ko jūs te varat ņemties ar informāciju utt.
Vaz motoram 120 zs

Tur daudz kas ir par nopietno.Tuvu max ko no 1600 var dabūt ar vienu karburatoru. Jaudīgākā versija ap 135 zs. Tikai tur tad jābūt arī ļoti labam izpūtējam un arī pareizai aizdedzes sistēmai.
Lai sasniegtu jaudu virs 100 ir jābūt sabalansētam dzinējam un nedrīkst būt kāda šaura vieta un tad notiekas.
Nevajag aizmirst arī to ka galvenais nav dabūt jaudu uz īsu momentu , bet gan dzinēju ar jaudu , kurs kādu laiku kalpo.
Piem izslīpē dzinēju ar virzuļa montāžas spēli uz 17-20 simtdaļām un liksies ka tas pats standarts lido , bet cik ilgi , kamēr sašķīst virzulis vai plaisa blokā un tad visu var izmest miskastē.
Nav kādas atsevišķas receptes kas jādara bet ir darbības kopums, kas dod rezultātu.
Pirmais ko vajadzētu uztaisīt tas ir dzinēja galva -- pirmajā tuvinājumā nedaudz izlīdzināt ieplūdes kanālu un ja paliek pie standarta izmēra vārstiem tad apmainīt vārstu vadīklas un pareizi uztaisīt ligzdām leņķus, noslīpēt vārstu darba virsmu un saslīpēt vāstu ar sēžu , lai netecētu vismaz stundas 12 ielietā dīzeļdegviela. Ja liekam lielos vārstus tad tur jau liels darbs , bet galvenais ka tas viss jāveic kvalitatīvi , lai būtu rezultāts.
Lai būtu 120 Zs

tad kopumā vienk -- galva ar lielajiem vārstiem , ap 290 grādu sadales vārpsta,dzinēja kompresijas pakāpe ap 11,5 . karburators saregulēts lai būtu vajadzīgais maisījums visos dzinēja darbības diapazonos, saregulēta aizdedzes sistēma , jebšu sadalītās saprotams ka lai nebūtu gļuki vēlams elektroniskais . Jautājums kā to realizēt , nu lūk tas jau ir cits jautājums , bet vienotas receptes jau nav katrs to veic savādāk.
Savulaik VFTSā jautājumam piegāja vienkārši pasūtīja pa pasaules kantoriem ja nemaldos 10 dzinējus katru savā vietā . Tad tos uzlika uz stenda un testēja kurš ir izdevies jaudīgākais un ar lielāko resursu un arī izejot no rezultātiem sāka tādus arī būvēt. Saprotams ka izjauca visus un tur arī Zbišeks Kiverts visas gudrības sasmēlās no redzētā