melnis
Man liekas, ka tur kaut kas nedeg pareizi vienā no tām bildēm, tāda melna ogļu zampa virsū.. Jaunus vārstus, vadīklas un visu pieslīpēt, pārgriežot fāzes un taisot normālu darba virsmu. Neapskaužu šitās cietās sēžas satrīt, pats tam nesen gāju cauri.
======================
Vispār jau VAZ dzinējiem vārstu ligzdas (sēžas) ir mīkstas, no pelēkā čuguna. Tāpēc tās var apstrādāt ar
parastajām ātrgriezēja tērauda frēzītēm. Moskvičiem un Volgām ir cietas ligzdas, no tā sauktā "baltā"
čuguna (otbeļennij), tur bez cietsakausējuma frēzītēm nekā...
Vārstu darba virsmas vispār ir drausmīgas, ja izplūdes vārstam to 45 grādu "fasku" vēl var apvirpot, tad
izplūdes vārstiem ir uzmetināta cietkausējuma (stellīta) kārtiņa, izskatās, ka tur nav, ko virpot. Vislabāk
tiešām mainīt visus vārstus + vadīklas
Vārstu ligzdām vajag ar frēzītēm padzenāt 30 un 60 grādu "faskas", līdz darba virsma kļūst 1.0 - 1.2 mm
plata, ne vairāk par 1.5 mm. Tikai pēc tam ir vērts pieslīpēt vārstus, turklāt tikai ar rokām, nekādas
urbjmašīnas! Normāli tas ir pusstundas darbs un viss kārtībā, vārsts zem sava paša svara nekādu petroleju cauri nelaiž
Ak jā, vārstu blīvslēgus arī, protams, jaunus!
