Par to atslēgu, jā, bija tāda doma, bet pa vasaru viņa smuki izcepās un palika melna, ka kaut kā vairs nekrita acīs..Ļoti glauns žiksis. Vienīgi prasās uzlikt jaunu priekšējā loga gumijas atslēgu.
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Par to atslēgu, jā, bija tāda doma, bet pa vasaru viņa smuki izcepās un palika melna, ka kaut kā vairs nekrita acīs..Ļoti glauns žiksis. Vienīgi prasās uzlikt jaunu priekšējā loga gumijas atslēgu.
Ja ķedi mainīt neņemot nost priekšejo vāku, tad diezgan atrī viss process notiek. Ja ņemt nost-tad kadas 3-4 stundas aizņem laiku. Galvenais uzreiz jaunu blīvi sagatavot un manžeti.Pēc vakardienas pārbrauciena atklājās baigā šmuce.. Puse motortelpas pilna ar eļļu..![]()
Iespējamais scenārijs - pusceļā pastiepās ķēde, nospriegot nebija iespējams, jo spriegotājs jau līdz galam. Tad nu nedaudz grabēdams braucu mājās, pieļauju, ka aiz vibrācijas pret mierinātāju no tā izskrūvējās skrūve un tad arī pa to caurumu viss tika piešmucēts.
Nomainīt ķēdi nevajadzētu būt šausmīgi grūti, ne?
Aha, sāli noskaloja..un Tu tā visu biji izpucējis.....
Toties nerūsēs
Hmm, kā tas ir izdarāms nenoņemot vāku? Ķēdei jāatvieno posms un tad kaut kā jādabon cauri?Ja ķedi mainīt neņemot nost priekšejo vāku, tad diezgan atrī viss process notiek. Ja ņemt nost-tad kadas 3-4 stundas aizņem laiku. Galvenais uzreiz jaunu blīvi sagatavot un manžeti.
Tieši tā. Jānoņem spriegotaju, jāatvieno posmu, un vienlaicīgi griežot sadaleni un kloķeni jāizvelk ķēdi. Tikai procesā beigas vajag kvalitātivi sapresēt ķēdi ( ar divam skruvejamam prizmam).Hmm, kā tas ir izdarāms nenoņemot vāku? Ķēdei jāatvieno posms un tad kaut kā jādabon cauri?Ja ķedi mainīt neņemot nost priekšejo vāku, tad diezgan atrī viss process notiek. Ja ņemt nost-tad kadas 3-4 stundas aizņem laiku. Galvenais uzreiz jaunu blīvi sagatavot un manžeti.
Noskaidroju.. pievieno vecajai ķēdei un izvelk cauri, ja?