Page 6 of 17
Re: mans vaz 21013
Posted: 19 Sep 2009, 22:07
by mednis
nu vel ta nau gadijies
Re: mans vaz 21013
Posted: 19 Sep 2009, 23:13
by Gropiks
nu tad jau ari jaseedina ar fleksha paliidzibu

Re: mans vaz 21013
Posted: 20 Sep 2009, 10:49
by Mayestic
a no kura gala labāk griest atsperi, to kas iet pie bundžas vai tiltiem ??
Re: mans vaz 21013
Posted: 20 Sep 2009, 11:22
by mednis
es griezu kas iet pie bundžas
Re: mans vaz 21013
Posted: 20 Sep 2009, 11:47
by Micuks
Atsperu fleksēšana ir vienkārši piekares kropļošana, sabojā priekšstatu par autoru

Re: mans vaz 21013
Posted: 20 Sep 2009, 12:42
by Burunduks
Micuks, tad varētu pastāstīt kā bez fleksēšanas var nosēdināt auto

Re: mans vaz 21013
Posted: 20 Sep 2009, 18:23
by Mayestic
es griezu kas iet pie bundžas
skaidrs un apmeeram cik riņķus ?
Re: mans vaz 21013
Posted: 20 Sep 2009, 19:22
by Micuks
Micuks, tad varētu pastāstīt kā bez fleksēšanas var nosēdināt auto

Kam tev sēdināt vajag?
Piemeklēt stingrākas un zemākas atsperes!
Atsperei pēdējie vijumi ir speciāli nokalti lai visa riņķa virsma atspiežās pret korpusu, bet nofleksējot atduras tikai vijuma gals vienā punktā, auto paliek zemāks, bet tāda pati galete un atspere paliek švaka!
Ja ko tādu dariet tad vismaz nereklamējiet savu stulbumu

Re: mans vaz 21013
Posted: 20 Sep 2009, 20:29
by Burunduks
Micuks, tev piekrītu par visiem 100 procentiem kad atsperu zāģēšana ir pēdējais ko darīt...
Bet gribēju vaicāt, no kādiem auto tad piemeklēt zemākas atsperes, un vai tad nav kādi pakalpojumi sapresejot atsperes, lai vinjas kļūtu zemākas?
Re: mans vaz 21013
Posted: 20 Sep 2009, 20:50
by mednis
nu es itka neko nereklameju man pajautaja es atbildeju