieguldīti vēl papildus līdzekļi. Kā jau teicu, katrs izklaidējas kā māk, un es to saprotu, bet tikai līdz brīdim, kad tiek ielikts sludinājums...

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 29 Dec 2013, 23:58
by swayzak
Beidz kurmi te postēt un parādi savu suerauto VW, kuru tā arī neparādīji līdz šim :mrgreen:
BAnu tam kurmim,
ja man kāds pasaka , ka mans auto ir smuks uz ielas pat servisos(riepu un savirzes taisīšanas laikā, jo citur neesmu braucis), principā visi atzīst, manu nevēsturisko skatu par labu tad līdzekļi ir atmaksājušies, nu HVZ jau off topik :think:
un ja nesaprot šito tad papēti gleznu cenas antikvariātos, piemēram es nesaprotu , kā var pirkt tādus sūdus :wtf:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 30 Dec 2013, 11:49
by Micuks
Es jau neko nesaku, katrs nodarbojas ar to, kas viņu aizrauj. Ir tikai viens "bet", kas mani nebeidz pārsteigt šī foruma dalībniekos. Daudzi kategoriski nesaprot, ka VAZ vienīgā vērtība ir tā vēsturiskumā (arī diezgan šaubīgi, jo tika ražots miljonos), kas tiek nodrošināts saglabājot to max tuvu oriģinālam. Tā teikt solis pa labi vai pa kreisi no oriģinālās versijas, un vērtība sāk mazināties. Interesantākais ir tas, ka šīs vērtības mazināšanai tiek ieguldīti vēl papildus līdzekļi. Kā jau teicu, katrs izklaidējas kā māk, un es to saprotu, bet tikai līdz brīdim, kad tiek ielikts sludinājums...
Citam patīk oriģināls, citam patīk pārbūvēts un garlaicīgi būtu pasaulē, kur visiem patiktu kas viens.....

Kut kādā noteiktā laikā jebkuram auto ir sava vēsturiskā oriģinālā vērtība, būtu nepareizi apgalvot, ka izmainīti auto to zaudē, piemēram, vaz vfts, Vihur, dzintara volgai būvētie, šie auto arī ir izmainīti, bet vēsturiskā vērtība viņiem ir lielāka par oriģinālo, arī par tiem pēc tavas teorijas var apgalvot, ka sačakarēti auto...... Un ja runājam par šo tēmu tad jāpiemin arī Mustang Shelby, Alpina arī tie ir pārbūvēti, bet gan vēsturiski, gan materiāli vērtīgāki par standartiem, jā tas ir zīmols, bet tas par tādu nekļūtu ja cilvēkiem nepatiktu!
Piekrītu, ka ir konkrēti auto, kurus nav prāta darbs sačakarēt ar pārbūvi ja tie ir perfektā oriģinālā stāvoklī, piemēram, mūsu platuma grādos, ZAZ, bet ja ir kas jāpārtaisa, jāpārmetina jāatjauno un tas nav gluži vienīgais auto valstī tad kāpēc gan nē, man ļoti patika zaz ar golfa motoru un platajām arkām un diskiem, redzēju dzīvē, smuki uztaisīts.
VAZ par retumu kā pats minēji sūdzēties nevar, ir mums pietiekoši oriģinālu VAZU un ja sanāks sarkanajam 2103 sakārtot dokumentus tad būs par vienu eksemplāru vairāk.

Visumā šī ir plaša tēma, pirmkārt kas ir oriģināls? Auto, kurš ir kā tanks nometināts, pārmetināts un entās reizes pārkrāsots, bet vizuāli standarta izskatā? Vai auto, kurš ir kā no rūpnīcas, ne metināts, ne pārkrāsots, jā nu tādam gan ir tā vērtība un tādu būtu grēks sačakarēt! Es daļēji esmu grēkojis jo žigulis ir labā stāvoklī nesapuvis, bija žēl izzāģēt arkas, bet jebkurā brīdī tam var atgriezt oriģinālo izskatu, oriģinālo būtību gan vairs nē. Kā minēju auto ir labā stāvoklī, bet rūsiņa aizmugurējās arkās, tur kur netiek klāt un neredz tomēr bija, vēl gadi 3-5 un būtu jāremontē, arī priekšējie sliekšņu gali tika sametināti ar remonta komplektiem jo arī ar visiem dubļu sargiem (paspārņiem) smilšu un mitruma maisījums šo dažu gadu laikā bija darījis savu, kad nopirku tajās vietās vēl ne smakas no rūsas nebija.

