Tātad pastāstīšu kā es es pirmoreiz skati gāju

Tas notika tālajā 19.11.2008 pareizaak sakot es vinju aizdzinu liidz apskates punktam un taalaak bliezu uz skolu, un senciits palika staveet rindaa, jo redz ap to laiku Madonas TA punkta bija daduz gribeetaaju

Tad nu sanjeemaam protokolinju ar veselu leruminju diviniecinju (tas redzams bildee) paarsvaraa jau siikumi nekaa taada baigi nopietna. Un pie nenostiprinaatajiem šarniiirem vainiigs inspektors jo nepamaniija ka tur apruuseejusas bet ir gan taas stiprinajuma tapinjas, bet nu ko tur daudz. Taka menesi vareeja veel bliezt, tad nu nekas traks, pa nedelajs nogaleem savedaam visu kartiiba (vismaz pasheim taa likaas) un meenesha beigaas atkal uz skati. Lielākā kjibele atkal bija ar nevienmeeriigaam bremzeem, plus veel bonushinjaa naaca nehermetisks darba cilindrs un bremžu skj. nopluude
Vel kas naca no jauna bija riepas uzstaadiitas neatbilstoshi

jo pirms menesha gaaju skati visaam bija šipi, bet peec meenesha atlaishanas kaartiigi, pakaljai shipu vairs nebija

(nebija jau ari daudz kam buut lietotas riepas ar arhaiskiem shipiem)
Protams ari atkartotajaa parbaudee lika uz kratishanas stenda un deva pa pilnu programmu, sabijos ka kas nenokriit, bet Hunday hechbeku knapi papurinaaja un viss, man chalji aiz loga skatoteis bija vnk shokaa pats es saprotams arii. Bet kur tu panaksi taisniibu ja tev ir 18 gadu un tev ir pirmaa mashina ar kardaanu?
ok, cilindriishu remkoplekts, mainam manžetes saliekam kopaa un ceram ka nu viss buus labi. Aizbraucu atkal pec meenesha un njaa pilniigi jaunaa cauruliite redz inspektoram nepatiik, jo liekot laikam bija saspiesta un bija pumpinja, vismaz ta vinsj teica, un lika nomainiit, bet vismaz apzeloja un protokolu jaunu nerakstija, man tur veel bija kadas 5dienas atlikushas, nu ko bija dariit senciits riigaa, pats neparakstiijos uz tadu shtelli kaa mainit sljauku, atgaisot bremzes, ok aizgazu uz tuveejo servisu, tadu smuku, viss tiirs nu zolids iestadijums, ieju iekshaa saku man vajag nomainiit VAZ'am bremžu cauruli, caurli biju jau nopircis tikai pliks darbs, meistars tads prasa, vai nebuus jaamzga vispirms, es saku nu itkaa pietiekami tiira mashiniite nesen mazgata nu taa, sajusmaa jau nav ka ar ziguli jaakraameejas buus, ok iedzenu iekshaa chalis manaami parsteigts ka autinjs tik laba stavokli, saak ajutaat cik izmaksaaja, vai pashi remoteejaam un ta un taa, kamer shis to trubu maina pabazarejam normali, aa man veel piedevaam riepas bija pakaljai otraadaak saliktas nebija pa bultinjas virzienam, tas tikmer samainiiju vietaam un samaksaaju 10ls par 30min darbu un atpaklaj uz skati. iebraucu iekshaa ar leciigu atieksmi-nu par ko šoreiz piepisiisieties?
Nee taa vel stasts nebeidzas

Es jau preiciigs viss tulit bumbas skate logaa, te peeksji tosola normaala šalts izgažas aaraa, inspektors neizpratnee, tak tikko biji viss bija kartiiba, man sirds pamirsts, gribas kaadam iespert, vnk nu kaa shitaa var iziet?
Izbraucu aaraa skaidrs ka skati neredzeet ka savas ausis, atnaak inspektors ielime logaa un saka: "Cik tad tu reizes veel te brauksi?" man prieks pa visiem galiem skrien aaraa. Tad vinjs teica ka nakamjaa gadaa man jamaina stures mehanisms, jo redz stuure neatgriežas atpaklaj, bet ja pareizi man ir stastiits tad žigulim ir gliemežtipa parvads un stuurei tak nav paredzeetws griezties atpaklaj? Tad es vel to nezinaaju maaju ar galvinju un priecaajos ka beidzot man ir SAKTE
Aaa un par to tosolu ta ar nesapratu kas kur izlija trubas viss ok, ragjiks ar tad peec nedeeljas vai divaam baaams noluuzt skriemelis uudenssuuknim, nu tad pie kojaam speeleejam servisos un mainiijam uudenssukni
Taa nu skate beidzaas 08.12.2009 neesu veel par ajunu gajis tagad stav ieziemota mazuliite garāža gaida pa vasari, janoversh veel pec kresha probleeminjas un tad jau kadaa apriilii uz sakti
