Page 6 of 7

Re: Mans 2101 - ĶIRSIS

Posted: 19 Jul 2013, 16:21
by Fiat 124
NU tā...vakar beidzot braucu uz TA, gāja jautri...
Pie garāžas saregulēju karburatoru, bet stāvot rindā sāka apgriezieni kristies, paņēmu skrūvgriezi un paregulēju(kā vēlāk izrādijās sa....u regulējumu)!
Iebraucu boksā saslēdzu gaismas, spiežu bremzes, bet nekā-nedeg! Es šokā :shock: , protams steigā aizmirsu pirms braukšanas pārbaudīt... Inspektors jau sāk runāt par 3nieku...
Uz bremžu stenda viss OK, tikai skatos, ka no motora apakas sāk pilēt ūdens un parādīties skaņa līdzīga zupas katlam - motors vārās! Uzbraucu uz kratekļa, no priekšas normāli pil ūdens(pie sevis domāju, ka tik inspektoram neuzgāztos verdošais ūdens virsū, tad gan es točna varētu saukt evakuātoru)!
Ar buksēm viss OK! Paldies inspektoram , ka neielika 3nieku par bremžu lampām, teicu, ka tepat aiz stūra salabošu, ko arī izdarīju - bija norāvies viens vads no devēja, tāpēc nedega!
Bet nu tik un tā uz mēnesi, jo CO 6.5% un diožu atpakaļgaitas lukturis nederēja(vajadzēja jau noņemt, bet domāju, ka neko neteiks!)
Pagaidām braukšana tā ne visai, jo karburators ar visām dīzēm ir no 1.2 motora un uzsākot "aizrijas", kā arī braucot jūt, ka pietrūkst degvielas!
Ā un vēl spidometrs greizi rāda, jo uzliku kārbu ar visu spidometra pievadu, kas galīgi nesader ar manu reduktoru!
Vēlāk ielikšu bildes!

Re: Mans 2101 - ĶIRSIS

Posted: 19 Jul 2013, 17:39
by Миша
:mrgreen: Es parasti saku inspektoram uzgaidit...izvelku skruģi no kabatas un saku regulet CO ar viņu aparata palidzibu :shifty:

P.S. parasti jau ta ir ka iebrauc TA stacija un visadi kasjaki izlien :?

Re: Mans 2101 - ĶIRSIS

Posted: 19 Jul 2013, 22:52
by Fiat 124
:mrgreen: Es parasti saku inspektoram uzgaidit...izvelku skruģi no kabatas un saku regulet CO ar viņu aparata palidzibu :shifty:

P.S. parasti jau ta ir ka iebrauc TA stacija un visadi kasjaki izlien :?
Es jau arī biju skrūvgriezi sagatavojis, bet mani tās nedegošās bremžu lampas galīgi izsita no ierindas... :)
Vakar spidometrs nepareizi rādija šodien vispār neko nerāda - sviests!

Re: Mans 2101 - ĶIRSIS

Posted: 22 Jul 2013, 01:11
by Fiat 124
Kad liku motoru uzliku arī jau sen nopirkto 5cinieci, bet prieki bija īsi, grabēja kā traka un nevarēja ielikt ceturtajā ātrumā...nācās likt parasto kārbu!
Nu jā, vēl biju sacerējies uzlikt radiatoru ar elektrisko ventilatoru no 2103, bet kā izrādās bez virsbūves bojāšanas to nevar izdarīt, jo nepietiek vietas motora priekšā! ;)
Dažas bildes no padarītā!
Image
Image
Rindā uz TA!
Image
Uzliku paneli no 2106 un vidus konsoli no 2107! Vēl jāpiemeklē glītāka stūre!
Image
Paneli arī nedaudz pārveidoju...
Image
Image

Re: Mans 2101 - ĶIRSIS

Posted: 22 Jul 2013, 08:24
by skalins
Panelis patīk!!! ;)

Re: Mans 2101 - ĶIRSIS

Posted: 22 Jul 2013, 16:41
by Fiat 124
Panelis patīk!!! ;)
Paldies! ;)