Kā jau minēju jebkurā brīdi varu atriest oriģinālo izskatu, iemetinot atpakaļ standarta arkas, auto nav kardināli izmainīts, vienīgā būtiskā izmaiņa ir arkas, viss pārējais ir noņemams un saliekams pa vecam, bet man to nevajag, no paša sākuma nav bijis tāds mērķis!

Tam, ka žigulim var būt tikai vēsturiskā vērtība es nepiekrītu un nepiekritīšu, to pierāda sportā braucošie, ielās braucošie... tā kā žiguli var uzbūvēt gan sportam, gan komfortablu, tehniski uzticamu, jaudīgu un visādi citādi satiksmē lietojamu. Vienīgais kas pieklibo ir drošība, ko var atrisināt tikai daļēji pastiprinot virsbūvi, bet tam ir atkal savi mīnusi, svars palielinās tad jauda ir būtiska, jautājums ir vai tas ir vajadzīgs un atbilde ir, ka ir cilvēki kam tas ir vajadzīgs, iemesli var būt dažādi, izcelties ar savādāku domāšanu, vienkārši gribēt ko savādāku un gan jau vēl kādi.

Nezinu kādu golfu taisi, bet neaizmirsti, ka būs kāds, kas pateiks tieši to pašu, ka ko pārbūvējot kaut vai forsējot dzinēju tu sačakarē vēsturisko vērtību jo pēc cik tur gadiem arī tas būs vēsturisks :D

Un ja par ieguldījumiem, a kur nav jāiegulda? Vienkārši sakopjot to pašu golfu ar laiku sakrājās summiņa, ja nu vienīgi tu brauc cik var, kamēr turas kopā un tad tirgo nost ar tekstu „auto ideālā stāvoklī, tikko no Vācijas, braucis ōpis transvestīts. Vienīgā problēma ir, ka motoram kaut kas klab, nelādē aķi, tek eļļa, eļļa tikko mainīta un tikko bijusi kapitalka motoram, būris daļēji nopindzelēts, bet vizuāli defekti nav tikai vajadzētu pārkrāsot, visas gaismas strādā, bet tikai aizmugurējam labajam lukturim jāpielodē vadi jo nedeg utt...”.

Bet ja par manu žiguli, ir lietas, kas nepatīk, tā pati VFTS astīte, sākumā likās ok, bet šobrīd man tā vairs nepatīk, gribas ko mazāku un vieglāku, citas formas tāpēc taisīšu no nulles savu. Arku uzlikas tika liktas, lai varētu uzlikt platākus riteņus , lai auto paliek bišķi platāks un stabilāks, vienīgais, kas man šajā ziņā nepatīk ir, ka visas četras arkas ir vienāda platuma, priekšā prasītos nedaudz šaurākas, lai nav tik plati diski jāliek, vai nu nevar pastūrēt ar tik platiem vai nu izskatās slikti šaurāki diski platās arkās.

P.S.
Sludinājumu/us gan nēsmu licis.....

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 30 Dec 2013, 13:40
by Micuks
Image
Image
Image
Image

Ziemas riteņi žikam :)

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 30 Dec 2013, 20:08
by klava8
Image
Image
Image
Image

Ziemas riteņi žikam :)
ideja laba buus janospiko :D
tev tie bembja vai opela diski?? :brauc:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 30 Dec 2013, 20:16
by Micuks
Bembja, bet būs jātaisa ar starplikām! jo taisot bmw diskus no 8 uz 4 riepas ir sarežģīti uzmontēt, Rīgā to dara tikai DRT serviss un arī tad vienai jaunai riepai borta drāts pārplīsa!
Un bembja diski ir dažāti, pirmkārt jau centri, ar lielo centru, kuri der žigulim ir reti atrodami!

Lūdzu necitē bildes!

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 31 Dec 2013, 10:43
by klava8
Bembja, bet būs jātaisa ar starplikām! jo taisot bmw diskus no 8 uz 4 riepas ir sarežģīti uzmontēt, Rīgā to dara tikai DRT serviss un arī tad vienai jaunai riepai borta drāts pārplīsa!
Un bembja diski ir dažāti, pirmkārt jau centri, ar lielo centru, kuri der žigulim ir reti atrodami!

Lūdzu necitē bildes!
es uztaisiju no opela diskiem razvarkas r14 prieksejiem izvirpoju centrus un ir ok
un ar montazu ar nekadas probleemas
Image
sis ir prieksejais
Image