Mjā, baisi jums tie VAZi skrien ...mums savulaik sacīkšauto regulējoties ar
gāzu analizatoru uz Rīgas apvedceļa , knapi pāri 170 km/h izdevās "izspiest",
kaut arī pa cietu granti varēja apmēram tāpat ieskrieties. Mērījām ne pēc
spidometra, bet ar hronometru starp km stabiem

Auto: A2/1 klases 2105 ar "vieglo" virsbūvi, dzinējs 2105, no kura būtībā bija
palicis bloks un galva + vāki un pričendāļi, vienīgo reizi, kad tikām uz stenda,
uzrādīja max jaudu 129 ZS. Ātrumkārba - 5, 5. pārnesums = 1.0, reduktors
4.44 (2102, Ņiva). Riteņi 165/80 - 13, spiediens riepās (kaujas apstākļos)
2.3-2.4 aizmugurē, 2.5-2.6 priekšā. Ar zemākajiem pārnesumiem varēja
izgriezt gandrīz līdz 8000 rpm, kalpoja dzinējs 1 sezonu , 5-6 rallijus. Viens
gan atņirdzās jau pirmajā sacīkstē, kad pa virzuļa pirksta asi pārtrūka
virzulis pie ~7500 rpm ...praktiski pārgrieza dzinēju uz pusēm