Šodien veicās - sadauziju pārnēsājamo lampu garažā un nolauzu vienu no kartera skrūvēm motoram! Suloja spararata galā, kaut gan blīve jauna, piegriezās, ka tek un sirsnīgi savilku...
Tas ķirsis man tā ir piegriezies, ka labāk kādas dienas nerādīšos garāžā, lai neizdarītu ko tādu ko var nākties nožēlot! :twisted:

Re: Mans 2101 - ĶIRSIS

Posted: 22 Jul 2013, 18:28
by Raivisss
Kāpēc nomainīji numuru vazam? :angel:

Re: Mans 2101 - ĶIRSIS

Posted: 22 Jul 2013, 19:41
by Fiat 124
Kāpēc nomainīji numuru vazam? :angel:
Tādēļ, ka slikta atmiņa! :)
Man bija numuri nodoti CSDD glabāšanā, un aizmirsu pagarināt to termiņu - rezultātā jātaisa jaunas nr. zīmes, tad nu izdomāju, ka ja jau nauda jātērē par jauniem numuriem, tad vismaz uzlikšu numurus no iepriekšējā Vaz!
Ja nebūtu aizmirsis pagarināt, tad numurus nemainītu! ;)
Naudas ziņā starpība starp HP...un BB... bija kkādi 17LS!

Re: Mans 2101 - ĶIRSIS

Posted: 12 Aug 2013, 23:19
by Fiat 124
Vakar kārtējo reizi biju atstājis ieslēgtas gaismas pagalmā, ko pamaniju tikai ap 22-00, kad jau bija par vēlu...
Nogāju lejā izslēgt, bet sākas s**di, ar pulti vairs nevar atslēgt durvis, jo aķis galīgi švaks! Ņemu atslēgu slēdzu šofera durvis-nekā, mēģinu blakussēdētāja-arī nekā, poga nekustās! :D To, ka blakussētātāja durvīm biju noņēmis to sviriņu es zināju, bet kāpēc nevarēju šofera pusi atslēgt-nezinu! Tad nu sapratu, ka vienīgā izeja ir pieslēgt caur kaut kurieni otru aķi un atslēgt ar pulti durvis! Kā jau parasti šādās situācijās, garāžas atslēgu biju atstājis Ķirsī, kas stipri ierobežoja manas iespējas tikt pie kādiem ne būt instrumentiem! Sadabūju aķi piepīpējamos vadus un varēju sākt izklaides, biju izdomājis +su slēgt pie numura zīmes apgaismojuma lampiņas, bet diemžēl ar to spriegums pietika tikai lai spilgtāk iekvēlotos atstātie tuvie lukturi un vārgi sāktu baurot signalizācijas taure, kas bija izdomājusi, kas es zogu mašīnu! :)
Sapratu, ka cirku ar skaņas efektiem daudzdzīvokļu mājas pagalmā negribu rīkot un nācās gulties zem mašīnas, lai atvienotu taurei vadus! Pēc tam izdomāju, ka jāslēdzas klāt tuvo gaismu ķēdei jo lampu barošana iet caur releju, kas ar resnākiem un īsākiem vadiem savienots ar akumulatoru - izdevās, avārijas gaismas sāka mirgot aizvien spēcīgāk, tad arī mēģināju atslēgt ar pulti!
Jā, varēju likt pie ģeneratora plusa, bet man tur bija tā gumijas mice virsū un ar lielajiem "krokodiliem" es tur droši vien salaistu visu uz īso!
Secinājumi-jāsataisa durvis, lai var ar atslēgu atslēgt un jāierīko vai nu automātiskās gaismas vai arī pīkstulis, jo VAZam atšķirībā no VW izslēdzot aizdedzi tuvie paliek degot, kas ļoti ātri izēd aķi! ;)

Re: Mans 2101 - ĶIRSIS

Posted: 13 Aug 2013, 07:23
by skalins
Piedzīvojums pa pirmo!!! :D