Tātad nedēļu pirms Baltic Beach party (turpmāk BBP) tika uzstādīts mērķis savest kārtībā žiku, lai varētu laist uz liepāju. Darāma bija padaudz, skate beigusies jau decembrī.
Tad vēl izrūsējušas vietas, gan no ne pienācīgas metāla apstrādes restaurācijas pirmajos etapos, gan vnk no tā, ka tās vietas jau bija tik plāniņas, ka arī pienācīga apstrāde visticamāk nebūtu līdzējusi. Kreisās puses slieksnī izreizts gablas un iemetināts jauns, kreisās puses priekšējais spārnam divās vietās tas pats, iespējams būs bildes kru varēs redzēt paveikto. Protams varēja uzmest jaunu spārnu, bet man vismaz bija metināšanas praksīte

Protams špaktelis nāca talkā un rezultātā pārkrāsoti abi spārni.
Tad vēl tika piekrāsota kreisā pakaļēja arka, jo bija labi parūsējusi (perfekti izpaudās nepietiekamā pretkorozijas apstrāde) jumtam stuuri, jo metionot nodega krāsa, un haubes priekšēja kante, jo taa man nepatika

Protams viss tika saslīpēts un sapulēts kopā, bet palika jau tur arī niansītes, bet ok vienmēr jau var labāk vai ne?
Jāmetina stoikas jo jumts traki vibrēja un vienreiz pat stūris izspiedās ārā pa traku trepi braucot (šīs aspekts lika ņemt ārā paneli, lai pārbaudītu vai stoika vietās nav plaisu) principā paneli nemaz nevajadzēja raut ārā jo plaisas bija tikai augšās kur tie trīs bleķi tipa saiet kopā, bet nu labāk izraut paneli un pārbaudīt nekā vēlāk atkal raut stiklu ārā. Viss tika sametināts, liekais metinājums nofrēzēts un ar lepnumu varu teikt, ka jumts vairs nevibrē
Pie reizes tika nomainīts stikls, jo vecajam bija švīkas no šotkām ieberztas diezgan pamatīgas, kas nakts laikā apgrūtināja, braukšanu, jo tā švīka bija acu līmenī un man personīgi tiešām traucēja, paldies lietotājam
LabaisVazists, no kura tika iegādāts mazlietots stikls, tagad ar žigulīi arī naktī ir patīkami braukt, no more diskomforts un labāka skate leņķa meklēšana ieslīdot dziļāk beņķī, vai tieši pretēji izlienot taisnu muguru - jebshu izvairoties no tās fkning švīkas
Tad tika nomainīti abām pusēm stūres pirksti, jo vecie pa gadu bija pilnībā nobraukti (krievu kvalitāte) Jaunie kas ir salikti ir vācu ražojums, uz kastītes rakstīts, ka tur 50'000km nu to mēs vēl redzēsim, taču sūdīgāki par krieviniekiem nav iespējami, tas ir skaidrs.
Grīdas piķis vai arī, kas tas par bitumu or sth ko iepriekšējais saimnieks labā kārtā bija saziedis, tomēr atdalījās nost/tika nofrēzēta pa kupenām so grīda bija skaisti aprūsējusi, to nācās apstrādāt ar drāšu ripu, tad nahreniozaoru un tad grumbuli virsā. Atklājās arī caurums grīdā :O ok. ok tas nebija necik liels bet tomēr, paradoksāli, ka tas bija tieši kur pedālis skrūvējas pie grīdas (tie kuri nezin 2103 gāzes pedālis skrūvējas pie zemes, jā)) ta nu izgriezu visu pedāli un vēl drusku ar grīdas gabalu ārā, jo pedālis bija iznēsāts/izdilis un bija jāmaina uz New Stayle, jebšu to kas vnk uzspraužas uz gāzes stiepņa.
Nu jā un tad es jau biju rakstījis ka baigā problēma ar pagriezieniem bija, bet atrisinājums bija diezgan vienkāršs: nepareizi sasprausti kontakti lampām, bet esmu vēl neizpratnē kāpēc viņi vispār sāka gļukot, jo saspraudu nepareizi es tikai pēc tam, kad sāku tur vainas meklēt, ok visticamāk tur biju sapisies meistarībā, bet galvenais ka tagad strādā perfekti
Tad 5dienas rīta paprasīju tēvam nafig man sarkana lampiņa spidometrā, domāju, ka tas tāpēc, ka man ručņikam izleca tā podziņa ārā, likās ka rāda ka vislaik novilkts ručņiks, bet pareiz ručņika lapiņa ir otrā galā. Izrādījās, ka tā ir ģeņģera lapiņa (doh), nu ok pārbaudījām releju, tas viss ok, tad sprieguma regulatoru (man ir oldschool tas ar tinumiem, ne automāts) nu viss itkā labi, ok raujam nost ģeneratoru, bia viens rezerves, uzliekam to, atkal deg lampi
ņa un bonusam sāk čīkstēt siksna, tipa ieklemējās or sth, raujam atkal nost, tad viens paziņa iedeva vēl citu, tipa no ejoša mašīnas noņemts, un ir ok perfekti, lapiņa nodziest, tātad lādē kā vajag jēj, jo bez lādējoša ģeneratora nav īsti braukšana.
Tad rocenes svira tika nomainīta, jo redz veco ziemā, kad bija iesalusi mēģināju raustīt un saliecu

Bet atkaļ sākas ekšens jo trosīte labajā pusē pilnībā nestaigā, kā piemetināta, gāzām iekšā pretrūsas zaņķi un tad ar čali pēc 20 min pūlēm iekustinājām, eļlu uzgāzām un beigās jau smuki staigāja, bet tas neatrisināja problēmu, ka skatē ručņks knapi vienā pusē ņēma
[šī eseja tiks papildināta ar info par atgadījumiem ceļā, ja kāds šo visu tiešām izlasa līdz beigām lūdzu iepostojiet atbildi ar tekstu "Es to paveicu" jo mani tiesham interesē vai kāds ir spējīgs ko tādu izlasīt, paldies

]