Page 7 of 12

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 23 Oct 2010, 11:46
by 1600 R
Ja VAru bet netaisos tos vardus te tukshi saukt, jo tie cilveki ir jaciena un vinjiem nevar taisit kaunu.

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 23 Oct 2010, 11:50
by klievis
1600r
man liekas kad viņiem varētu būt lielāks kauns kad viņi tevi pazist nekā otrādāk:))))))

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 23 Oct 2010, 11:52
by rallyfan
Nu te jau mēs atkal esam grāvī.....viss tik slepens un kluss,ka neviens nedrīkst zināt kas taisa,ko taisa un kā taisa....
Riktīga latviešu padarīšana

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 23 Oct 2010, 11:53
by 1600 R
Man liekas ka vinji varetu stavet trases mala un but sasutuma par to ka iet tavi izlielitie sporta motori daudzas sporta disciplinas...

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 23 Oct 2010, 14:36
by AB_2101
[quote="1600 R"]Ja VAru bet netaisos tos vardus te tukshi saukt, jo tie cilveki ir jaciena un vinjiem nevar taisit kaunu.

Es personīgi neko sliktu nesaskatu, ja nosauktu vismaz vienu uzvārdu. Citādi jau jaunajiem, kuri vēlas kaut ko uztaisīt, nav pie kā griezties.

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 23 Oct 2010, 15:12
by rallyfan
Tieši tā,gribās tak zināt pie kā būvēt,kam ir uzvbūvēts,lai var redzēt rezultātus tabulā un tad izvērtēt.

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 23 Oct 2010, 15:56
by klievis
redz te jau ir skaidri redzams kurš ir spējīgs lielīties un piesaukt kautkādus cilv''ēkus ko itkā pazist:)bet kuri neko nestāsta

es personīgi esmu kontaktējies ar ļoti daudziem vecākas paaudzes bijušajiem sportistiem un visāda mēroga montieriem-un varu teikt droši kad viņi ir gatavi ar to savu info nomirt ,es varētu nosaukt daudzu uzvārdus , bet diemžēl viņi vairs nav mūsu starpā ,bet viņi diemžēl neko nestāstija un arī nestāsta -un labi vien tas ir jo tā info ir novecojusi un nemūsdienīga , bet nu par laimi mans darbības lauks sākās lielā auto uz'mēmumā kur strādāju par motoristu un kur bija skolotājs kurš man tiešām neko neslēpa!!!!(lai viņam vieglas smiltis tagad) un atšķirībā no daudziem šeit interneta speciālistiem mums bija dzinēju stends ar visām no tā izrietošajām īpaši'bām kur atšķirībā atkal no daudziem šeit man bija iespēja katru jauninājumu notestēt stendā kur bija iespēja slikto atmest un labo aizlaist uz priekšu un atzīt kā derīgu , arī tapēc daudz ko šeit mēģinu jums palīdzēt ,jo arī man tajā laikā likās kapēc nenourbt kautko un nenofrēzēt vai taml. tad daudz kas tika saprast kad nau jēga tērēt laiku un daru kautkādos niekos kas nedod pilnīgi nekādu rezultātu.
diemžēl es vadīklu rupju sabojāšanu, spararata apvirpošanu un vēl visādas jocīgas metode nesaucu par jaudas palielināšanu, un ja kāds ar 25 latiem maciņā un vēlmi dabūt 120zs ir griezies pie manis kā to dabūt-un es neesmu atbildējis tad to nevajag uzskatīt kad esmu lecīgs--tur vienkārši nav ko atbildēt..un arī ja kāds ir vērsies pie manis ar pārgudrībām par kosmosa tehnoloģijām -tas arī manu atbildi kur ir plats jauks smaids vajadzētu uztvert veselīgi...

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 23 Oct 2010, 16:16
by Micuks
klievi, padalies ar informāciju kas tiek darīts ar vaz klasikas dzinēju, lai dabūtu tos 120Zs ? tas tā piemēram, bet būtu noderīgi un interesanti!
Katrs meistars savu darbu uzskata kā vispareizāko un šķobās par citu veikumu it sevišķi ja tas cilvēks ir iesācējs......

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 23 Oct 2010, 16:40
by klievis
Micuks Tu tak zini:)
liek konisko gaisa filtru-20zs
taisno izplūdi -40% no jaudas
zāģējam kloķenei vaigus nost
urbjam laukā vadīklas-
ēvelējam galvas plānākas
atvieglinam spararatus
saurbjam visus zobratus caurumos
:draugi: :draugi: :draugi:

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 23 Oct 2010, 16:51
by plaza
ko jūs te varat ņemties ar informāciju utt.
Vaz motoram 120 zs :D Tur daudz kas ir par nopietno.Tuvu max ko no 1600 var dabūt ar vienu karburatoru. Jaudīgākā versija ap 135 zs. Tikai tur tad jābūt arī ļoti labam izpūtējam un arī pareizai aizdedzes sistēmai.
Lai sasniegtu jaudu virs 100 ir jābūt sabalansētam dzinējam un nedrīkst būt kāda šaura vieta un tad notiekas.
Nevajag aizmirst arī to ka galvenais nav dabūt jaudu uz īsu momentu , bet gan dzinēju ar jaudu , kurs kādu laiku kalpo.
Piem izslīpē dzinēju ar virzuļa montāžas spēli uz 17-20 simtdaļām un liksies ka tas pats standarts lido , bet cik ilgi , kamēr sašķīst virzulis vai plaisa blokā un tad visu var izmest miskastē.
Nav kādas atsevišķas receptes kas jādara bet ir darbības kopums, kas dod rezultātu.
Pirmais ko vajadzētu uztaisīt tas ir dzinēja galva -- pirmajā tuvinājumā nedaudz izlīdzināt ieplūdes kanālu un ja paliek pie standarta izmēra vārstiem tad apmainīt vārstu vadīklas un pareizi uztaisīt ligzdām leņķus, noslīpēt vārstu darba virsmu un saslīpēt vāstu ar sēžu , lai netecētu vismaz stundas 12 ielietā dīzeļdegviela. Ja liekam lielos vārstus tad tur jau liels darbs , bet galvenais ka tas viss jāveic kvalitatīvi , lai būtu rezultāts.
Lai būtu 120 Zs :D tad kopumā vienk -- galva ar lielajiem vārstiem , ap 290 grādu sadales vārpsta,dzinēja kompresijas pakāpe ap 11,5 . karburators saregulēts lai būtu vajadzīgais maisījums visos dzinēja darbības diapazonos, saregulēta aizdedzes sistēma , jebšu sadalītās saprotams ka lai nebūtu gļuki vēlams elektroniskais . Jautājums kā to realizēt , nu lūk tas jau ir cits jautājums , bet vienotas receptes jau nav katrs to veic savādāk.
Savulaik VFTSā jautājumam piegāja vienkārši pasūtīja pa pasaules kantoriem ja nemaldos 10 dzinējus katru savā vietā . Tad tos uzlika uz stenda un testēja kurš ir izdevies jaudīgākais un ar lielāko resursu un arī izejot no rezultātiem sāka tādus arī būvēt. Saprotams ka izjauca visus un tur arī Zbišeks Kiverts visas gudrības sasmēlās no redzētā