

Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Tev ir savādāk, Tev tā pati ārmala no cita diska, bet man, lai dabūtu vajadzīgo platumu un izskatu iekšmala piemetināta ārmalā.es uztaisiju no opela diskiem razvarkas r14 prieksejiem izvirpoju centrus un ir okBembja, bet būs jātaisa ar starplikām! jo taisot bmw diskus no 8 uz 4 riepas ir sarežģīti uzmontēt, Rīgā to dara tikai DRT serviss un arī tad vienai jaunai riepai borta drāts pārplīsa!
Un bembja diski ir dažāti, pirmkārt jau centri, ar lielo centru, kuri der žigulim ir reti atrodami!
Lūdzu necitē bildes!
un ar montazu ar nekadas probleemas
[img]http://i017.radikal.ru/1312/5b/9e9b344e4356.jpg
sis ir prieksejais
[img]http://s019.radikal.ru/i642/1312/aa/e6150ed659b5.jpg
nu ari fakts... bet buus jataisa veelviens komplekts uz r13Tev ir savādāk, Tev tā pati ārmala no cita diska, bet man, lai dabūtu vajadzīgo platumu un izskatu iekšmala piemetināta ārmalā.es uztaisiju no opela diskiem razvarkas r14 prieksejiem izvirpoju centrus un ir okBembja, bet būs jātaisa ar starplikām! jo taisot bmw diskus no 8 uz 4 riepas ir sarežģīti uzmontēt, Rīgā to dara tikai DRT serviss un arī tad vienai jaunai riepai borta drāts pārplīsa!
Un bembja diski ir dažāti, pirmkārt jau centri, ar lielo centru, kuri der žigulim ir reti atrodami!
Lūdzu necitē bildes!
un ar montazu ar nekadas probleemas
[img]http://i017.radikal.ru/1312/5b/9e9b344e4356.jpg
sis ir prieksejais
[img]http://s019.radikal.ru/i642/1312/aa/e6150ed659b5.jpg
nu un cik darbs vajag izvirpot diskam centrus?? nekas nau jajauc es domaju par stupicamdiskiem centrus izvirpot nav grūtāk, kā apvirpot stupicu? Lai vai cik daudziem runāju, neviens disku centrus nevirpojastupicas katrai dažu minūšu darbs un gatavs. Aizmugurē, gan neko nevajadzēja darīt, jo uz centra tā īsti tur nesēž disks virsū
es nez man gribaas ar hrometajiem kalpakiem... nu ja tas ari ir iemesls palielam ,bet var meginjat tavu sisteemu bet manliekas ka man tiem kalpakiem ir tie gumijas vidinjiKāpēc R13 ? ar R14 labāk....
Nu bet par ko es stāstu??? Katrs taisa, ko grib, bet!!! Ir jāsaprot, ka visa veida taisīšana, kas nav restaurēšana, attālina jūs no iespējas pārdot savu auto par cenu, kas vismaz atsitīs jūsu ieguldījumus. Taisiet cik uziet, katrams savs, bet neblamējiet sevi ar vēlmi pārdot savus auto.Beidz kurmi te postēt un parādi savu suerauto VW, kuru tā arī neparādīji līdz šim![]()
BAnu tam kurmim,
ja man kāds pasaka , ka mans auto ir smuks uz ielas pat servisos(riepu un savirzes taisīšanas laikā, jo citur neesmu braucis), principā visi atzīst, manu nevēsturisko skatu par labu tad līdzekļi ir atmaksājušies, nu HVZ jau off topik![]()
un ja nesaprot šito tad papēti gleznu cenas antikvariātos, piemēram es nesaprotu , kā var pirkt tādus sūdus
Jebkurā gadījumā nepārdzīvoCitam patīk oriģināls, citam patīk pārbūvēts un garlaicīgi būtu pasaulē, kur visiem patiktu kas viens.....
Kut kādā noteiktā laikā jebkuram auto ir sava vēsturiskā oriģinālā vērtība, būtu nepareizi apgalvot, ka izmainīti auto to zaudē, piemēram, vaz vfts, Vihur, dzintara volgai būvētie, šie auto arī ir izmainīti, bet vēsturiskā vērtība viņiem ir lielāka par oriģinālo, arī par tiem pēc tavas teorijas var apgalvot, ka sačakarēti auto...... Un ja runājam par šo tēmu tad jāpiemin arī Mustang Shelby, Alpina arī tie ir pārbūvēti, bet gan vēsturiski, gan materiāli vērtīgāki par standartiem, jā tas ir zīmols, bet tas par tādu nekļūtu ja cilvēkiem nepatiktu!
Piekrītu, ka ir konkrēti auto, kurus nav prāta darbs sačakarēt ar pārbūvi ja tie ir perfektā oriģinālā stāvoklī, piemēram, mūsu platuma grādos, ZAZ, bet ja ir kas jāpārtaisa, jāpārmetina jāatjauno un tas nav gluži vienīgais auto valstī tad kāpēc gan nē, man ļoti patika zaz ar golfa motoru un platajām arkām un diskiem, redzēju dzīvē, smuki uztaisīts.
VAZ par retumu kā pats minēji sūdzēties nevar, ir mums pietiekoši oriģinālu VAZU un ja sanāks sarkanajam 2103 sakārtot dokumentus tad būs par vienu eksemplāru vairāk.