Page 8 of 10

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 14 Sep 2011, 00:56
by Micuks
Ieteiktu dinamiski pabraukt, daudzas reizes riktīgi nobremzēt, lai loki nostājas kur tiem ērtāk!

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 14 Sep 2011, 07:12
by Dzhipo
Padomi daži.
1. dabū kaut kur hidraulisko domkratu.
2. pacel gaisā visu aizmugurējo tiltu
3. novelc roceni un pirmo klikšķi
4 iedarbini, ieliec pirmajā ātrumā un izkāp ārā paskaties kurš ritenis griežas un kurš nē, ja griežās abi tad novelc vēl vienu klikšķi
5. ja sagaidiji kad beidzot viens griežās bet otrs nē tad zem tā kas griežās paliec ķieģeli vai bluķi
6. novelc roķeni vēl pa vienu vai diviem klikšķiem un palaid domkratu lejā, lai kieģeļa ritenis nobloķējas
7. ar tiešo pārnesumu nobrauc apm. 2-4 km un atkārto visu no sākuma ( ja parādās dūmi un smaka tad atlaid roķeni pa vienu kl.)

Lai veicās!
nez var jau eksperimentēt, bet pa manam tas ir ilgi, sarežģīti, nevajadzīgi! izjauc saliec vēlreiz, pasties vai tiešām ir visas detaļas savās vietās, bijā dažīem žikiem arī ekscentri, pasties vai tev nav tādi, ja ir tad savērs tos kopā, pārbaudi rocenes mehānismu, vai tas brīvi kustās un nekur neķīlē, trumulim ir jāiet virsū brīvi un ritenim nav jābremzējas, tas ir galvenais, kas jāpanāk!

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 14 Sep 2011, 07:36
by wipers
Varbūt muļķīgs jautājums, bet vai tu ručņika trosīti atvilki, kad uzliki jaunos lokus? Varbūt tev ručņiks par stingru un tāpēc ari bremzē, citu iemeslu nevaru iedomāties. :think:

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 14 Sep 2011, 08:30
by rallyfan
Tagad pasaki darba bremzei ķīlējas vai roķenei!?

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 14 Sep 2011, 20:40
by bembists
rocene ir atlaista, ķīlējās viens ritenis visādos stāvokļos, pati rocene csdd bija laba, nomainiju cilindrišus lokus, un nekur citu vainu neredzu loki uz maksimālo atlaisti vaļā, tik un tā skarās klāt un ritenis pat arroku nav normāli iegriezams, rit pēdējā diena TA slimības lapai, šodien biju csdd iet atkārtoti bet tas pi**** neizlaida mani cauri teicu ka piedilšanas vaina utt, šis nebija lokāms, nezinu ko darit jāliek vecie loki virsū cits variants nav....

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 14 Sep 2011, 20:43
by bembists
Padomi daži.
1. dabū kaut kur hidraulisko domkratu.
2. pacel gaisā visu aizmugurējo tiltu
3. novelc roceni un pirmo klikšķi
4 iedarbini, ieliec pirmajā ātrumā un izkāp ārā paskaties kurš ritenis griežas un kurš nē, ja griežās abi tad novelc vēl vienu klikšķi
5. ja sagaidiji kad beidzot viens griežās bet otrs nē tad zem tā kas griežās paliec ķieģeli vai bluķi
6. novelc roķeni vēl pa vienu vai diviem klikšķiem un palaid domkratu lejā, lai kieģeļa ritenis nobloķējas
7. ar tiešo pārnesumu nobrauc apm. 2-4 km un atkārto visu no sākuma ( ja parādās dūmi un smaka tad atlaid roķeni pa vienu kl.)

Lai veicās!
nez var jau eksperimentēt, bet pa manam tas ir ilgi, sarežģīti, nevajadzīgi! izjauc saliec vēlreiz, pasties vai tiešām ir visas detaļas savās vietās, bijā dažīem žikiem arī ekscentri, pasties vai tev nav tādi, ja ir tad savērs tos kopā, pārbaudi rocenes mehānismu, vai tas brīvi kustās un nekur neķīlē, trumulim ir jāiet virsū brīvi un ritenim nav jābremzējas, tas ir galvenais, kas jāpanāk!
viss tas tika darīts 3reizes, pieļauju domu ka jaunie loki ražoti neprecīsi, un pavirši varbūt tapēc ķīlējās. trumulis iet virsū ar piesišanu, brīvi neiet virsū tā ir ta problēma, vel variants ar fleki fleksēt mazāku lokiem atduri pret kuru spiež uz cilindrīti, un ar smilšpapīru deldēt bremzējamo virsmu bet tas tad būtu muļīgs izgājiens.,.

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 14 Sep 2011, 21:02
by Micuks
Ekscentriķus noliki tā lai loki maksimāli ir uz iekšu?
Visumā man bija tādi pati problēma, ka abās pusēs strīķējās, tā kā loki būs ar pārāk biezu ferodo un nav īsti vietā, neko tur slīpēt nost gan neiesaku jo precīzi to neizdarīsi!
Kā jau minēju dinamiski pabraucu pabremzēju un uz TA laiku jau bija viss piedilis un nostājies savās vietās!

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 14 Sep 2011, 21:23
by wipers
Man reiz bija tā, ka tikai "uzdzenot gāja virsū", taču es tur baigi sap** meistarībā.... domāju, man pie visa tā bija jauni trumuļi+loki, domāju jāpiedilst, apbraucu leņķi, uzkarseju disku, visu laiku bremzēja, var teikt rats bija bloķēs. Nesapratu kur vaina, tad atrāvu vaļā, un redzēju, ka uzliekot lokus vinji bija tā kā aizķerušies, jo orģinali bija ar ekscentriem, tad nopirku pašregulejošos cilindrus un lokus bez ekscentriem, bet tās tapiņas kur maucas virsu loki ar ekscetriem palika, tās negribēju fleksēt nost, tapēc izfleksēju loka bleķī caurumus, lai iet "apkārt" tam stienītim un huinja bija tada, ka nekas cits to loku nesatur ka tikai atsperes (man chomam zigulim ir veel papildus taada hernja ar atsperiiti, kas viduu to loko pietur lai neshiiberee paaraak), un man izflekseejums nebija gana pietiekams un loks no brīvkustības uzsliideeja uz taa stienisha.
Ļoti iespējam no mana rakstītā neko nesaprati, un nevienam izņemot mani tik muļķīgi nav sanācis :wtf:

Pag pēkšņi iedomajos A Tu lokus iesēdinaji cilindra iefrēzetajā gropītē?

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 14 Sep 2011, 21:27
by wipers
Aaa veel kas var būt, varbūt nepareizi ieliki attēlā apvilkto bleķi, man čomam mokviču taisnot, veikli izdevāš to paveikt:)
Apsverot visus, un pēc Tevis rakstītā baigi velk uz šo variantu, apliec viņu otrādiņ un vuola, bremzējas, jo loks tiek pārāk daudz atspiests pret trumuli ;)
Image

Re: Bembists vaz 2103 1978gada

Posted: 14 Sep 2011, 22:05
by rallyfan
Tātad Tev tā roķenes kāja aiziet līdz galam kā ir bildē!?
Un ja ir šādi loki kā bildē,tad vajag parastos bremžu cilindrus,ja ir uz tapām,tad vajag pašregulējošos!

Vai nu toč Tev tur brāķis pagadījies vai nu toč kk netā ir salikts.
Davai nobildē un mēs pateiksim!

Un sliktākā gadījumā dabūsi vēl vienu slimībeni!Divas gadā drīkst dabūt!