Page 8 of 11
Re: Jelgavas sarkanais (2101)
Posted: 06 Dec 2010, 19:15
by Kazha
Ļoti glauns žiksis. Vienīgi prasās uzlikt jaunu priekšējā loga gumijas atslēgu.

Par to atslēgu, jā, bija tāda doma, bet pa vasaru viņa smuki izcepās un palika melna, ka kaut kā vairs nekrita acīs..
Re: Jelgavas sarkanais (2101)
Posted: 03 Jan 2011, 20:03
by Kazha
Pēc vakardienas pārbrauciena atklājās baigā šmuce.. Puse motortelpas pilna ar eļļu..
Iespējamais scenārijs - pusceļā pastiepās ķēde, nospriegot nebija iespējams, jo spriegotājs jau līdz galam. Tad nu nedaudz grabēdams braucu mājās, pieļauju, ka aiz vibrācijas pret mierinātāju no tā izskrūvējās skrūve un tad arī pa to caurumu viss tika piešmucēts.
Nomainīt ķēdi nevajadzētu būt šausmīgi grūti, ne?
Re: Jelgavas sarkanais (2101)
Posted: 03 Jan 2011, 21:40
by rallyfan
un Tu tā visu biji izpucējis.....
Toties nerūsēs

Re: Jelgavas sarkanais (2101)
Posted: 03 Jan 2011, 22:21
by Traktorist
Pēc vakardienas pārbrauciena atklājās baigā šmuce.. Puse motortelpas pilna ar eļļu..
Iespējamais scenārijs - pusceļā pastiepās ķēde, nospriegot nebija iespējams, jo spriegotājs jau līdz galam. Tad nu nedaudz grabēdams braucu mājās, pieļauju, ka aiz vibrācijas pret mierinātāju no tā izskrūvējās skrūve un tad arī pa to caurumu viss tika piešmucēts.
Nomainīt ķēdi nevajadzētu būt šausmīgi grūti, ne?
Ja ķedi mainīt neņemot nost priekšejo vāku, tad diezgan atrī viss process notiek. Ja ņemt nost-tad kadas 3-4 stundas aizņem laiku. Galvenais uzreiz jaunu blīvi sagatavot un manžeti.
Re: Jelgavas sarkanais (2101)
Posted: 04 Jan 2011, 09:51
by Kazha
un Tu tā visu biji izpucējis.....
Toties nerūsēs

Aha, sāli noskaloja..

Re: Jelgavas sarkanais (2101)
Posted: 04 Jan 2011, 09:54
by Kazha
Ja ķedi mainīt neņemot nost priekšejo vāku, tad diezgan atrī viss process notiek. Ja ņemt nost-tad kadas 3-4 stundas aizņem laiku. Galvenais uzreiz jaunu blīvi sagatavot un manžeti.
Hmm, kā tas ir izdarāms nenoņemot vāku? Ķēdei jāatvieno posms un tad kaut kā jādabon cauri?
Noskaidroju.. pievieno vecajai ķēdei un izvelk cauri, ja?

Re: Jelgavas sarkanais (2101)
Posted: 04 Jan 2011, 21:19
by Traktorist
Ja ķedi mainīt neņemot nost priekšejo vāku, tad diezgan atrī viss process notiek. Ja ņemt nost-tad kadas 3-4 stundas aizņem laiku. Galvenais uzreiz jaunu blīvi sagatavot un manžeti.
Hmm, kā tas ir izdarāms nenoņemot vāku? Ķēdei jāatvieno posms un tad kaut kā jādabon cauri?
Noskaidroju.. pievieno vecajai ķēdei un izvelk cauri, ja?

Tieši tā. Jānoņem spriegotaju, jāatvieno posmu, un vienlaicīgi griežot sadaleni un kloķeni jāizvelk ķēdi. Tikai procesā beigas vajag kvalitātivi sapresēt ķēdi ( ar divam skruvejamam prizmam).
Re: Jelgavas sarkanais (2101)
Posted: 05 Jan 2011, 22:23
by edijs
laikam jau tomer foršāk ir ņemot vāku nost, tad zini ka nekas nav presēts pašū rokām un nav vājais posms

savam vazam arī mainīju šķiet kkādas 4stundas ņēmu arā radiatoru lai vairāk rūmes un pārējais kas janoarda pašsaprotamsblīvi vāķelim uzreiz vajag jaunu(vai arī daudz hermētiķa

) un saļņiku arī foršāk ir ja nomaina, jo man pec ķedes maiņas viņš pēc divām dienam izbeidzās

vel jau ir lētais variants ja tas jau nav izdarīts,spriegotājam galā uzliek pagarinājumu (buksīti) kas palielina spriegotāja garumu. bet tas vairāk šķiet tāds psrs laiku uzlabojums kad daļas tā nevarēja nopirkt veikalā

Re: Jelgavas sarkanais (2101)
Posted: 09 Jan 2011, 22:19
by Ugis&Matiss
es tā darīju, spriegotājam galā pieliekot pusi no mopēda rīguškas virzuļa pirksta.

normāli viss atpas..
Re: Jelgavas sarkanais (2101)
Posted: 19 Jan 2011, 20:54
by Andris vaz
Skatos esi paneli ielicis no vaz 2106 kā spidometru pieslēdzi un parējos mērītājus?