Page 7 of 13

Re: vaz 2106 krosam.

Posted: 21 Jan 2014, 21:35
by melnis
Man liekas, ka tur kaut kas nedeg pareizi vienā no tām bildēm, tāda melna ogļu zampa virsū.. Jaunus vārstus, vadīklas un visu pieslīpēt, pārgriežot fāzes un taisot normālu darba virsmu. Neapskaužu šitās cietās sēžas satrīt, pats tam nesen gāju cauri. 100x jāstellē vārsti kopā ar atsperēm, lejot petroleju kanālos. ja pirmajā momentā nekas netek, tad var sākt domāt par atstāšanu uz nakti, tikai tad jau var liet degkamerā. apvirpot un atvieglināt vārstus jau tev būs par sarežģītu.

Re: vaz 2106 krosam.

Posted: 22 Jan 2014, 11:09
by Ruu@uto
melnis
Man liekas, ka tur kaut kas nedeg pareizi vienā no tām bildēm, tāda melna ogļu zampa virsū.. Jaunus vārstus, vadīklas un visu pieslīpēt, pārgriežot fāzes un taisot normālu darba virsmu. Neapskaužu šitās cietās sēžas satrīt, pats tam nesen gāju cauri.
======================
Vispār jau VAZ dzinējiem vārstu ligzdas (sēžas) ir mīkstas, no pelēkā čuguna. Tāpēc tās var apstrādāt ar
parastajām ātrgriezēja tērauda frēzītēm. Moskvičiem un Volgām ir cietas ligzdas, no tā sauktā "baltā"
čuguna (otbeļennij), tur bez cietsakausējuma frēzītēm nekā... :(
Vārstu darba virsmas vispār ir drausmīgas, ja izplūdes vārstam to 45 grādu "fasku" vēl var apvirpot, tad
izplūdes vārstiem ir uzmetināta cietkausējuma (stellīta) kārtiņa, izskatās, ka tur nav, ko virpot. Vislabāk
tiešām mainīt visus vārstus + vadīklas :D
Vārstu ligzdām vajag ar frēzītēm padzenāt 30 un 60 grādu "faskas", līdz darba virsma kļūst 1.0 - 1.2 mm
plata, ne vairāk par 1.5 mm. Tikai pēc tam ir vērts pieslīpēt vārstus, turklāt tikai ar rokām, nekādas
urbjmašīnas! Normāli tas ir pusstundas darbs un viss kārtībā, vārsts zem sava paša svara nekādu petroleju cauri nelaiž :D 8-)
Ak jā, vārstu blīvslēgus arī, protams, jaunus! :D

Re: vaz 2106 krosam.

Posted: 22 Jan 2014, 12:10
by Micuks
Taisu fāzīti 0,8 priekš sporta varianta un ielas sporta variantam ne vairāk par 1mm, nekas neizdeg.
Par vārstu pārbaudi, neatbalstu Travņikova metodi, vārstam ir jānotur šķidrums ar savu un šķidruna svaru no augšas, ja tas to tur dažādās pozīcījās tad problēmu nebūs! nekāda spriegošana ar atsperēm nav vajadzīga! Un jāi slīpēšana ar rokām.

Re: vaz 2106 krosam.

Posted: 05 Feb 2014, 15:58
by Arnolds
artyp tu vēl kautko liksi vai topiks ir beidzies?

Re: vaz 2106 krosam.

Posted: 12 Feb 2014, 18:56
by artyp
artyp tu vēl kautko liksi vai topiks ir beidzies?
naw protams.
izslīpēju kanālus un ir jautājums. slīpēt vēl vai atstāt var tāpat?
Image
Image
Kā arī klapans ar skrambām.
Image

Re: vaz 2106 krosam.

Posted: 12 Feb 2014, 20:32
by wien200tniek
izslīpēju kanālus un ir jautājums. slīpēt vēl vai atstāt var tāpat?
Kā arī klapans ar skrambām.
kanālus var atstāt, man bij vēl rupjāki, bet tāpat gāj lupatā! klapans galvenais, lai nav līks un ir īstās fāzes! tik parto kaņķuku kastev saslīpēts gan nezinu :think: man a tā bij, bet meistars kas slīpēja vārstus izlaboja un likvidēj to...

Re: vaz 2106 krosam.

Posted: 12 Feb 2014, 21:36
by Micuks
Nebuutu tik rupji ietu veel lielaakaas lupataas, jo gludaaki jo labaak, pamatojumu esmu te vazos rakstiijis, taapat tas ir paarbaudiits praksee.

Re: vaz 2106 krosam.

Posted: 04 Mar 2014, 21:31
by artyp
Chaw visiem. Ara nedaudz siltak, tatad var pamazam sakt stradat
Partaisiju vadus zem haubes
Image
Image
Un ir kkadas idejas ;)
Image
Image
Nokrasoju bloku :wave:
Image
Image

Re: vaz 2106 krosam.

Posted: 04 Mar 2014, 22:57
by MOBART
es te vienam jau uzdevu jautājumu bet gudrāks īpaši netapu... Kā tu luaza riepas dabūji uz diskiem? vnk izrādās ka mani ar tām riepām nav vienīgo dzinušu arā no servisa :lol: a ar parastajām montenēm viņas laikam pat uz 12collu diska nevar dabūt kur nu vēl R13 :D

Re: vaz 2106 krosam.

Posted: 05 Mar 2014, 11:31
by artyp
es te vienam jau uzdevu jautājumu bet gudrāks īpaši netapu... Kā tu luaza riepas dabūji uz diskiem? vnk izrādās ka mani ar tām riepām nav vienīgo dzinušu arā no servisa :lol: a ar parastajām montenēm viņas laikam pat uz 12collu diska nevar dabūt kur nu vēl R13 :D
godīgi sakot, pats nezinu. ko iedeva to uzliku :D bet diski r13