Re: motora parbuuve majas apstaaklos
Posted: 30 May 2010, 00:12
Eu davai beidz demogoģiju dzīt. Par karburatoriem es vispār neko neteicu, mani te iekšā nejaukt. Pēc fufeļa sāk izklausīties, kad īsti nav ko pateikt. Un kur kautko pateicu ne tā kā tas reāli ir, var kāds frēzes operators par savu darbu atbildēt cipariski? Man kautkā sistemātiski sanāk pielaides lielākas nekā gribētos.
Gals dzeltenajam pļarkst tāpēc ka bezkaunīgi tur ierobežotājā, kas vispār ir stipri paliels (un droši var turēt ilgstoši), uz ausi tāpat nepateiksi cik ir, ja vari pateikt no malas, es noņemu cepuri. Un jā, kārba tam visam nebūt nebija laba, bet ja pieņem, ka bija izvēle braukt ar tādu vai nebraukt vispār, tas jau ir cits stāsts, ko uzreiz saprot.
Tagad par šrotņikiem parunāsim. Es neatminu, ka būtu par šrotu kautko teicis. Skaties ko raksti.
Un vēl kas, motora, da vispār auto būvētāja PRIMĀRAIS uzdevums ir būvēt auto, lai ar to ir viegli braukt, nevis pilotam ir jāņemās kā ar jēlu olu un jāpiedomā pie vēl 501 lietas. Protams, ka viss ir atkarīgs no pieejamajiem resursiem, bet tas nenozīmē ka vajag sēdēt vienā vietā un klārēt ka tas ir vienīgais pareizais ceļš.
Gals dzeltenajam pļarkst tāpēc ka bezkaunīgi tur ierobežotājā, kas vispār ir stipri paliels (un droši var turēt ilgstoši), uz ausi tāpat nepateiksi cik ir, ja vari pateikt no malas, es noņemu cepuri. Un jā, kārba tam visam nebūt nebija laba, bet ja pieņem, ka bija izvēle braukt ar tādu vai nebraukt vispār, tas jau ir cits stāsts, ko uzreiz saprot.
Tagad par šrotņikiem parunāsim. Es neatminu, ka būtu par šrotu kautko teicis. Skaties ko raksti.
Un vēl kas, motora, da vispār auto būvētāja PRIMĀRAIS uzdevums ir būvēt auto, lai ar to ir viegli braukt, nevis pilotam ir jāņemās kā ar jēlu olu un jāpiedomā pie vēl 501 lietas. Protams, ka viss ir atkarīgs no pieejamajiem resursiem, bet tas nenozīmē ka vajag sēdēt vienā vietā un klārēt ka tas ir vienīgais pareizais ceļš.